Als je je kut voelt gaat fietsen echt niet zoveel sneller dan lopen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik woon ook wel zo dichtbij, maar ik vind lopen echt verschrikkelijk. Ik fiets liever, gaat sneller.
Haha thanks!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
5 maart 2010. http://hole1988.nl/test/u(...)tart=32:38&end=38:20
't Mag in de krant. Normaal gesproken ben ik altijd het langste en het meeste aan het eten van iedereenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou best aannemelijk zijn dat je maag is gekrompen, dat gaat vrij snel. Arm kerstdinerEn arme jij natuurlijk, omdat je niet veel op kan
Ik heb je geen TR's gegeven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I ain't scared of them mods
Verbaasd mij dat ik al dik 4/5 dagen ermee weg kom
Goeie quote.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dubstep sounds like two transformers having sex
Jawel hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je je kut voelt gaat fietsen echt niet zoveel sneller dan lopen.
Je komt er niet zomaar mee weg, er wordt je heel vaak gevraagd ermee op te houden. Soms doe je het niet, vaak ben je zo lief ermee te kappenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I ain't scared of them mods
Verbaasd mij dat ik al dik 4/5 dagen ermee weg kom
Ligt eraan wie het vraagt maar vooral de manier waar opquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Je komt er niet zomaar mee weg, er wordt je heel vaak gevraagd ermee op te houden. Soms doe je het niet, vaak ben je zo lief ermee te kappen
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Mag in de krant. Normaal gesproken ben ik altijd het langste en het meeste aan het eten van iedereenZitten m'n ouders en zusje nog uren te puffen na het eten, zit ik alweer op toastjes en dergelijke te azen
Dan zal ik het wel lief vragen, want je kapt dan directquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het vraagt maar vooral de manier waar op
Wil je nog meer toffe nummers (die ik tof vind) in dat genre?quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik had nog nooit van Skrillex gehoord voor SR maar ik vind het heerlijk
Nu niet, nu kijk ik SR en sla ik het toch niet opquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil je nog meer toffe nummers (die ik tof vind) in dat genre?
het antwoord is al gegevenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
En bedankt waalwijker. Nu ben ik aan het opzoeken welke Ekdom in de Nacht nou het originele Sodimitri Op fragmentje had. Ik weet nog dat het een voicemail was, en ze hem later speciaal nog een keer terugbelden om dat op te nemen.
filmpje's knippenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom post je eigenlijk zo weinig 's nachts?
Alleen als je denkt dat het gezonder is om zo min mogelijk tijd in de buitenlucht te besteden. Ik doe negen van mn tien boodschappen lopend, niet omdat me makkelijker uitkomt, maar vooral omdat ik dan een beetje buiten ben als het geen weekend is.quote:
PM ik je tochquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu niet, nu kijk ik SR en sla ik het toch niet op
Ik kom zat buiten en ik kan anders ook wel een minuutje of 10 op 't balkon gaan staanquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alleen als je denkt dat het gezonder is om zo min mogelijk tijd in de buitenlucht te besteden. Ik doe negen van mn tien boodschappen lopend, niet omdat me makkelijker uitkomt, maar vooral omdat ik dan een beetje buiten ben.
Sgoe!quote:
Bier reclame... Echt geen idee nee...quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:51 schreef CindieY het volgende:
Van welke reclame moet dit zijn dan? Ik kan 't niet plaatsen, ken em alleen van de radio.
heinekenquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:51 schreef CindieY het volgende:
Van welke reclame moet dit zijn dan? Ik kan 't niet plaatsen, ken em alleen van de radio.
Ja.. die nieuwe lange reklame... maar waar is hij van... is zo'n chique sfeer, lijkt een benefiet avond voor de hogere klassequote:Op zaterdag 24 december 2011 02:51 schreef CindieY het volgende:
Ik hou van je. <3quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
En bedankt waalwijker. Nu ben ik aan het opzoeken welke Ekdom in de Nacht nou het originele Sodimitri Op fragmentje had. Ik weet nog dat het een voicemail was, en ze hem later speciaal nog een keer terugbelden om dat op te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |