Het is helaas echt zo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Lijkt me een beetje aangedikt.
Vriendin van me zat net ook al te miepen dat dr schapen wegwaaien, hier staat alleen een beetje windquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:21 schreef CindieY het volgende:
Zo, 't gaat hier buiten best wel tekeer zeg
Met 10 man politie en een huiszoekingsbevel?quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is helaas echt zo.
Hij heeft de boom samen met vriend daarna moeten terugbrengen
Ik lees er meer over (meldingen over stormschade), ik heb nog niks gemerktquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:21 schreef CindieY het volgende:
waait/regent hier ook behoorlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:21 schreef CindieY het volgende:
Hier is 't inmiddels niet een beetje meerquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vriendin van me zat net ook al te miepen dat dr schapen wegwaaien, hier staat alleen een beetje wind
Mijn onderburen hebben twee nieuwe boompjes die ze nog niet uit het folie gehaald hebben, klinkt lekker door met die windquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vriendin van me zat net ook al te miepen dat dr schapen wegwaaien, hier staat alleen een beetje wind
Ik nam het niet zo serieus, ze heeft minischapenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hier is 't inmiddels niet een beetje meer
10 man is wel iets overdreven, het waren er 5 en laatste klopt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Met 10 man politie en een huiszoekingsbevel?
Trustenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:23 schreef mwaterl het volgende:
mensen, fijne nacht nog! Ik ga tukken
slaapsequote:Op zaterdag 24 december 2011 02:23 schreef mwaterl het volgende:
mensen, fijne nacht nog! Ik ga tukken
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik ga slapen. Was waarschijnlijk de laatste keer, morgen toch geen tijd. Het was gezellig afgelopen avonden.
Trustenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik ga slapen. Was waarschijnlijk de laatste keer, morgen toch geen tijd. Het was gezellig afgelopen avonden.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat een onzinquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
10 man is wel iets overdreven, het waren er 5 en laatste klopt.
Welterusten, kerelquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Haha ik dacht hier ook al aanquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:25 schreef Waalwijker het volgende:
In één gesprek onbewust 'klaarkomen' en 'er nog even aan trekken' gebruiken. Volgens mij ben je aan slaap toe Coen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:25 schreef Waalwijker het volgende:
In één gesprek onbewust 'klaarkomen' en 'er nog even aan trekken' gebruiken. Volgens mij ben je aan slaap toe Coen.
Als hij weer saai wordt ben ik weg.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Nog maar 3u en 30min Coen, niks aan de hand.
Ik ga m niet helemaal meemaken, iets teveel tequilla opquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:29 schreef Qunix het volgende:
Ben benieuwd hoe Coen deze nacht doorkomt...
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga m niet helemaal meemaken, iets teveel tequilla op
Geoquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:34 schreef Geo4kant het volgende:
GOEEDDDEEEEEEEEEEEnacht vrienden, vage bekende en haters!![]()
HALLO HALLO HALLO![]()
![]()
gewoon een happy hardcore uurtje om lekker te springenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Coen kan beter een of andere shamaan gebruiken die hem wakker houd door raar om hem heen te gaan dansen ofzo.
hear hear!quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon een happy hardcore uurtje om lekker te springen
quote:
Dan blijf ik wel kijken hoe hij op een brancard eruit wordt gedragen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zou wel vernieuwend zijn, een dj die het niet volhoud.
Idd... Verplaats hij die behandeldquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:36 schreef Waalwijker het volgende:
Gast, om de 5 minuten komen er mensen met cheque's van 5.000 euro. Was lekker in Eindhoven gebleven.
Dat hoef ik niet te zien, Coenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel kijken hoe hij op een brancard eruit wordt gedragen.
Alles voor de kijk- en luistercijfers.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te zien, Coen![]()
Ik kan me trouwens voorstellen dat hij er zo uitziet, hij heeft een hazenslaapje gehad, een paar dagen niet gegeten, enz
Een pot natquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:37 schreef oh-oh het volgende:
Het duurde even voor ik doorhad dat dit niet ook Waylon was
Iddquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:38 schreef Maver24 het volgende:
Al die mensen daar buiten zijn over een aantal dagen zwaar verkouden
Ik denk dat ik me wel ongeveer kan voorstellen hoe de dj's zich voelen. Iedere keer als ik ga eten, heb ik honger en dan na een paar happen krijg ik geen hap meer naar binnen en zit ik alweer vol. Fietste vanavond naar de supermarkt en ging bijna onderuit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te zien, Coen![]()
Ik kan me trouwens voorstellen dat hij er zo uitziet, hij heeft een hazenslaapje gehad, een paar dagen niet gegeten, enz
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me wel ongeveer kan voorstellen hoe de dj's zich voelen. Iedere keer als ik ga eten, heb ik honger en dan na een paar happen krijg ik geen hap meer naar binnen en zit ik alweer vol. Fietste vanavond naar de supermarkt en ging bijna onderuit.
Ik woon 5 minuten lopen van de supermarkt af, dus als ik me te moe voel om te fietsen neem ik de moeite niet eens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me wel ongeveer kan voorstellen hoe de dj's zich voelen. Iedere keer als ik ga eten, heb ik honger en dan na een paar happen krijg ik geen hap meer naar binnen en zit ik alweer vol. Fietste vanavond naar de supermarkt en ging bijna onderuit.
5 maart 2010. http://hole1988.nl/test/u(...)tart=32:38&end=38:20quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Maar Gerard gebruikt het nog niet heel lang toch?
Ja, is al zo sinds ik ziek ben geweest. Ik leef inmiddels op ongeveer 2 boterhammen per dag een half bordje avondeten. Hoogstuit nog een klein marsje ofzo tussendoor. Lijkt wel alsof m'n maag kleiner is gewordenquote:
Ik woon ook wel zo dichtbij, maar ik vind lopen echt verschrikkelijk. Ik fiets liever, gaat sneller.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik woon 5 minuten lopen van de supermarkt af, dus als ik me te moe voel om te fietsen neem ik de moeite niet eens.
Vraag en Hole zal vindenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
5 maart 2010. http://hole1988.nl/test/u(...)tart=32:38&end=38:20
Dat zou best aannemelijk zijn dat je maag is gekrompen, dat gaat vrij snel. Arm kerstdinerquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, is al zo sinds ik ziek ben geweest. Ik leef inmiddels op ongeveer 2 boterhammen per dag een half bordje avondeten. Hoogstuit nog een klein marsje ofzo tussendoor. Lijkt wel alsof m'n maag kleiner is geworden
Als je je kut voelt gaat fietsen echt niet zoveel sneller dan lopen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik woon ook wel zo dichtbij, maar ik vind lopen echt verschrikkelijk. Ik fiets liever, gaat sneller.
Haha thanks!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
't Mag in de krant. Normaal gesproken ben ik altijd het langste en het meeste aan het eten van iedereenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou best aannemelijk zijn dat je maag is gekrompen, dat gaat vrij snel. Arm kerstdinerEn arme jij natuurlijk, omdat je niet veel op kan
Ik heb je geen TR's gegeven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I ain't scared of them mods
Verbaasd mij dat ik al dik 4/5 dagen ermee weg kom
Goeie quote.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dubstep sounds like two transformers having sex
Jawel hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je je kut voelt gaat fietsen echt niet zoveel sneller dan lopen.
Je komt er niet zomaar mee weg, er wordt je heel vaak gevraagd ermee op te houden. Soms doe je het niet, vaak ben je zo lief ermee te kappenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I ain't scared of them mods
Verbaasd mij dat ik al dik 4/5 dagen ermee weg kom
Ligt eraan wie het vraagt maar vooral de manier waar opquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Je komt er niet zomaar mee weg, er wordt je heel vaak gevraagd ermee op te houden. Soms doe je het niet, vaak ben je zo lief ermee te kappen
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Mag in de krant. Normaal gesproken ben ik altijd het langste en het meeste aan het eten van iedereenZitten m'n ouders en zusje nog uren te puffen na het eten, zit ik alweer op toastjes en dergelijke te azen
Dan zal ik het wel lief vragen, want je kapt dan directquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het vraagt maar vooral de manier waar op
Wil je nog meer toffe nummers (die ik tof vind) in dat genre?quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik had nog nooit van Skrillex gehoord voor SR maar ik vind het heerlijk
Nu niet, nu kijk ik SR en sla ik het toch niet opquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil je nog meer toffe nummers (die ik tof vind) in dat genre?
het antwoord is al gegevenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
En bedankt waalwijker. Nu ben ik aan het opzoeken welke Ekdom in de Nacht nou het originele Sodimitri Op fragmentje had. Ik weet nog dat het een voicemail was, en ze hem later speciaal nog een keer terugbelden om dat op te nemen.
filmpje's knippenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom post je eigenlijk zo weinig 's nachts?
Alleen als je denkt dat het gezonder is om zo min mogelijk tijd in de buitenlucht te besteden. Ik doe negen van mn tien boodschappen lopend, niet omdat me makkelijker uitkomt, maar vooral omdat ik dan een beetje buiten ben als het geen weekend is.quote:
PM ik je tochquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu niet, nu kijk ik SR en sla ik het toch niet op
Ik kom zat buiten en ik kan anders ook wel een minuutje of 10 op 't balkon gaan staanquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alleen als je denkt dat het gezonder is om zo min mogelijk tijd in de buitenlucht te besteden. Ik doe negen van mn tien boodschappen lopend, niet omdat me makkelijker uitkomt, maar vooral omdat ik dan een beetje buiten ben.
Sgoe!quote:
Bier reclame... Echt geen idee nee...quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:51 schreef CindieY het volgende:
Van welke reclame moet dit zijn dan? Ik kan 't niet plaatsen, ken em alleen van de radio.
heinekenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:51 schreef CindieY het volgende:
Van welke reclame moet dit zijn dan? Ik kan 't niet plaatsen, ken em alleen van de radio.
Ja.. die nieuwe lange reklame... maar waar is hij van... is zo'n chique sfeer, lijkt een benefiet avond voor de hogere klassequote:Op zaterdag 24 december 2011 02:51 schreef CindieY het volgende:
Ik hou van je. <3quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
En bedankt waalwijker. Nu ben ik aan het opzoeken welke Ekdom in de Nacht nou het originele Sodimitri Op fragmentje had. Ik weet nog dat het een voicemail was, en ze hem later speciaal nog een keer terugbelden om dat op te nemen.
Normaal zou Giel nu bezig zijn en was ik wegquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:51 schreef oh-oh het volgende:
Wat is het trouwens rustig hier, ik had het juist drukker verwacht zo in de vrijdagnacht
Ik denk dat veel mensen stappen en dat er zo nog wel wat mensen komen, behalve als ze teveel gezopen hebbenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:51 schreef oh-oh het volgende:
Wat is het trouwens rustig hier, ik had het juist drukker verwacht zo in de vrijdagnacht
Ja, dat sowieso. Ik hoor de vogeltjes van zijn intro wel nog altijd, maar daarna schakel ik snel over op tvquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Normaal zou Giel nu bezig zijn en was ik weg
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
k heb een Apple comp en als ik een s, u, i of b toets druk dan doet hij auto tig keren [ s] [// s] of [i ] [/ i].... Ook met control s voor het versturen van bericht.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
probleem met je doorstreep functie?
Nachtegielquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Ik hoor de vogeltjes van zijn intro wel nog altijd, maar daarna schakel ik snel over op tv
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, hij mag me PLOEGEN.
Nee echt.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, hij mag me PLOEGEN.
Nee echt.
Viel mij ook op dat wanneer ik je quote, er allemaal [i] en [s] staanquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
k heb een Apple comp en als ik een s, u, i of b toets druk dan doet hij auto tig keren [ s] [// s] of [i ] [/ i].... Ook met control s voor het versturen van bericht.
Daarom, zappen na de vogeltjesquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
NachtegielBellen met dronken mensen
Echt kut en niets aan te doen... Mits Danny het oplost natuurlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Viel mij ook op dat wanneer ik je quote, er allemaal [i ] en [ s] staan
wij willen die beukplaatquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:56 schreef oh-oh het volgende:
Rot op oma met je Afrikaanse kutmuziek
Goeie quotequote:Op zaterdag 24 december 2011 02:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt kut en niets aan te doen... Mits Danny het oplost natuurlijk![]()
Peuken van boven halen, is alleen al erg lang onderwegquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:56 schreef Geo4kant het volgende:
Waar is groninger man.. gestikt in zijn hotdog
Oh hij is er welquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Peuken van boven halen, is alleen al erg lang onderweg
Sinds wanneer wijzigt de post met de quote er in ook mee?quote:
Nergens last van eerlijk gezegd..quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben niet de enige die na deze week een jetlag gaat hebben hier he?
ik ben het gewend om weinig te slapen dus valt wel mee hierquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:58 schreef oh-oh het volgende:
Aan de andere kant hebben ze het Timur ook wel makkelijk gemaakt door geen graveyards te draaien, waardoor de slaapgasten of helemaal 'vers' waren, of toch al op het punt stonden naar huis te gaan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Coen echt maar saai, noem es 1 lekker knalmoment met hem van de afgelopen week?
Ik had visite en die kwam om the Voice te kijken, dus ik ben ff vreemdgegaanquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh hij is er weltof, ja ik was naar de kroeg dus .. tijd niet geweest hier
Nee, ik heb hem nog niet gezien! Hij meldt altijd hier dat hij naar boven gaat om peuken te halen, dus ik dacht dat hij dat nu ook aan het doen wasquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh hij is er weltof, ja ik was naar de kroeg dus .. tijd niet geweest hier
Ik ben te snel, of jij te laat?quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sinds wanneer wijzigt de post met de quote er in ook mee?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:58 schreef BobW het volgende:
Dames en heren, het is mooi geweest voor vannacht, ik ga maar een slapen en hopelijk er morgenochtend er weer helemaal fris bij.
Trusten
slaapsequote:Op zaterdag 24 december 2011 02:58 schreef BobW het volgende:
Dames en heren, het is mooi geweest voor vannacht, ik ga maar een slapen en hopelijk er morgenochtend er weer helemaal fris bij.
Trusten
Jups.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:58 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar hij kan moeilijk de Graveyard en de vroege doenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben ze het Timur ook wel makkelijk gemaakt door geen graveyards te draaien, waardoor de slaapgasten of helemaal 'vers' waren, of toch al op het punt stonden naar huis te gaan.
Ik had de tekst al in 't vak staan. Nouja, 't zal wel goed zijnquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:58 schreef BobW het volgende:
Trusten
Had ik gezienquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had de tekst al in 't vak staan. Nouja, 't zal wel goed zijn
om 4 uur pas weer denk ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:00 schreef Qunix het volgende:
Hopelijk geen updates nu.................
Welke bedoel je, Waylon? Die met dat donkere warrige haar?quote:
True, maar dan komt het er toch op neer dat Coen en Gerard kutplaten moeten draaien(vanwege aanvraagjes die blijven liggen), waar Timur dat niet hoeft te doen(in de ochtendshift).quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar hij kan moeilijk de Graveyard en de vroege doen
Ja diequote:Op zaterdag 24 december 2011 03:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Welke bedoel je, Waylon? Die met dat donkere warrige haar?
Dat is een zanger, hij is ooit bekend geworden door het zingen van "Harry de hengst" in Telekids. Hij wordt nogal geknuffeld door 3FM, ik kan je zo geen grote hits van hem noemenquote:
ohquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat was van 101 tv zelf die hello
Mja, hij zit toch maar mooi bij Motown, dat moet je em nageven. Wicked ways vond ik nog wel lekker destijds, daarna weet ik 't ook niet meerquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is een zanger, hij is ooit bekend geworden door het zingen van "Harry de hengst" in Telekids. Hij wordt nogal geknuffeld door 3FM, ik kan je zo geen grote hits van hem noemen
Mag Stenders van Powned hippie plaatjes draaien?quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:05 schreef Qunix het volgende:
Enige week waar 60's worden uitgezonden op 3FM (uitgezonderd Stenders).
Oh, dat wist ik niet. Wel knap! En dat nummer ken ik inderdaad, maar verder moet je het me ook niet vragen, ik ben niet zijn grootste fanquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, hij zit toch maar mooi bij Motown, dat moet je em nageven. Wicked ways vond ik nog wel lekker destijds, daarna weet ik 't ook niet meer
Doet hij al jaren....quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mag Stenders van Powned hippie plaatjes draaien?
Nee, ik heb een mp3 geript.quote:
Ninja editquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nee, ik heb een mp3 geript.
En waarom staan er in jouw posts altijd lege ubb tags?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nee, ik heb een mp3 geript.
En waarom staan er in jouw posts altijd lege ubb tags?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
k heb een Apple comp en als ik een s, u, i of b toets druk dan doet hij auto tig keren [ s] [// s] of [i ] [/ i].... Ook met control s voor het versturen van bericht.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt kut en niets aan te doen... Mits Danny het oplost natuurlijk![]()
Ik vergeet steeds dat ie Harry de Hengst had gezongen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is een zanger, hij is ooit bekend geworden door het zingen van "Harry de hengst" in Telekids. Hij wordt nogal geknuffeld door 3FM, ik kan je zo geen grote hits van hem noemen
Wel wat meer hoor. Het is niet dat een dj 5 minuten voor aanvang van z'n show komt en em na de show er direct weer vandoor gaat.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:08 schreef Waalwijker het volgende:
Coen, je werkt normaal 3,5 per dag, loop niet zo te janken.
Toen was hij nog erg knuffelbaar en helemaal niet batsbaarquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat ie Harry de Hengst had gezongen.
Helaas weet ik wel beter...quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wel wat meer hoor. Het is niet dat een dj 5 minuten voor aanvang van z'n show komt en em na de show er direct weer vandoor gaat.
Jij hebt liever knuffelbaar dan batsbaar?quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Toen was hij nog erg knuffelbaar en helemaal niet batsbaar
Coen en Sander zijn beiden iedere uitzenidng eerder op de dag bij BNN op de redactie om het programma voor te bereiden.quote:
Al zou het zes uur zijn, krijgt ie er nog royaal voor betaald hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wel wat meer hoor. Het is niet dat een dj 5 minuten voor aanvang van z'n show komt en em na de show er direct weer vandoor gaat.
Wel als ze nog zo jong zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij hebt liever knuffelbaar dan batsbaar?
Dat dan weer wel. Maar een aantal beroepen wordt gewoon onderschat, omdat mensen niet alles 'zien'.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Al zou het zes uur zijn, krijgt ie er nog royaal voor betaald hoor.
Thanks! Superquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:04 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Intussen ga ik toch pitten. Wekker om 07.00u. Bye bye man, bye bye!
slaapsequote:Op zaterdag 24 december 2011 03:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 24 december 2011 03:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
uitverkocht!quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:13 schreef Cee het volgende:
Trouwens nog een vraagje, was het uiteindelijk nog druk in 013 bij Giel?
Die hele zaal stond vol joh. 't Schijnt dat Peter Beense een ticket had gekocht.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:13 schreef Cee het volgende:
Trouwens nog een vraagje, was het uiteindelijk nog druk in 013 bij Giel?
Ziet er treurig uit, komt ook wel door het weer denk ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:14 schreef CindieY het volgende:
Ligt 't nou aan mij? Iedere keer als ik naar de tv kijk zie ik meisjes waarvan ik denk dat ze op 't punt staan om in janken uit te barsten
Ik heb 't de hele week alquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ziet er treurig uit, komt ook wel door het weer denk ik
Die smoes gebruik ik al een paar avonden, ik trap er elke keer weer inquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:15 schreef Allrounder het volgende:
[..]Beter laat dan nooit
Kan niet slapen
Oh, dan ligt het vast aan de omgeving daar... Uienpelfabriek in de buurt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |