Geoquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:34 schreef Geo4kant het volgende:
GOEEDDDEEEEEEEEEEEnacht vrienden, vage bekende en haters!![]()
HALLO HALLO HALLO![]()
![]()
gewoon een happy hardcore uurtje om lekker te springenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Coen kan beter een of andere shamaan gebruiken die hem wakker houd door raar om hem heen te gaan dansen ofzo.
hear hear!quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon een happy hardcore uurtje om lekker te springen
quote:
Dan blijf ik wel kijken hoe hij op een brancard eruit wordt gedragen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zou wel vernieuwend zijn, een dj die het niet volhoud.
Idd... Verplaats hij die behandeldquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:36 schreef Waalwijker het volgende:
Gast, om de 5 minuten komen er mensen met cheque's van 5.000 euro. Was lekker in Eindhoven gebleven.
Dat hoef ik niet te zien, Coenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel kijken hoe hij op een brancard eruit wordt gedragen.
Alles voor de kijk- en luistercijfers.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te zien, Coen![]()
Ik kan me trouwens voorstellen dat hij er zo uitziet, hij heeft een hazenslaapje gehad, een paar dagen niet gegeten, enz
Een pot natquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:37 schreef oh-oh het volgende:
Het duurde even voor ik doorhad dat dit niet ook Waylon was
Iddquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:38 schreef Maver24 het volgende:
Al die mensen daar buiten zijn over een aantal dagen zwaar verkouden
Ik denk dat ik me wel ongeveer kan voorstellen hoe de dj's zich voelen. Iedere keer als ik ga eten, heb ik honger en dan na een paar happen krijg ik geen hap meer naar binnen en zit ik alweer vol. Fietste vanavond naar de supermarkt en ging bijna onderuit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te zien, Coen![]()
Ik kan me trouwens voorstellen dat hij er zo uitziet, hij heeft een hazenslaapje gehad, een paar dagen niet gegeten, enz
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me wel ongeveer kan voorstellen hoe de dj's zich voelen. Iedere keer als ik ga eten, heb ik honger en dan na een paar happen krijg ik geen hap meer naar binnen en zit ik alweer vol. Fietste vanavond naar de supermarkt en ging bijna onderuit.
Ik woon 5 minuten lopen van de supermarkt af, dus als ik me te moe voel om te fietsen neem ik de moeite niet eens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me wel ongeveer kan voorstellen hoe de dj's zich voelen. Iedere keer als ik ga eten, heb ik honger en dan na een paar happen krijg ik geen hap meer naar binnen en zit ik alweer vol. Fietste vanavond naar de supermarkt en ging bijna onderuit.
5 maart 2010. http://hole1988.nl/test/u(...)tart=32:38&end=38:20quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Maar Gerard gebruikt het nog niet heel lang toch?
Ja, is al zo sinds ik ziek ben geweest. Ik leef inmiddels op ongeveer 2 boterhammen per dag een half bordje avondeten. Hoogstuit nog een klein marsje ofzo tussendoor. Lijkt wel alsof m'n maag kleiner is gewordenquote:
Ik woon ook wel zo dichtbij, maar ik vind lopen echt verschrikkelijk. Ik fiets liever, gaat sneller.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik woon 5 minuten lopen van de supermarkt af, dus als ik me te moe voel om te fietsen neem ik de moeite niet eens.
Vraag en Hole zal vindenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
5 maart 2010. http://hole1988.nl/test/u(...)tart=32:38&end=38:20
Dat zou best aannemelijk zijn dat je maag is gekrompen, dat gaat vrij snel. Arm kerstdinerquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, is al zo sinds ik ziek ben geweest. Ik leef inmiddels op ongeveer 2 boterhammen per dag een half bordje avondeten. Hoogstuit nog een klein marsje ofzo tussendoor. Lijkt wel alsof m'n maag kleiner is geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |