Mod is nog steeds in ontwikkeling hè, om de zoveel dagen komt er weer een update voor. Heb nu ook al 3 keer iets van 600mb zitten downloaden, ik wacht nu tot er een keer final version staat ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:16 schreef vosss het volgende:
Okay ik gebruik nu Skyrim HD - 2K Textures; die pakt een stuk meer textures aan.
V1.2 is het momenteelquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mod is nog steeds in ontwikkeling hè, om de zoveel dagen komt er weer een update voor. Heb nu ook al 3 keer iets van 600mb zitten downloaden, ik wacht nu tot er een keer final version staat ofzo.
Overigens vind ik die van Realistic Water zo ongeveer de beste mod die er is, wat een verbetering is dat zeg, ten opzichte van het "vanilla" water. Verder gebruik ik zo ongeveer elke mod die in de toplist van Skyrim Nexus staat. Sowieso het grote voordeel van Skyrim op pc. Collega van mij heeft hem ook voor de Xbox, en maar bitchen tegen mij, tot ik hem een paar screenshots liet zien.
Ok, ik werk trouwens met 1920x1280 op full HD.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:55 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Dan zou ik een ATI HD6870 nemen. Bijvoorbeeld een Sapphire HD6870 voor 149,90 euro.
Daar ga je Skyrim en wel meer spellen super op spelen hoor.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:43 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Godver.
Praat je met iemand over sport.
"Ja ik kan niet meer sporten."
"Waarom niet?"
"Problemen met mijn knie."
[ afbeelding ]
4gb patch? game updaten?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:11 schreef GlenSpey het volgende:
Kanker, ben ik net bezig in Morthal (lvl 12), krijg ik constant CTD's. Heb er net 3 achtermekaar gehad, allemaal binnen een minuut tijd na het laden. Ook als ik andere savegames pak. Wat nu? Ligt het aan het stadje? Is het een bug? Zijn de savegames corrupt?
Edit: het gebeurt telkens als ik aan het laden ben, dus als ik naar een ander deel ga
Weet iemand een oplossing voor dit gedonder? Want zo te zien kan ik nu dus helemaal niet meer spelen omdat de crashes blijven komen. Google biedt vele metgezellen maar weinig oplossingen...
Ik heb versie 1.3, van een download... dus niet via Steam. Wat is de 4gb patch precies, heeft dat met dat RAM geheugen te maken wat niet groot genoeg was ofzo? Waar kan ik vinden hoe dit werkt? Ben niet zo goed met computers...quote:
Misschien gewoon eens het spel kopen?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb versie 1.3, van een download... dus niet via Steam. Wat is de 4gb patch precies, heeft dat met dat RAM geheugen te maken wat niet groot genoeg was ofzo? Waar kan ik vinden hoe dit werkt? Ben niet zo goed met computers...
Het probleem lijkt ook legale kopers en console-spelers te treffenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien gewoon eens het spel kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |