om 4 uur pas weer denk ikquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:00 schreef Qunix het volgende:
Hopelijk geen updates nu.................
Welke bedoel je, Waylon? Die met dat donkere warrige haar?quote:
True, maar dan komt het er toch op neer dat Coen en Gerard kutplaten moeten draaien(vanwege aanvraagjes die blijven liggen), waar Timur dat niet hoeft te doen(in de ochtendshift).quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar hij kan moeilijk de Graveyard en de vroege doen
Ja diequote:Op zaterdag 24 december 2011 03:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Welke bedoel je, Waylon? Die met dat donkere warrige haar?
Dat is een zanger, hij is ooit bekend geworden door het zingen van "Harry de hengst" in Telekids. Hij wordt nogal geknuffeld door 3FM, ik kan je zo geen grote hits van hem noemenquote:
ohquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat was van 101 tv zelf die hello
Mja, hij zit toch maar mooi bij Motown, dat moet je em nageven. Wicked ways vond ik nog wel lekker destijds, daarna weet ik 't ook niet meerquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is een zanger, hij is ooit bekend geworden door het zingen van "Harry de hengst" in Telekids. Hij wordt nogal geknuffeld door 3FM, ik kan je zo geen grote hits van hem noemen
Mag Stenders van Powned hippie plaatjes draaien?quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:05 schreef Qunix het volgende:
Enige week waar 60's worden uitgezonden op 3FM (uitgezonderd Stenders).
Oh, dat wist ik niet. Wel knap! En dat nummer ken ik inderdaad, maar verder moet je het me ook niet vragen, ik ben niet zijn grootste fanquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, hij zit toch maar mooi bij Motown, dat moet je em nageven. Wicked ways vond ik nog wel lekker destijds, daarna weet ik 't ook niet meer
Doet hij al jaren....quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mag Stenders van Powned hippie plaatjes draaien?
Nee, ik heb een mp3 geript.quote:
Ninja editquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nee, ik heb een mp3 geript.
En waarom staan er in jouw posts altijd lege ubb tags?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nee, ik heb een mp3 geript.
En waarom staan er in jouw posts altijd lege ubb tags?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
k heb een Apple comp en als ik een s, u, i of b toets druk dan doet hij auto tig keren [ s] [// s] of [i ] [/ i].... Ook met control s voor het versturen van bericht.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt kut en niets aan te doen... Mits Danny het oplost natuurlijk![]()
Ik vergeet steeds dat ie Harry de Hengst had gezongen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is een zanger, hij is ooit bekend geworden door het zingen van "Harry de hengst" in Telekids. Hij wordt nogal geknuffeld door 3FM, ik kan je zo geen grote hits van hem noemen
Wel wat meer hoor. Het is niet dat een dj 5 minuten voor aanvang van z'n show komt en em na de show er direct weer vandoor gaat.quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:08 schreef Waalwijker het volgende:
Coen, je werkt normaal 3,5 per dag, loop niet zo te janken.
Toen was hij nog erg knuffelbaar en helemaal niet batsbaarquote:Op zaterdag 24 december 2011 03:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat ie Harry de Hengst had gezongen.
Helaas weet ik wel beter...quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wel wat meer hoor. Het is niet dat een dj 5 minuten voor aanvang van z'n show komt en em na de show er direct weer vandoor gaat.
Jij hebt liever knuffelbaar dan batsbaar?quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Toen was hij nog erg knuffelbaar en helemaal niet batsbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |