Tot je de rest incl. jezelf cured denk ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:15 schreef forumnerd het volgende:
Wanneer houden die compagnions quest nou eens op? Ik krijg telkens die random opdrachten om of een beest te killen, of om een escaped criminal te killen.. ik heb ondertussen al 2 gecured van de weerwolf, maar hoelang gaat dit nog door?
Is dat random wanneer je die missies krijgt? Ik ben eala al getrouwd en krijg echt steeds quests om beesten te killen, echt al 10 ofzo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tot je de rest incl. jezelf cured denk ik
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tot je de rest incl. jezelf cured denk ik
Dat zit in de companions questlijn, hoe je iemand van lycantropie geneest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Ben je ook al een koe geweest?quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:37 schreef Hooidraad het volgende:
Trouwens, net toen ik dacht dat ik alles geweest ben in het spel (weerwolf, vampier, dief, echtgenoot, drakenkiller, etc etc etc) ben ik gisteren tevens kannibaal geworden
Hail Namira!
Lekker kopen bij Winterhold College johquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Op zoek naar Daedra hearts voor een set.
Hoeveel uur respawn?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:38 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Lekker kopen bij Winterhold College joh
en dan ook 30 mensen die je tegen komt in het spel die er ook warenquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij mij maffen ze zelfs in hun nachtkastje
[ afbeelding ]
Die Forsworn vind ik ook vrij sterk ja. Ook met Full Legendary Daedricquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef wise het volgende:
level 26, imperial met 44 elven armor.
en toch telkens door 1 pijl of 1 klap van een zwaardje van een fornshorn dood
Bij de shrine van Mehrunes Dagon.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Op zoek naar Daedra hearts voor een set.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Lachen, gieren, brullen iddquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:15 schreef FS1986NL het volgende:
Wat een gezellige boel zeg bij The Dark Brotherhood whahahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |