Normaal zou Giel nu bezig zijn en was ik wegquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:51 schreef oh-oh het volgende:
Wat is het trouwens rustig hier, ik had het juist drukker verwacht zo in de vrijdagnacht
Ik denk dat veel mensen stappen en dat er zo nog wel wat mensen komen, behalve als ze teveel gezopen hebbenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:51 schreef oh-oh het volgende:
Wat is het trouwens rustig hier, ik had het juist drukker verwacht zo in de vrijdagnacht
Ja, dat sowieso. Ik hoor de vogeltjes van zijn intro wel nog altijd, maar daarna schakel ik snel over op tvquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Normaal zou Giel nu bezig zijn en was ik weg
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
5 maart 2010. http://hole1988.nl/test/u(...)tart=32:38&end=38:20
k heb een Apple comp en als ik een s, u, i of b toets druk dan doet hij auto tig keren [ s] [// s] of [i ] [/ i].... Ook met control s voor het versturen van bericht.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
probleem met je doorstreep functie?
Nachtegielquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Ik hoor de vogeltjes van zijn intro wel nog altijd, maar daarna schakel ik snel over op tv
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, hij mag me PLOEGEN.
Nee echt.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, hij mag me PLOEGEN.
Nee echt.
Viel mij ook op dat wanneer ik je quote, er allemaal [i] en [s] staanquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
k heb een Apple comp en als ik een s, u, i of b toets druk dan doet hij auto tig keren [ s] [// s] of [i ] [/ i].... Ook met control s voor het versturen van bericht.
Daarom, zappen na de vogeltjesquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
NachtegielBellen met dronken mensen
Echt kut en niets aan te doen... Mits Danny het oplost natuurlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Viel mij ook op dat wanneer ik je quote, er allemaal [i ] en [ s] staan
wij willen die beukplaatquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:56 schreef oh-oh het volgende:
Rot op oma met je Afrikaanse kutmuziek
Goeie quotequote:Op zaterdag 24 december 2011 02:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt kut en niets aan te doen... Mits Danny het oplost natuurlijk![]()
Peuken van boven halen, is alleen al erg lang onderwegquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:56 schreef Geo4kant het volgende:
Waar is groninger man.. gestikt in zijn hotdog
Oh hij is er welquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Peuken van boven halen, is alleen al erg lang onderweg
Sinds wanneer wijzigt de post met de quote er in ook mee?quote:
Nergens last van eerlijk gezegd..quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben niet de enige die na deze week een jetlag gaat hebben hier he?
ik ben het gewend om weinig te slapen dus valt wel mee hierquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:58 schreef oh-oh het volgende:
Aan de andere kant hebben ze het Timur ook wel makkelijk gemaakt door geen graveyards te draaien, waardoor de slaapgasten of helemaal 'vers' waren, of toch al op het punt stonden naar huis te gaan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Coen echt maar saai, noem es 1 lekker knalmoment met hem van de afgelopen week?
Ik had visite en die kwam om the Voice te kijken, dus ik ben ff vreemdgegaanquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh hij is er weltof, ja ik was naar de kroeg dus .. tijd niet geweest hier
Nee, ik heb hem nog niet gezien! Hij meldt altijd hier dat hij naar boven gaat om peuken te halen, dus ik dacht dat hij dat nu ook aan het doen wasquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh hij is er weltof, ja ik was naar de kroeg dus .. tijd niet geweest hier
Ik ben te snel, of jij te laat?quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sinds wanneer wijzigt de post met de quote er in ook mee?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:58 schreef BobW het volgende:
Dames en heren, het is mooi geweest voor vannacht, ik ga maar een slapen en hopelijk er morgenochtend er weer helemaal fris bij.
Trusten
slaapsequote:Op zaterdag 24 december 2011 02:58 schreef BobW het volgende:
Dames en heren, het is mooi geweest voor vannacht, ik ga maar een slapen en hopelijk er morgenochtend er weer helemaal fris bij.
Trusten
Jups.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:58 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar hij kan moeilijk de Graveyard en de vroege doenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben ze het Timur ook wel makkelijk gemaakt door geen graveyards te draaien, waardoor de slaapgasten of helemaal 'vers' waren, of toch al op het punt stonden naar huis te gaan.
Ik had de tekst al in 't vak staan. Nouja, 't zal wel goed zijnquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:58 schreef BobW het volgende:
Trusten
Had ik gezienquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had de tekst al in 't vak staan. Nouja, 't zal wel goed zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |