abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106084180
Ik twijfel tussen deze 2:

http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=2146
Serious HD Retexture Landscape Skyrim

http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=607
Skyrim HD - 2K Textures

Ik heb nu de eerste in gebruik en die weegt slechts 170MB of iets.
De tweede is aan het downloaden en is een stuk zwaarder; zo een 690MB

Maar even testen welke mooier is :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_106084626
Zijn die mods voor graphics nou allemaal versie-gebonden? Want ik heb het laatst geprobeerd maar na het installeren deed Skyrim het niet meer... ik heb versie 1.3

Mijn Skyrim is trouwens gedownload, misschien dat het daar aan ligt :@
pi_106084679
De meeste zijn niet versie gebonden. Als het wel is staat het er meestal wel gewoon bij.

En als je problemen hebt, registreer je even op nexus en je kan in de reacties bij de betreffende mod aangeven welk probleem je hebt. Meestal reageert de maker van de mod er wel op, en anders andere users wel.

:)
vosss is de naam,
pi_106085247
Okay ik gebruik nu Skyrim HD - 2K Textures; die pakt een stuk meer textures aan.

_O_
vosss is de naam,
pi_106086705
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:16 schreef vosss het volgende:
Okay ik gebruik nu Skyrim HD - 2K Textures; die pakt een stuk meer textures aan.

_O_
Mod is nog steeds in ontwikkeling hè, om de zoveel dagen komt er weer een update voor. Heb nu ook al 3 keer iets van 600mb zitten downloaden, ik wacht nu tot er een keer final version staat ofzo.

Overigens vind ik die van Realistic Water zo ongeveer de beste mod die er is, wat een verbetering is dat zeg, ten opzichte van het "vanilla" water. Verder gebruik ik zo ongeveer elke mod die in de toplist van Skyrim Nexus staat. Sowieso het grote voordeel van Skyrim op pc. Collega van mij heeft hem ook voor de Xbox, en maar bitchen tegen mij, tot ik hem een paar screenshots liet zien.
pi_106087237
Maar eens voor de PC downloaden dan. Ben toch benieuwd of mijn Aldi ( O-) ) pctje het mooier kan maken dan de PS3.
pi_106087966
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:59 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Mod is nog steeds in ontwikkeling hè, om de zoveel dagen komt er weer een update voor. Heb nu ook al 3 keer iets van 600mb zitten downloaden, ik wacht nu tot er een keer final version staat ofzo.

Overigens vind ik die van Realistic Water zo ongeveer de beste mod die er is, wat een verbetering is dat zeg, ten opzichte van het "vanilla" water. Verder gebruik ik zo ongeveer elke mod die in de toplist van Skyrim Nexus staat. Sowieso het grote voordeel van Skyrim op pc. Collega van mij heeft hem ook voor de Xbox, en maar bitchen tegen mij, tot ik hem een paar screenshots liet zien.
V1.2 is het momenteel :)

Verder heb ik ook de meeste in de top van nexus er wel op staan.
vosss is de naam,
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 december 2011 @ 15:41:20 #208
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_106088185
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:53:29 #209
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_106094391
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 01:55 schreef FS1986NL het volgende:

[..]

Dan zou ik een ATI HD6870 nemen. Bijvoorbeeld een Sapphire HD6870 voor 149,90 euro.

Daar ga je Skyrim en wel meer spellen super op spelen hoor. ^O^
Ok, ik werk trouwens met 1920x1280 op full HD.
Ga eens kijken, bedankt !
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_106094724
Ik kan aanraden om wel een kaart te nemen met meer dan 1gb geheugen als je gebruik wilt maken van de texture packs.
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
pi_106094885
Maar met een budget van 150 euro heb je volgens mij alleen maar kaarten met 1gb.

Zelf heb ik de MSI HD 6970 en die heeft 2 gb en is volgens mij de snelste van de HD 6970 serie. Maar dan speel je wel alle spellen super vloeiend, alleen er zit helaas wel een aardig prijskaartje aan vast
pi_106095261
So far geen problemen met de game meer gehad, alle mods werken nog prima. Ben het overigens zoals ik van iemand anders las ook het modden wel even beu, je blijft updaten..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_106096343
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_106096625
Level 30, Blackreach. Hmm...ik laat het spel even liggen de komende dagen. Ik heb het even gehad.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_106108316
Kanker, ben ik net bezig in Morthal (lvl 12), krijg ik constant CTD's. Heb er net 3 achtermekaar gehad, allemaal binnen een minuut tijd na het laden. Ook als ik andere savegames pak. Wat nu? Ligt het aan het stadje? Is het een bug? Zijn de savegames corrupt?

Edit: het gebeurt telkens als ik aan het laden ben, dus als ik naar een ander deel ga :(
Weet iemand een oplossing voor dit gedonder? Want zo te zien kan ik nu dus helemaal niet meer spelen omdat de crashes blijven komen. Google biedt vele metgezellen maar weinig oplossingen...

[ Bericht 22% gewijzigd door GlenSpey op 27-12-2011 23:28:42 ]
pi_106109877
Godver. :')
Praat je met iemand over sport.

"Ja ik kan niet meer sporten."
"Waarom niet?"
"Problemen met mijn knie."

pi_106110121
^
:') _O-
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  Moderator / Redactie FP woensdag 28 december 2011 @ 01:33:36 #219
Rawr
pi_106113612
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:43 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Godver. :')
Praat je met iemand over sport.

"Ja ik kan niet meer sporten."
"Waarom niet?"
"Problemen met mijn knie."

[ afbeelding ]
_O- :D
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP woensdag 28 december 2011 @ 01:33:55 #220
Rawr
pi_106113621
pi_106116337
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:11 schreef GlenSpey het volgende:
Kanker, ben ik net bezig in Morthal (lvl 12), krijg ik constant CTD's. Heb er net 3 achtermekaar gehad, allemaal binnen een minuut tijd na het laden. Ook als ik andere savegames pak. Wat nu? Ligt het aan het stadje? Is het een bug? Zijn de savegames corrupt?

Edit: het gebeurt telkens als ik aan het laden ben, dus als ik naar een ander deel ga :(
Weet iemand een oplossing voor dit gedonder? Want zo te zien kan ik nu dus helemaal niet meer spelen omdat de crashes blijven komen. Google biedt vele metgezellen maar weinig oplossingen...
4gb patch? game updaten?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_106117918
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 08:18 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

4gb patch? game updaten?
Ik heb versie 1.3, van een download... dus niet via Steam. Wat is de 4gb patch precies, heeft dat met dat RAM geheugen te maken wat niet groot genoeg was ofzo? Waar kan ik vinden hoe dit werkt? Ben niet zo goed met computers... :P
pi_106117999
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:18 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik heb versie 1.3, van een download... dus niet via Steam. Wat is de 4gb patch precies, heeft dat met dat RAM geheugen te maken wat niet groot genoeg was ofzo? Waar kan ik vinden hoe dit werkt? Ben niet zo goed met computers... :P
Misschien gewoon eens het spel kopen? :P
pi_106118137
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:21 schreef STING het volgende:

[..]

Misschien gewoon eens het spel kopen? :P
Het probleem lijkt ook legale kopers en console-spelers te treffen :P
Ik heb in ieder geval een tutorial gevonden van dat 4gb patch gedoe en het lijkt te werken... geen CTD's meer in mijn save in Morthal. Nu is het dus een kwestie van hopen dat het zo blijft :P
pi_106120300
Wat zijn de implicaties als je die Skeleton Key houdt? Hij werkt enorm lekker en wil hem eigenlijk niet verliezen :@
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')