SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Kreeg vanochtend een audiosplitterkabel (3.5 mm) binnen van Focal. Raar genoeg tapt de een van het totaal wat links af en de ander van rechts.Dus het klinkt niet 100% stereo, maar halfbakken stereo met een overheersende kant.
![]()
Back to the splitterjack maar weer.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Maar, welke Wilon heb je nu? De 921 van Focal?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand enig idee hoe ik het bandje van mijn Wilon ingekort krijg?
Staan dus pijltjes op (met rode pijlen aangegeven) maar hoe/wat dan nu.. zit geen pinnetje aan de zeikant die je er uit zou kunnen duwen of dergelijk?!
(Klik voor taobao item link)
Model 1070G (Yellow)
[ Bericht 5% gewijzigd door tokko1 op 23-12-2011 22:47:24 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
![]()
Links werken niet als het plaatje groter is dan de sitebreedte, dan wordt het plaatje geschaald en automatisch gelinkt aan de originele afbeelding (maar ik kan je quoten om de link te achterhalen).
Verder. Ziet er net zo uit als de Shark-watch verder. Daarvan dacht ik ook eerst, huh, maar dat zijn toch geen pinnetjes, omdat alles 'flush' lijkt met de schakel, maar dat is dus niet zo. Heb ik met een naald, een hamer en een tang voor elkaar gekregen de boel in te korten.
- Grappige achterplaat trouwens. Chique. Is het verder wat? Hier heb je de een duidelijker beeld van de Shark-schakels: -
[ Bericht 11% gewijzigd door shiz op 23-12-2011 23:02:19 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Exact wat het hier ook is thanksquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:45 schreef shiznuts het volgende:
Links werken niet als het plaatje groter is dan de sitebreedte, dan wordt het plaatje geschaald en automatisch gelinkt aan de originele afbeelding (maar ik kan je quoten om de link te achterhalen).
Verder. Ziet er net zo uit als de Shark-watch verder. Daarvan dacht ik ook eerst, huh, maar dat zijn toch geen pinnetjes, omdat alles 'flush' lijkt met de schakel, maar dat is dus niet zo. Heb ik met een naald, een hamer en een tang voor elkaar gekregen de boel in te korten.
- Grappige achterplaat trouwens. Chique. Is het verder wat? Hier heb je de een duidelijker beeld van de Shark-schakels: -
[ afbeelding ]ga morgen maar even aan de slag om 'm een schakeltje in te korten.
En het is wel echt quality stuff, prima formaat niet z'n mega horloge. Gewoon goed op de pols.
Achterplaat is best chic, bestaat uit verschillend gebrushde plaatjes dus bij verschillende lichtinvallende weerspiegelingen.
Daarnaast zijn de gekleurde uur aanwijzers op een iets glimmend stukje geprint dus dat geeft ook een leuk '3D' effect. Voor de rest 'Waterproof", en voelt zeer stevig aan![]()
Ga zeker nog een ande Wilson halen uit china
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Sansa fuze van ebay na 3 weken nog steeds niet binnenverkoper heeft een refund aangeboden, heb toen maar gevraagd of hij er nog een kan opsturen. Alleen gaat dat volgens hem wegens kerst drukte 4 weken duren.. Huil huil
![]()
Ik heb nu mn shark binnen. Direct via Ebay er een horlogekitje bijbesteld. Kan nu voor juwelier spelen, handy! Na een mailtje over de poor build quality, kreeg ik een extra setje (van dit kwaliteit).Starbucks, waar blijf je![]()
op jacht naar een nieuw horloge...
Bij deze Ebay +45 euro, dat moet toch goedkoper kunnenStarbucks, waar blijf je![]()
omdat parkeren na mn werk hier crises is rijd ik sinds kort op de scooter naar mn werk, kippe stukkie..
echter viel me op dat zo'n ding amper licht opbrengst heeft voor..
ik dacht dat kan beter.. dus ben van plan de 35W gloeilamp in de koplamp te vervangen voor een 20Watt Led.(zoiets dus)
http://www.dealextreme.co(...)l-plate-32-35v-80023
zo'n ding gebruikt echter meer stroom dan de 12v die een scooter levert, namelijk zo'n 35 volt EN 1.4Amp, dus dat moet worden opgeschroefd..
ik heb daarvoor een booster besteld via een ebay chinees die van 12v traploos instelbaar 18 tot 35V maakt.. en 10 Amp max is.. (scooter accu is 6Amp)
nu vraag ik me af of ik iets over het hoofd zie?
zijn er hier electronica techneuten die meteen roepen, je moet dit en dat niet vergeten?
lijkt me wel grappig als het werkt, ik ben benieuwd hoeveel licht het geeft!
koeling wordt nog een issue, want die led's kunnen wel 100 graden worden bij vollast..
ik dacht aan een processor cooler met fan..(is ook 12v dus waarom niet?)
als 1 en ander binnen is van mn bestellingen plaats ik wat fotos..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Let wel op dat de led naar beneden staat als je het erin zet.
En er MOET minstens een koelblok op die led anders brand hij zo door. Tot zover mijn technische inzicht![]()
![]()
dat de led naar beneden staat?
ohhh richten? dus niet verblinden..
met een schijnhoek van 120 tot wel 160 graden valt er weinig te richten met die dingen zag ik al.
maar het is een snorscooter, die komt niet op de weg.. alleen fietspad, dus ik verblind eigenlijk geen auto's
en ja, dat ie heftig gekoeld moet worden was ik ook al achter ;-)
maar was niet van plan hem vol last te laten branden..
ik ga beginnen bij 18V en kijken hoeveel volt ik nodig heb voor een beetje fatsoenlijk licht op straat..
als er echt te gek veel licht omhoog schijnt, dan plak ik desnoods de bovenkant van die koplamp af met zwarte ducttape
[ Bericht 36% gewijzigd door mickeyD op 24-12-2011 09:07:57 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Je kunt de rijwind gebruiken als koeling door een heatsink te bouwen. Misschien dat er ergens een wind inlaat in de kappen zit?
Wat voor scooter is het eigenlijk?
Past zo'n Xenon HID pakket niet in een scooter? Een paar mensen hebben deze met succes in de auto gezet.![]()
Zou idd ook xenon proberen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:08 schreef monkeybrain het volgende:
Je kunt de rijwind gebruiken als koeling door een heatsink te bouwen. Misschien dat er ergens een wind inlaat in de kappen zit?
Past zo'n Xenon HID pakket niet in een scooter? Een paar mensen hebben deze met succes in de auto gezet.
Had het met succes in mijn (motor) scooter geinstalleerd. Denk dat bij een snorscooter hetzelfde zal zijn?![]()
Vorig topic naar ervaringen gevraagd maar mijn sneeuwt een beetje onder bij alle lampjes- en horloge vragen (of niemand heeft er ervaring mee):
Ik zoek portable bluetooth speakertjes waar fatsoenlijk geluid uitkomt. Die van Bose is net buiten budget maar tot ¤100 wil ik er wel aan spenderen![]()
http://chinaprices.us?q=b(...)irror&from=50&to=150quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:13 schreef marco_sire het volgende:
Vorig topic naar ervaringen gevraagd maar mijn sneeuwt een beetje onder bij alle lampjes- en horloge vragen (of niemand heeft er ervaring mee):
Ik zoek portable bluetooth speakertjes waar fatsoenlijk geluid uitkomt. Die van Bose is net buiten budget maar tot ¤100 wil ik er wel aan spenderen
en
http://www.aliexpress.com(...)oth+speaker&catId=44
Chinatabs: Hallo Jumbo ICS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door RobertNL op 24-12-2011 13:37:15 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
die jack he, kan je daar ook van andere site's bestellen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Zie zulke spullen nogal eens voorbij komen bij NL dagaanbiedingen sites, van gerenommeerde merken. Zou ik persoonlijk dan eerder doen, geen chinees prutmerk. Mijn ervaring met bluetooth en china + audio zijn niet zo denderend. (heb een china BT headset voor streaming audio, is meh.)quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:13 schreef marco_sire het volgende:
Ik zoek portable bluetooth speakertjes waar fatsoenlijk geluid uitkomt. Die van Bose is net buiten budget maar tot ¤100 wil ik er wel aan spenderen
Plus dat ik mij niet in kan denken dat speakers opsturen == gewicht == veel prijsverschil met hier, met als voordeel dat je hier WEL een goed merk hebt waarsch.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Edit: namaak
[ Bericht 95% gewijzigd door rene90 op 24-12-2011 17:01:42 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
verder weet ik er niks vanaf, moet je dan maar op internet zoekenquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:41 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ja maar, sinds kort hoeft die 1 cent sticker niet maar, ik koop hem toch voor de zekerheid denk ik. Wat is 1 cent nouBedankt voor je reactie én weet je misschien wat de douanediensten zijn?
![]()
en hoezo hoeft die 1 cent sticker niet meer?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
kan je mij die DM ook misschien sturen?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
http://www.dealextreme.com/p/drop-shipment-and-gift-service-1888quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
verder weet ik er niks vanaf, moet je dan maar op internet zoeken![]()
en hoezo hoeft die 1 cent sticker niet meer?
Updates (6/13/2011): From now on, no matter if you add sku 1888 to your order, there is no DX logo or related DX information printed on packaging label.![]()
Over die 1 cent sticker?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:57 schreef UncleSam het volgende:
Jongens kappen nou, wat je hier nu zegt en doet is niet toestaan.![]()
Praten over het bestellen van nep producten natuurlijk. Het staat er niet voor niets duidelijk aangegeven...![]()
LLees even de topic pointer, voor jou:quote:
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
Heb het dus ook opgeschoond![]()
ow ja.. vergeten xDOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Daar komt bij dat het de tweede keer is dat je er een waarschuwing over gehad hebt. Dus ik vraag me een beetje af waarom je het weer doet.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Trouwens, ik heb die heli maar niet meer besteld. Jack gaf via msn aan dat het 19 USD was (de s107) en opeens praat ik met die Jelly-vrouw, is het opeens 21 USD. Ik aangeven dat Jack mij 19 USD heeft toegezegd gaat ze er niet op in
Dan kan je zeggen....ja is maar 2 usd, maja principekwestie ook. 15 euro vind ik net leuk voor zo een ding.![]()
ik?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:04 schreef kanovinnie het volgende:
Daar komt bij dat het de tweede keer is dat je er een waarschuwing over gehad hebt. Dus ik vraag me een beetje af waarom je het weer doet.
Bestelling geshipt!![]()
![]()
5 2x2 rubik cubes voor 3 euro, en nog wat shit om weg te geven
weet iemand waar je silly putty kan kopen? (wel op zo chinese shop)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Geen idee, chinaprices.us komt nergens op uit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik?
Bestelling geshipt!![]()
![]()
![]()
ja idd daarom, misschien dat iemand wel wist waar t te koop was ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geen idee, chinaprices.us komt nergens op uit.
owh btw, op DX heb ik 5 verschillende dingen besteld, maar 2 zijn op shipped, en die andere komen dus gewoon later aan?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Het antwoord staat toch al in je vraagquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja idd daarom, misschien dat iemand wel wist waar t te koop was ofzo
owh btw, op DX heb ik 5 verschillende dingen besteld, maar 2 zijn op shipped, en die andere komen dus gewoon later aan??
![]()
oh ja idd, ben heel slecht in dat soort dingen..
Nee, die ander.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik?
Bestelling geshipt!![]()
![]()
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Hmmm laatst dus een order gedaan bij DX. Een zooi goodies (controllers / varkentjes) en wat elektronische dingetjes waaronder een krimptang en connectors en zulks (niet echt heel waardevolle dingen dus).
Nu kreeg ik vandaag dus een brief van PostNL dat ze het pakket hebben onderschept omdat ze niet goed de waarde konden bepalen en daarom geen aangifte bij de douane kunnen doen. Ze vragen nu aan mij wat de spullen waard zijn (pak en beet $80) en wat voor zending het is (koopzending/gift/vernietigen).
Wat is het verstandigste om te doen? laten vernietigen door PostNL en naar DX melden dat ik nimmer een pakket heb ontvangen of de retourbrief invullen met een lager bedrag dan $80?
(als dit niet het juiste topic is, gelieve wegmodden)na na na na na na na Badjasman!![]()
Het is ook echt niet slim geweest om het allemaal in één zending te stoppen. Het is veel slimmer om kleine orders te maken. Dat is ten eerste beter omdat je verzending vaak sneller zal gaan, en daarnaast kunnen ze je pakketjes niet bundelen dus heb je dit gezeik niet wat je nu hebt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:22 schreef NaRRaToR het volgende:
Hmmm laatst dus een order gedaan bij DX. Een zooi goodies (controllers / varkentjes) en wat elektronische dingetjes waaronder een krimptang en connectors en zulks (niet echt heel waardevolle dingen dus).
Nu kreeg ik vandaag dus een brief van PostNL dat ze het pakket hebben onderschept omdat ze niet goed de waarde konden bepalen en daarom geen aangifte bij de douane kunnen doen. Ze vragen nu aan mij wat de spullen waard zijn (pak en beet $80) en wat voor zending het is (koopzending/gift/vernietigen).
Wat is het verstandigste om te doen? laten vernietigen door PostNL en naar DX melden dat ik nimmer een pakket heb ontvangen of de retourbrief invullen met een lager bedrag dan $80?
(als dit niet het juiste topic is, gelieve wegmodden)
Verder.....tja, er staat me iets van bij dat je het beter als gift kan noemen, maar ja die 80 dollar is wel hoog. Zullen zo wel een paar andere reageren die je beter advies kunnen geven. In de OP staat ook veel info.![]()
Waarom staat mijn post niet in de op? Nu moet ik teveel moeite doen om die link te zoeken met douane info...
Edit: deze dus.
www.forum.fok.nl/topic/1745791/1/50#105082873Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
Thanks voor de tip (misschien iets voor in de OP onder kopje douane?). In het verleden wel vaker grotere orders besteld (tot $250) maar nooit problemen mee gehad natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is ook echt niet slim geweest om het allemaal in één zending te stoppen. Het is veel slimmer om kleine orders te maken. Dat is ten eerste beter omdat je verzending vaak sneller zal gaan, en daarnaast kunnen ze je pakketjes niet bundelen dus heb je dit gezeik niet wat je nu hebt.
Verder.....tja, er staat me iets van bij dat je het beter als gift kan noemen, maar ja die 80 dollar is wel hoog. Zullen zo wel een paar andere reageren die je beter advies kunnen geven. In de OP staat ook veel info.
In de OP kan ik overigens alleen wat algemene dingen vinden over drop shipment, 22 euro invoervrij, geen EMS (ook niet gedaan) en een link vinden naar diverse categorien en de invoerrechten die je daarvoor moet betalen. voor mijn situatie niet al te handig.ik ga even lezen thx!quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:34 schreef R2cksson het volgende:
Waarom staat mijn post niet in de op? Nu moet ik teveel moeite doen om die link te zoeken met douane info...
www.forum.fok.nl/topic/1745791/1/50#105082873
na na na na na na na Badjasman!![]()
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
mmm, pricewatch bij tweakers.net zegtquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)ps-black-16gb-111174
Hoe groot is de kans procentueel dat ie echt is?
255 euro met 100% kans dat het echt is
http://tweakers.net/price(...)s-s-i9023-zwart.htmlStarbucks, waar blijf je![]()
Dan issie in China dus gewoon heel duur?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:40 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
mmm, pricewatch bij tweakers.net zegt
255 euro met 100% kans dat het echt is
http://tweakers.net/price(...)s-s-i9023-zwart.html
Ik had me even niet gerealiseerd dat de Nexus S eigenlijk helemaal geen boeiende telefoon is.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
maar net hoe je het bekijkt, ik ben er erg erg tevreden mee. NFC is een erg leuke techniek voor experimentjes.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dan issie in China dus gewoon heel duur?
Ik had me even niet gerealiseerd dat de Nexus S eigenlijk helemaal geen boeiende telefoon is.Starbucks, waar blijf je![]()
Omdat hierboven maar weer eens bleek dat de topic pointer al moeilijk is om te lezenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:34 schreef R2cksson het volgende:
www.forum.fok.nl/topic/1745791/1/50#105082873![]()
Met een kleine aanpassing wel handig voor in de OP
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja iedereen schiet altijd in paniek een hoop vragen af, terwijl een simpel verhaaltje over de gang van zaken in de praktijk al heel veel vragen oplost.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Omdat hierboven maar weer eens bleek dat de topic pointer al moeilijk is om te lezen![]()
Met een kleine aanpassing wel handig voor in de OPIk gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:19 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ja iedereen schiet altijd in paniek een hoop vragen af, terwijl een simpel verhaaltje over de gang van zaken in de praktijk al heel veel vragen oplost.De OP is best wel groot maar veel vragen vind je daar wel.
weet iemand nog een paar leuke hebbedingetjes?
NEE GEEN VARKENTJES!
Je weet dat je daar in nederland niet mee kan bellen hè?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)ps-black-16gb-111174
Hoe groot is de kans procentueel dat ie echt is?
Edit: Als ik in de omschrijving lees staat er wel gsm bij, hmm.![]()
![]()
Mag ik dit eng vinden?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
precies. dit specifieke stukje is een erg goede toevoeging voor de OP. Bedankt voor het posten in ieder gevalquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:19 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ja iedereen schiet altijd in paniek een hoop vragen af, terwijl een simpel verhaaltje over de gang van zaken in de praktijk al heel veel vragen oplost.
Maar nu de belangrijkere vraag, wat heb je gekocht?Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
het volgende:quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:04 schreef R2cksson het volgende:
Maar nu de belangrijkere vraag, wat heb je gekocht?
• Krimptang voor 6p6c/4p4c/8p8c (had er alleen een voor 8p8c en moest laatst met veel moeite een RJ11 knijpen....). altijd handig om te hebben in de kluskoffer voor 10 dollar
• 1000 6p2c connectors (ja foutje... wilde een 100 pack hebben maar per ongeluk de verkeerde verwijderd uit de cart xD)
• 2 verschillende wireless sensor bars voor de wii. ik krijg dat *(@&*(@#&@ draadje niet door mijn buizenconstructie zonder een trekveer dus dan maar zo. en twee omdat ze heel cheap waren en omdat de reviews gemengd waren
• een 2 x SNES controller naar USB adapter voor mijn Media PC. Sommige spellen spelen gewoon fijner met een echte SNES controller
• een 2 x N64 controller naar USB adapter voor dezelfde Media PC. Dit omdat de N64 controller niet goed te mappen is op een X360 controller
• een oplaad/data kabel voor de iphone omdat ik die krengen altijd kwijtraak of in de auto laat liggen
• een paar varkentjes
BULKRATE is een korting voor grote productafname. je krijgt dan x cent korting per product als je een grote hoeveelheid van dat product afneemt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:28 schreef geertbukken het volgende:
Wat is dat BULKRATE waar je 1.70 voor betaald?na na na na na na na Badjasman!![]()
Goede tip: thanks! Zelf ervaring met een specifieke set?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zie zulke spullen nogal eens voorbij komen bij NL dagaanbiedingen sites, van gerenommeerde merken. Zou ik persoonlijk dan eerder doen, geen chinees prutmerk. Mijn ervaring met bluetooth en china + audio zijn niet zo denderend. (heb een china BT headset voor streaming audio, is meh.)
Plus dat ik mij niet in kan denken dat speakers opsturen == gewicht == veel prijsverschil met hier, met als voordeel dat je hier WEL een goed merk hebt waarsch.![]()
Philips AS111, Creative D200 / D100 / T12, Logitech Z515 / Mini Boombox, Xqisit XQ Beats...
Ik zou denk ik voor een Creative/Logitech gaan... Genoeg te vinden i.i.g. (Google/Pricewatch/enz, etc).
klopt, er zijn setjes voor scooter te koop met xenon, das leuk, maar te makkelijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:08 schreef monkeybrain het volgende:
Past zo'n Xenon HID pakket niet in een scooter? Een paar mensen hebben deze met succes in de auto gezet.(en 50 euro)
er zit idd een gleuf in de voorkap waar rijwind doorheen komt.. (t is een peugeot Vivacity snorscooter) plek zat voor een goed koelblok hoor., dus dat zit wel goed..
[ Bericht 1% gewijzigd door mickeyD op 25-12-2011 09:45:15 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 09:56 schreef mstr het volgende:
Ik kreeg gisteren een reclamefolder van DinoDirect via de post.![]()
Ik heb er ook al 3 ontvangen, bizar. Staan hele aantrekkelijke spullen in, peperdure elektronica.
Die willen de Wehkamp van de wereld worden ofzo![]()
![]()
En (trouw)jurken, verpleegsterpakjes...quote:Op zondag 25 december 2011 10:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]![]()
Ik heb er ook al 3 ontvangen, bizar. Staan hele aantrekkelijke spullen in, peperdure elektronica.
Die willen de Wehkamp van de wereld worden ofzo![]()
![]()
ahh de omvormer heeft een potmeter om traploos elke spanning te kunnen instellen ;-) (als het maar hoger is dan de ingangsspanning, anders gaat ie om zeep)quote:Op zondag 25 december 2011 09:52 schreef monkeybrain het volgende:
Klinkt goed. Stop er wel een schakelaar in voor verschillende standen.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
En wederom een kwaliteitspost! Thanksquote:Op zondag 25 december 2011 01:17 schreef shiznuts het volgende:
Philips AS111, Creative D200 / D100 / T12, Logitech Z515 / Mini Boombox, Xqisit XQ Beats...
Ik zou denk ik voor een Creative/Logitech gaan... Genoeg te vinden i.i.g. (Google/Pricewatch/enz, etc).![]()
Wat doe je als je voor bijna 150 dollar spullen thuisbezorgd krijgt die je niet besteld hebt?Mazzel hebben of moet ik dat terug sturen?
![]()
Wat zegt je geweten?quote:Op zondag 25 december 2011 15:48 schreef Koepad het volgende:
Wat doe je als je voor bijna 150 dollar spullen thuisbezorgd krijgt die je niet besteld hebt?Mazzel hebben of moet ik dat terug sturen?
![]()
![]()
Wat is het?quote:Op zondag 25 december 2011 15:48 schreef Koepad het volgende:
Ik heb dat 1 keer gehad en was zo netjes om het te melden. Ik gaf aan graag te willen helpen en toen kreeg ik het aanbod om $150 te betalen en de spullen te houdenVervolgens heb ik een mail gestuurd dat ze mijn reet konden likken en ik nooit meer zal aanbieden om te helpen.
Wacht, het is 2 keer voorgekomen. De 2e keer gewoon gehouden en uiteindelijk zijn de 20 lelijke gsm hoesjes de kliko in gegaan. Ed Hardy zooi ofzo.![]()
Ik heb álles in de OP doorgelezen. Mijn vraag is of je, je geld terug krijgt als je spul is ingenomen door de douane?![]()
Mja er voor betalen ga ik sowieso niet doen, ik zou niet weten wat ik ermee moet. En terugsturen naar china lijkt me ook niet zo'n succes?quote:Op zondag 25 december 2011 17:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat is het?
Ik heb dat 1 keer gehad en was zo netjes om het te melden. Ik gaf aan graag te willen helpen en toen kreeg ik het aanbod om $150 te betalen en de spullen te houdenVervolgens heb ik een mail gestuurd dat ze mijn reet konden likken en ik nooit meer zal aanbieden om te helpen.
Wacht, het is 2 keer voorgekomen. De 2e keer gewoon gehouden en uiteindelijk zijn de 20 lelijke gsm hoesjes de kliko in gegaan. Ed Hardy zooi ofzo.
Ik had wat electronica-onderdeeltjes besteld bij DealExtreme, 2 van de 4 items hadden in dit pakketje moeten zitten. Maar er ontbreekt dus één item van $2,35, en in plaats daarvan zitten er 2 andere dingen in van bijna $150 totaal.![]()
geeft de douane geld terug als er drugs worden onderschept?quote:Op zondag 25 december 2011 17:46 schreef geertbukken het volgende:
Ik heb álles in de OP doorgelezen. Mijn vraag is of je, je geld terug krijgt als je spul is ingenomen door de douane?![]()
Wat ben jij dom zeg. Het is toch je eigen risico.quote:Op zondag 25 december 2011 17:46 schreef geertbukken het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2011 17:57 schreef Romanov het volgende:
[..]
geeft de douane geld terug als er drugs worden onderschept?![]()
![]()
http://www.dealextreme.co(...)-assembly-toy-108693 deze had ik vroeger als kind altijd!
Via Paypal kun je het wel terugclaimenquote:Op zondag 25 december 2011 17:57 schreef Romanov het volgende:
[..]
geeft de douane geld terug als er drugs worden onderschept?
[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.![]()
Die functie is niet bedoeld voor dit soort gevallen en valt dus onder misbruik.quote:Op zondag 25 december 2011 18:21 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Via Paypal kun je het wel terugclaimen![]()
Tuurlijk wel; als de Douane nepartikelen in beslag neemt dan kun je claimen bij Paypal met de melding dat de artikelen in beslag zijn genomen omdat ze nep bleken te zijn. De verkoper is verantwoordelijk voor het feit dat hij nepspul verkoopt.quote:Op zondag 25 december 2011 18:22 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Die functie is niet bedoeld voor dit soort gevallen en valt dus onder misbruik.[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.![]()
Ja hoor, Paypal ziet je al aankomen.quote:Op zondag 25 december 2011 18:25 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel; als de Douane nepartikelen in beslag neemt dan kun je claimen bij Paypal met de melding dat de artikelen in beslag zijn genomen omdat ze nep bleken te zijn. De verkoper is verantwoordelijk voor het feit dat hij nepspul verkoopt.
En daarbij, je zal niet de eerste zijn die dat probeert.
Jij bent als koper verantwoordelijk voor de goederen die je koopt. Als je dan tegen willens en wetens artikelen besteld, waarvan je de legaliteit betwijfelt, ben je gewoon verantwoordelijk hiervoor.
Wil je onder de btw en klaringskosten uit komen, gaat het je ook niet lukken. Je kan het wel van de douane krijgen, maar dan ook met betaling van de verschuldigde kosten.
Het zou wel makkelijk zijn als ik na elke online betaling het geld kan terugclaimen van mn bank omdat de order nep zou zijn. De bank zegt dan doodleuk, jammer had je het maar niet moeten bestellen.![]()
De koper weet dondersgoed dat hij nepartikelen koopt. De koper van een vuurwapen of drugs is toch ook verantwoordelijk. Bij aanhouding: Ooooh is het coke ik dacht dat het bakmeel was!quote:Op zondag 25 december 2011 18:25 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel; als de Douane nepartikelen in beslag neemt dan kun je claimen bij Paypal met de melding dat de artikelen in beslag zijn genomen omdat ze nep bleken te zijn. De verkoper is verantwoordelijk voor het feit dat hij nepspul verkoopt.![]()
![]()
http://help.dealextreme.c(...)oms_duties_handled_7quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[...]
[...]
Chinese Webshops topic #176 Waar de Chinese Pieten zijn losgebrokenjaja, en azo...![]()
Zeik eens niet zo man. Als je niks hebt ontvangen claim je.quote:Op zondag 25 december 2011 18:22 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Die functie is niet bedoeld voor dit soort gevallen en valt dus onder misbruik.Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
Ik zag laatst, maandje terug, iets van 100 kleine dingetjes (plastic balletjes ofzo) voor like 1 dollar, naja iets van 6 dollar shipping maar dat maakt niet uit.
Die verkoper had heel veel artikelen, en echt heel veel likes, meer dan 5000! En nu is hij helemaal weg, zie niks meer en kan die balletjes ook niet vinden...waarom?
Ik heb t btw over ebay.com
Ik heb toen geen invoerrechten voor die HM3 moeten betalen, omdat hij maar 21,80 kosttequote:. Dus je kunt proberen een lager bedrag op te geven, maar ik zou er wel mee uitkijken, ik denk niet dat ze dat altijd geloven.
¡ʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ![]()
Ach, als je de Paypal email een beetje kunt aanpassen die je erbij doet... Zo werd bij 'iemand die ik ken' een tablet van 150 dollar ineens 60 dollar...quote:Op maandag 26 december 2011 00:00 schreef ANCT het volgende:
[..]
Ik heb toen geen invoerrechten voor die HM3 moeten betalen, omdat hij maar 21,80 kostte. Dus je kunt proberen een lager bedrag op te geven, maar ik zou er wel mee uitkijken, ik denk niet dat ze dat altijd geloven.
Maar 'iemand die ik ken' was wel zo mans geweest om eventuele consequenties te dragen. Dus niet janken.Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
En kent een van jullie fyygame? Ik krijg nu reclame op dumpert over deze site en alle prijzen zijn tè onrealistisch..![]()
Playstation 3's voor 150 euroquote:Op maandag 26 december 2011 01:47 schreef geertbukken het volgende:
En kent een van jullie fyygame? Ik krijg nu reclame op dumpert over deze site en alle prijzen zijn tè onrealistisch..of is het niet zo'n site?
Valt wel mee toch? Zie er zo 1. 2. 3. niet iets bijzonders.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik weet het écht niet :S? Ze doen we laan PayPal dat is behoorlijk veilig toch?quote:Op maandag 26 december 2011 01:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Playstation 3's voor 150 euroof is het niet zo'n site?
Valt wel mee toch? Zie er zo 1. 2. 3. niet iets bijzonders.![]()
Wat is een beetje de meest bestelde (en best beoordeelde) rc32 helikopter voor ongeveer max 45 dollar?
![]()
Voor de rest ook problemen hier met het tracken van uwe pakketjes? Kan al een week of 1 1/2 niet tsjekken.![]()
Ik voel me eeen beetje ongemakkelijk bij dergelijke teksten:
Full refund dan maar of niet? En dan opnieuw kopen.quote:Dear buyer ,
Thank you for contacting me .
I am so sorry that you haven't received the item until now , I have sent it on Nov 14th , it should be no more than 35 days to send to your country , I think it may be lost during the long shipping as the christmas rush all over the world , sorry sorry , could you forgive and give me a chance to retify it ?
We will responsible for it , I can give you a full refund ,what do you think ?
or a reship is ok . as the christmas rush all over the world now , it may takes about 15 to 35 days to send this item to your country ,could you understand ?
what's your opinions ? I will respect you .
I am not a bad seller and I hope I can deal it well with you , could you trust me ?
I am sorry for inconvenience caused .
Looking forward to your reply .
Hope you have a nice day !![]()
Opnieuw kopen is toch hetzelfde als 'reship', althans.. als je bij dezelfde winkel blijft.quote:Op maandag 26 december 2011 14:58 schreef Iemand91 het volgende:
Ik voel me eeen beetje ongemakkelijk bij dergelijke teksten:
[..]
Full refund dan maar of niet? En dan opnieuw kopen.
Ze bieden het zelf netjes aan om alsnog een keertje hetzelfde te versturen, misschien wel zo netjes om daar ook gebruik van te maken.
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249![]()
2 weken geleden bij ever-buying een ps3 voeding besteld, bij de status stond/staat: IN STOCK.Na 2 weken nog geen mail gehad dat deze reeds verzonden is, heb toch maar eens een mailtje de deur uit gedaan..quote:1. Item processing time
After the receiving of your order, we need some time to test the product in order to ensure its quality. There are different kinds of processing time for different items. Average processing time is 3 working days; however, it varies from the item's stock status. As for the small quantity, the processing time is 1-3 days while as for the large quantity, it will be about 2-5 days.
Haast hebben ze niet daar in china, en waarschijnlijk ook geen 'STOCK'. Ik vermoed dat die dingen pas besteld worden zodra je betaald hebt, en dat de meeste van dit soort winkels niets meer is dan een leeg bureau.
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249![]()
neequote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
raar, hier werkt iequote:Op maandag 26 december 2011 15:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik krijg een internal server error
Ik heb teruggemaild dat een full refund mooi zal zijn. Dan kan ik alsnog daar weer gaan kopen of elders. Paypal loopt ook af (ik denk 43/44 dagen geleden besteld), dus claimen zou dan ook niet meer kunnen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:23 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Opnieuw kopen is toch hetzelfde als 'reship', althans.. als je bij dezelfde winkel blijft.
Ze bieden het zelf netjes aan om alsnog een keertje hetzelfde te versturen, misschien wel zo netjes om daar ook gebruik van te maken.![]()
Syma S107 of de GreatWall 9958.quote:Op maandag 26 december 2011 13:39 schreef baaart het volgende:
Wat is een beetje de meest bestelde (en best beoordeelde) rc32 helikopter voor ongeveer max 45 dollar?
Zijn meerdere revieuws van in Fok! topic, en ook op google/youtube genoeg info
S107 = Makkelijk en leuk
9958 = Tricky en uitdagendCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Kijk dit bedoel ik dus: Positive Feedback: 99.8%
Feedback score: 14347
Item as described 10939
Communication 10928
Shipping time 10909
Shipping and handling charges 11182
en al die ratings 5 sterren!
maar dit staat bij zn account: No longer a registered user
waarom?
Fake spul... Paypal problemen... vele stores sluiten en beginnen onder een andere naam. Andere kunnen de moordende concurrentie op Ebay niet aan (als je alleen al 10% boven (op $1,- bijv $1,10) een prijs van anderen zit, kom je na pagina's (indien gesorteerd op laagste prijs + incl shipment) pas die shop tegen. Sommige verkopers kunnen niet zo massaal inkopen dat ze die 0,10 ct per item mee kunnen gaan/willen. Vaak hebben die shops ook een internetshop, waarbij er niet direct een prijsvergelijking getroffen kan worden en mensen sneller geneigd zijn te kopen i.p.v. elders rond te kijken voor een lagere prijs. Sommige houden er helemaal mee op, storten zich op wat anders.
15k is trouwens niet megaveel ofzo. Een http://myworld.ebay.nl/buyincoins_au/ bijvoorbeeld:
Positieve feedback: 99,2%
Feedbackscore: 289113
Soms zegt het ook niet veel wanneer ze items van $0,01ct aan 'zichzelf' verkopen en zo goede feedback krijgen van 'de klant'.
Ik heb al genoeg bookmarks uit m'n browser geflikkerd omdat de Ebaystores van die linkjes ermee uitgescheden waren.Watcha-gon'-do?
nah te duur was ie dus niet! dus wss dat ie niet had betaald.. :\ jammer want hij had hele leuke dingen, die je nu niet meer kan krijgen dus...
Dat betwijfel ik... ik neem niet aan dat al dat spul handgemaakt of uiterst exclusief was?
Met goede zoekskills en zoektermen kom je best een heel eind denk ik.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Een Chinese winkel met unieke dingen.quote:Op maandag 26 december 2011 22:06 schreef bobbernaut het volgende:
nah te duur was ie dus niet! dus wss dat ie niet had betaald.. :\ jammer want hij had hele leuke dingen, die je nu niet meer kan krijgen dus...
Uhu.![]()
ja oke, was idd wel een chinese seller, maar hij had dus serieus dingen die anderen niet hadden!!quote:Op maandag 26 december 2011 22:11 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Een Chinese winkel met unieke dingen.
Uhu.
Iemand van jullie ervaring met sunsky? Hij staat als verreweg de goedkoopste voor hoesjes voor mijn HTC sensation op chinaprices.us, maar ik ken de site niet :S![]()
edit:
Laatmaar, ik zie net dat er dan nog verzendkosten overheen komen, te mooi om waar te zijn natuurlijk
(ik doe de edit hier maar want die knop doet het bij mij niet? :S (firefox))![]()
Beetje jammer idd.quote:Op maandag 26 december 2011 22:33 schreef tornado61 het volgende:
edit:
Laatmaar, ik zie net dat er dan nog verzendkosten overheen komen, te mooi om waar te zijn natuurlijk
(ik doe de edit hier maar want die knop doet het bij mij niet? :S (firefox))
Sunsky, Aliexpress en nog een paar shops die je bij Chinaprices.us krijgt zijn nog "ex verzendkosten".
Je kan ze bij Exclude shops even aanvinken dan krijg je ze niet meerHier ook standaard ingesteld en geen last meer van.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ligt het aan mij, of zijn alle afbeeldingen op DealExtreme down?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Site is ook traag, zal wel weer een concurent bezig zijnquote:Op maandag 26 december 2011 23:55 schreef henkde_j het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn alle afbeeldingen op DealExtreme down?
Morgen iPad 2 kopen.
Mensen ervaring met accessoires uit China? Tips van dingen die je moet halen, graag dan wel een specifieke link. Want docking station of cover alleen schiet ik niet veel mee op.
Ben benieuwd of mensen ervaring hebben met producten.![]()
![]()
1 keer dockingstation gehaald, zeer tevredendoet het gewoon ook met hoesje!
Hoesjes zijn hoesjes, de een wat beter dan de ander, maar voor de prijs kan je niet verkeerd gaan!
En kabels, echt 7 kabels +oplader,gebruiken we nu allemaal.
Dit is btw allemaal voor iphonemaar kabels werken gewoon voor ipad, hoesjes en docks moet je andere voor vinden en zijn ws iets duurder
Kan mijn Chinapost Tracking code ook niet meer vinden via packagetrackr.com :-( Dan maar gewoon geduldig afwachten totdat plots de deurbel gaat met mijn pakketje... Ook spannend!quote:Op maandag 26 december 2011 14:20 schreef Poepoog het volgende:
Voor de rest ook problemen hier met het tracken van uwe pakketjes? Kan al een week of 1 1/2 niet tsjekken.![]()
Moet je voor iPad niet een andere oplader gebruiken omdat hij meer stroom neemt?quote:Op dinsdag 27 december 2011 08:53 schreef bobbernaut het volgende:
1 keer dockingstation gehaald, zeer tevredendoet het gewoon ook met hoesje!
Hoesjes zijn hoesjes, de een wat beter dan de ander, maar voor de prijs kan je niet verkeerd gaan!
En kabels, echt 7 kabels +oplader,gebruiken we nu allemaal.
Dit is btw allemaal voor iphonemaar kabels werken gewoon voor ipad, hoesjes en docks moet je andere voor vinden en zijn ws iets duurder
![]()
LEZEN DUDE:quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:14 schreef 12koeto het volgende:
welke shop verkoopt goedkope ralph lauren of tommy hilfiger truien?
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
http://nl.tommy.com/quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:14 schreef 12koeto het volgende:
welke shop verkoopt goedkope ralph lauren of tommy hilfiger truien?
http://www.ralphlauren.com/home/index.jsp?directSommige mensen lijken het niet te snappenquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:21 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
LEZEN DUDE:
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
Ja. Heb zelf een grijze. Enige nadeel is dat hij een beetje rafelt aan de zijkant.quote:
Mijn schoonouders hebben een zwarte en die is perfect.![]()
Soms zou het handig zijn dat de verkoper de PP claimtijd kon verlengen (met instemming van de koper), dat zou veel heen en weer geschuif van geld schelenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:26 schreef Iemand91 het volgende:
En paypal is alweer teruggestort. Dus weer opnieuw kopen die 18650
Inderdaad. Had best zijn aanbod van nieuwe batterijen willen aannemen, maar wat als deze nooit aankomen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Soms zou het handig zijn dat de verkoper de PP claimtijd kon verlengen (met instemming van de koper), dat zou veel heen en weer geschuif van geld schelen![]()
Nog een keer claimen.
Heb wel eens een resend gehad, en was het nog niet goed. Nog een keer laten versturen dus![]()
Ik heb het een maand geleden gekocht, dus ik kan niet over een week of 2/3 gaan claimen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:14 schreef Racer88 het volgende:
Nog een keer claimen.
Heb wel eens een resend gehad, en was het nog niet goed. Nog een keer laten versturen dus![]()
Vanochtend net op het punt om van huis te gaan ding-dong, postbode... met m'n Brainwavz Beta + mic.Zomaar? Of bij besteding van $100,- of dat i.p.v. een 'echte' refund?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:19 schreef Racer88 het volgende:
Ik heb een 10$ coupon voor focalprice maar ik weet niet meer wat ik moet halenWel échte protecteds doen hè. Niet 4 x 3600mAh voor $1,99 ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:26 schreef Iemand91 het volgende:
En paypal is alweer teruggestort. Dus weer opnieuw kopen die 18650Paypal is een extra pressiemiddel. Ik heb er nog maar een keer aanspraak op gedaan, omdat een Duitse verkoper me niks had toegestuurd (geschil gewonnen uiteraard). Het wil niet zeggen dat zodra de 45 dagen om zijn je kan fluiten naar je geld. Ik heb de Chinezen altijd gewoon netjes de boel laten oplossen, ook als het dan buiten de Paypaltijd zou gaan lopen en dat is altijd netjes gelukt. 't Zijn verder geen Nigeriaanse oplichters ofzo (in het algemeen).quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Soms zou het handig zijn dat de verkoper de PP claimtijd kon verlengen (met instemming van de koper), dat zou veel heen en weer geschuif van geld schelenThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Rekening houdend met de feestdagen, wat is een redelijke bezorgtermijn voor een pakket dat al vanaf 13 december op "departure from outward office" staat? Als ik een eerdere post goed begrijp is hij dus 2 weken geleden ingeladen in een vliegtuig? Maar heb hem nog niet gezien, status staat nog steeds op voorgenoemde (al is die tracking site het grootste deel van de dag down). Of wordt die site maar amper bijgewerkt?Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Heb mń IP camera binnen van dealextreme (black friday)..Krijg ik een witte ipv een zwarte..
Verder wel leuk dingetje voor dat geld(19 euro ofzo)
Had ook nog een Touch lichtschakelaar met afstandsbediening gekocht.. Deze past alleen niet in m'n muur. Rond gat in muur en schakelaar heeft een vierkante behuizing aan de achterkant.
[ Bericht 28% gewijzigd door DobbelSteen200 op 27-12-2011 18:07:59 (extra toevoeging) ]Ja.![]()
Wanneer was die verzonden als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:04 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Heb mń IP camera binnen van dealextreme (black friday)..Krijg ik een witte ipv een zwarte..
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Werkt leuk hè?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:04 schreef DobbelSteen200 het volgende:
![]()
Zeker! heb de PTZ sneller gezet en het werkt beter als ik verwacht had. Uiteraard nog even afwachten hoelang die het volhoudquote:
Vooralsnog werkt het prima in combinatie met de app op mijn Android Tablet (Asus Transformer)
en ook icm een app op mijn blackberry.
Ik zoek alleen nog nieuwe firmware voor deze camera want rechts is links en links is rechts..
Naar boven en beneden werkt wel naar behoren.On 11/29/2011: Shippedquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:07 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Wanneer was die verzonden als ik vragen mag?
Had 'm eind vorige week bezorgd gekregen.Ja.![]()
Ah ok, die van mij is 7 december pas verzonden. Week later dus. Hopelijk komt 'ie deze week dan ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:14 schreef DobbelSteen200 het volgende:
On 11/29/2011: Shipped
Had 'm eind vorige week bezorgd gekregen.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Ja, dat is bij mij ook.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:14 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Zeker! heb de PTZ sneller gezet en het werkt beter als ik verwacht had. Uiteraard nog even afwachten hoelang die het volhoud
Vooralsnog werkt het prima in combinatie met de app op mijn Android Tablet (Asus Transformer)
en ook icm een app op mijn blackberry.
Ik zoek alleen nog nieuwe firmware voor deze camera want rechts is links en links is rechts..
Naar boven en beneden werkt wel naar behoren.
[..]
On 11/29/2011: Shipped
Had 'm eind vorige week bezorgd gekregen.
Welke app gebruik je er voor op je BB?![]()
Welke (betaalbare!) zou jij aanraden (link)? Ze hebben betaald voor de goedkope, ik wil het verschil wel betalen maar dat moet niet te gek worden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:22 schreef shiznuts het volgende:
Wel échte protecteds doen hè. Niet 4 x 3600mAh voor $1,99 ofzo.Ik bedenk me net dat als ik niets zou binnenkrijgen na de 45 dagen dat je ook gewoon zeer negatieve feedback op eBay kan geven; schijnen ze ook niet zo blij mee te zijn.quote:Paypal is een extra pressiemiddel. Ik heb er nog maar een keer aanspraak op gedaan, omdat een Duitse verkoper me niks had toegestuurd (geschil gewonnen uiteraard). Het wil niet zeggen dat zodra de 45 dagen om zijn je kan fluiten naar je geld. Ik heb de Chinezen altijd gewoon netjes de boel laten oplossen, ook als het dan buiten de Paypaltijd zou gaan lopen en dat is altijd netjes gelukt. 't Zijn verder geen Nigeriaanse oplichters ofzo (in het algemeen).
Lijkt me ook wel geinig (zeker voor ¤19) maar dit is - zoals gezegd - een product welke je pas nodig hebt als je het nodig hebt. En ik weet niet of mijn familie zo ervan gediend is om (ongemerkt) gefilmd te wordenquote:![]()
![]()
Total Control Appquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat is bij mij ook.
Welke app gebruik je er voor op je BB?
Je kunt het gratis proberen. Ik heb de 16cam versie.. Ooit een gratis licentie gekregen van de maker omdat ik 'm toegang gaf tot bepaalde camera's die hij wilde implementeren in de app.
Maar volgens mij is de app niet zo bijzonder duur.. Het doet wat het moet doen, en als je ooit een camera heb die er niet in staat kun je dit melden en dan voegt hij deze toe.
PS: Gebruik trouwens in de app:
Make: Foscam
Model: GenericJa.![]()
Welke app gebruik je op Android?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:14 schreef DobbelSteen200 het volgende:
en ook icm een app op mijn blackberry.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Vraag over dealextreme.
Weet iemand toevallig welk kopje bij customer service ik moet gebruiken om een vraag te stellen over een dubbele creditcard afboeking?
Ik zie niet echt een kopje over financiele afwikkeling staan.
Edit:
Heb ze gemaild in het kopje over account info, ik merk wel of hij goed aankomt
[ Bericht 30% gewijzigd door marcek op 27-12-2011 20:17:27 ]![]()
Ja ipv een refund. Was 9,05 $ en kreeg een coupon van 10 dollar.Toch weer 95 cent verdient!quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:22 schreef shiznuts het volgende:
Zomaar? Of bij besteding van $100,- of dat i.p.v. een 'echte' refund?
Maarja nou weet ik niks te bestellen![]()
![]()
Messen, eitjes, aanstekersquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:03 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ja ipv een refund. Was 9,05 $ en kreeg een coupon van 10 dollar.Toch weer 95 cent verdient!
Maarja nou weet ik niks te bestellen![]()
![]()
Oja, hoeft niet perse el cheapo. Ben een electronica fan, mag dan ook wel duurder zijn dan 10$quote:
Ik wilde nog een gear indicator hebben voor de motor maar die kan ik daar niet vinden helaas![]()
zijn dit soort messen legaal? http://www.dealextreme.co(...)ck-20cm-length-42353
dus ook geen risico met shippen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wow, dat was zeker 2 seconden zoekwerk met Google.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:16 schreef bobbernaut het volgende:
zijn dit soort messen legaal? http://www.dealextreme.co(...)ck-20cm-length-42353
dus ook geen risico met shippen?Kut dat de link in de OP weeeer kapotstuk is.
http://www.rijksoverheid.(...)wapens-zijn-verboden
Magoed, beter dat je het vraagt dan eerst bestelt om vervolgens te piepen.. Volgens mij, als ik de info goed interpreteer, zou het geen probleem mogen zijn. Alleen geen hands on ervaring, weet iig zeker dat je messen met een niet inklapbaar blad wel mag importeren. Denk ook niet dat douane moeilijk doetin dit geval, maar allicht zijn hier mensen met hands on ervaring..?Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ik heb ruim 'n jaar terug 'n inklapbaar mes besteld en gewoon binnen gekregen. Lemmet was 'n centimeter of 6 denk ik. Maar kan ook toeval zijn, dat 't er net tussendoor is geglipt.
Ik denk dat ze tegenwoordig ook iets scherper zijn bij de controle."If you're not a manc, you're a wank"![]()
Scherpere messen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb ruim 'n jaar terug 'n inklapbaar mes besteld en gewoon binnen gekregen. Lemmet was 'n centimeter of 6 denk ik. Maar kan ook toeval zijn, dat 't er net tussendoor is geglipt.
Ik denk dat ze tegenwoordig ook iets scherper zijn bij de controle.
Hier zoals het in de wet staat in ieder geval:
› http://wetten.overheid.nl(...)7-12-2011#1_Artikel2
Let ook vooral op:In principe zijn aardig wat messen dus volgens de specificaties in de eerstgenoemde punten nog geen illegaal bezit. Maar wanneer je dus een avondje op stap gaat met een mes op zak, of bij een voetbalwedstrijd gefouilleerd wordt, ben je waarschijnlijk wel de Sjaak. Het is sowieso vrij not-done en stom om in het openbaar in het algemeen rond te lopen met zo'n mes op zak, imho.quote:andere door Onze Minister aangewezen voorwerpen die een ernstige bedreiging van personen kunnen vormen of die zodanig op een wapen gelijken, dat zij voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn.
[..]
Voorwerpen waarvan, gelet op hun aard of de omstandigheden waaronder zij worden aangetroffen, redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij voor geen ander doel zijn bestemd dan om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen en die niet onder een van de andere categorieën vallen.Gebruik zulk soort zaken altijd alleen in het eigen-huis-en-tuin bereik voor eigen-huis-en-tuin (of wilderness-survival) doeleinden.
Mjah, ik denk dat de douane zo'n klap-vismes wel door laat.Common sense is my super power. What's yours?
Tenzij het mes in opengevouwen toestand dus groter is dan 28cm of twee snijkanten heeft (trouwens... een kartelkant tegenover een snijkant wordt ook als twee snijkanten gerekend).
Net ietsie pietsie begrijpelijker dan het wetboek staat het op http://www.knivesandtools.com/nl/info/messen-wetgeving.htm uitgelegd verder.
Zijn trouwens ook steden (zoals Amsterdam en Almere bijvoorbeeld) die lokale regelingen hebben en er een algeheel mesverbod in de (binnen)stad geldt. Daar mag je geen enkel mes op zak hebben dat als steekwapen gebruikt kan worden, 'tenzij deze zodanig zijn ingepakt dat deze niet voor dadelijk gebruik kunnen worden aangewend'.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.ioffer.com/i/1(...)van-de-pen-173403339
Kingston 128GB USB Stick voor maar 30 dollar, die man heeft behoorlijk wat goede recensies zelfs over dit artikel. Toch is hij een stuk goedkoper dan de verkoopwaarde in Europa.
Is dit te vertrouwen?Of saté?![]()
Wat is dat voor rare site met vaag Nederlands?
En onderaan staan allemaal Luis Vuiton tassen van ronde de ¤70? Ik zou het niet vertrouwen...![]()
Stomme vraag.
Lees die recensies nog eens...Whut?quote:Het punt is wat expexted ik, dankt u. de goede dienst.Grote verkoper...quote:zeer snelle verzendings grote verkoper![]()
Feedback kun je niet doorbladeren, wat er staat is het...
EU-waarde: http://geizhals.at/eu/439527
Dus, erm, nee.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die vage tekst is gewoon automatisch vertaald engels slimbo.
Ioffer is gewoon een soort marktplaats.
Als die kingston echt zijn, kun je er idd een schandalige handel van maken als je naar de prijs kijkt.
Al met al, te mooi om waar te zijn?= te mooi om waar te zijn
Edit: Shiznuts, foei ik had beter van je verwacht :p
Zet de taal van iOffer maar naar engels dan snap je het rare nederlands
[ Bericht 16% gewijzigd door Racer88 op 28-12-2011 01:17:10 ]![]()
Die merkenrommel is gewoon nep daar, maar iets als een usb stick, het gaat me puur erom of het echt een van 128 gb zou zijn, als het een china merk is maakt het me ook niet uit.
Ik denk dat ik er morgen eens een ga bestellen.Of saté?![]()
ab ¤321,81 toch?quote:Op woensdag 28 december 2011 01:19 schreef De-Hamster het volgende:
Die merkenrommel is gewoon nep daar, maar iets als een usb stick, het gaat me puur erom of het echt een van 128 gb zou zijn, als het een china merk is maakt het me ook niet uit.
Ik denk dat ik er morgen eens een ga bestellen.![]()
china FTW"Democratie is een pathetisch geloof in de collectieve wijsheid van individuele onwetendheid"
H.L. Mencken![]()
Zoals ik al zei, als die gast allemaal nep Luis Vuiton verkoopt dan zal er ook wel iets niet pluis zijn met die USB sticks. Maar goed, het is jouw geld.
Laat maar weten als het betrouwbaar en authentic is![]()
![]()
Volgens mij zijn die sticks geformatteerd naar 128 GB en is de werkelijke capaciteit van de sticks lager.. Al ziet een computer het als 128GB, je zult deze ruimte niet kunnen opvullen.
Of het was het zo'n verhaal over GigaBYTES en GigaBITS en 128 gigabit = 16 gigabyte [bron]
Dit is een meer realistisch bedrag voor een stick van 16gb
Ben er niet zeker van dat deze sticks niet te vertrouwen zijn, mocht iemand er meer over weten.
Wat betreft iOffer.. Mijn ervaringen met iOffer zijn goed geweest.Ja.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 01:19 schreef De-Hamster het volgende:
Ik denk dat ik er morgen eens een ga bestellen.Verwacht je van een cheap iPhone-look-a-like ook dat het HD-video schiet een retina display heeft, iOS runt, etc?
Als je op iOffer zoekt op 128GB fake. True story. Maar ga vooral je gang.quote:There is a BIG scam going around online.
These flash drives are typically 2GB but have been altered somehow to say 128GB, 256GB, Etc.
I'm not try'n to sell you anything, just give you the 'heads-up'.
Unless you already have a detection method,
(other than plugging it in and getting the properties),
[..]
I would hate to see you get burned by these fakes!
Beste Fok leden,
Ik verwacht van de week een groene 5MW laser!
Deze werkt op 18650 batterijen, nu zou ik graag 2 oplaadbaren 18650 batterijen willen komen met een oplader. Maar alles wat ik vind heeft een USA/UK stekker, heeft er misschien iemand een link naar een website/ebay waar ik er van goede kwaliteit kan bestellen?
alvast bedankt
[ Bericht 4% gewijzigd door richard1992 op 28-12-2011 10:53:10 ]Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!![]()
Je kan altijd nog http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item336f4d2653 bestellen.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:09 schreef richard1992 het volgende:
Beste Fok leden,
Ik verwacht van de week een groene 200MW laser, als hij door de douane heen komt(a)!
Deze werkt op 18650 batterijen, nu zou ik graag 2 oplaadbaren 18650 batterijen willen komen met een oplader. Maar alles wat ik vind heeft een USA/UK stekker, heeft er misschien iemand een link naar een website/ebay waar ik er van goede kwaliteit kan bestellen?
alvast bedankt![]()
Weten jullie nog 1 cent deals?
Dus als ik deze: 18650 oplader bestel met de bovengenoemde converter die ik al bestel heb(wat is nu ¤0.80) Dan kan ik ze gewoon opladen?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:21 schreef baaart het volgende:
[..]
Je kan altijd nog http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item336f4d2653 bestellen.Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!![]()
Ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:50 schreef richard1992 het volgende:
[..]
Dus als ik deze: 18650 oplader bestel met de bovengenoemde converter die ik al bestel heb(wat is nu ¤0.80) Dan kan ik ze gewoon opladen?![]()
Bija 1 cent, moet 5 cent worden groupdeal:quote:
http://www.ahappydeal.com/products/product_40426.html![]()
free shipping?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:27 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Bija 1 cent, moet 5 cent worden groupdeal:
http://www.ahappydeal.com/products/product_40426.html
Gewoon 100% fake.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:03 schreef De-Hamster het volgende:
http://www.ioffer.com/i/1(...)van-de-pen-173403339
Kingston 128GB USB Stick voor maar 30 dollar, die man heeft behoorlijk wat goede recensies zelfs over dit artikel. Toch is hij een stuk goedkoper dan de verkoopwaarde in Europa.
Is dit te vertrouwen?
Anders feformateerd, standaard truc in China.
128GB usb sticks gaat zelfs bij chinese groot handels in mega partijen niet voor zulke prijzen weg. Laat staan dat jij er eentje kan kopen voor 1/2 van de groothandel prijzen
Mensen die bij het gebruik van hun tablet toch chips willen eten maar geen vette vingers op het scherm willen... new arrival bij focalprice![]()
http://www.focalprice.com(...)Chip_Crisp_Hand.htmljaja, en azo...![]()
Mensen die nog steeds in die geheugen tricks trappen daar aan toe..
maar om ook nog naar verschillende waarschuwingen er toch van plan zijn 1 te kopen is gewoon te![]()
![]()
![]()
Op de valreep nog de meest ludieke gadget van het jaar 2011.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:48 schreef thecuriousone het volgende:
Mensen die bij het gebruik van hun tablet toch chips willen eten maar geen vette vingers op het scherm willen... new arrival bij focalprice![]()
http://www.focalprice.com(...)Chip_Crisp_Hand.html
Nee, waar ik ze vandaan heb, die doen geen business meer helaas. Was iets van $8 voor twee stuks. Die 3600 4000 mAh etc zijn fake en halen vaak nog niet eens de helft van de geclaimde capaciteit. Ook is de vraag of ze dan een protected circuit hebben, want je wilt natuurlijk geen gevaarlijke toestanden creëren lijkt me. Goed spul kost nu eenmaal geld.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:51 schreef Iemand91 het volgende:
Zeg Shiz, weet je nog een stel goedkope, doch veilige 18650 batterijen? Ben de link kwijt.Again, het beste kun je kijken op http://budgetlightforum.com/forum/batteries/rechargeable en/of http://www.candlepowerfor(...)s-Batteries-Included wat er momenteel aanbevolen wordt.
Als iets écht is dan laat de verkoper het niet na om er bij te zetten 'genuine'. Dit in combinatie met een realistische mAh-claim en acceptabele prijs doet vaak wat geruststellen, maar is tegelijkertijd dus iets dat je vrijwel nergens tegenkomt. Vaak is het zonder 'genuine' claim, bieden ze batterijen met een onrealistische mAh-claim aan voor een ongeloofwaardig goedkope prijs. Iemand zei het al: als iets te mooi is om waar te zijn, ga er dan maar vanuit dat dat ook zo is.
Om het af te maken is een i4 charger (-> Best Offer) natuurlijk wel baas. Kleine aanbeveling van mijn kant.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Weet iemand een goede site waar ze goedkope (en werkende) studioverlichting verkopen om een kleine fotostudio te bouwen?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
DX, Focal, Tiny... eigenlijk wel vaak tegengekomen bij verschillende shops.
Gewoon ff www.chinaprices.us gebruiken en op 'studio light' of 'photo light' zoeken o.i.d.
Maar wat zijn nou de beste ""fake 18650 batterijen" ? voor een laserquote:Op woensdag 28 december 2011 17:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Op de valreep nog de meest ludieke gadget van het jaar 2011.![]()
[..]
Nee, waar ik ze vandaan heb, die doen geen business meer helaas. Was iets van $8 voor twee stuks. Die 3600 4000 mAh etc zijn fake en halen vaak nog niet eens de helft van de geclaimde capaciteit. Ook is de vraag of ze dan een protected circuit hebben, want je wilt natuurlijk geen gevaarlijke toestanden creëren lijkt me. Goed spul kost nu eenmaal geld.Again, het beste kun je kijken op http://budgetlightforum.com/forum/batteries/rechargeable en/of http://www.candlepowerfor(...)s-Batteries-Included wat er momenteel aanbevolen wordt.
Als iets écht is dan laat de verkoper het niet na om er bij te zetten 'genuine'. Dit in combinatie met een realistische mAh-claim en acceptabele prijs doet vaak wat geruststellen, maar is tegelijkertijd dus iets dat je vrijwel nergens tegenkomt. Vaak is het zonder 'genuine' claim, bieden ze batterijen met een onrealistische mAh-claim aan voor een ongeloofwaardig goedkope prijs. Iemand zei het al: als iets te mooi is om waar te zijn, ga er dan maar vanuit dat dat ook zo is.
Om het af te maken is een i4 charger (-> Best Offer) natuurlijk wel baas. Kleine aanbeveling van mijn kant.Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!![]()
Een wijs man zei ooit eens: de beste fake 18650 batterij, is die je niet bestelt.
Ik kan het alleen maar afraden in ieder geval.
Wil je best fakes, doe dat dan maar op eigen risico en aanbeveling van anderen.
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 28-12-2011 19:26:31 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Moest ff zoeken, maar deze schijnen ok te zijn:
http://www.dealextreme.co(...)tteries-2-pack-20392
Daar in de comments worden dan weer deze aangeraden (zie performance op: http://lygte-info.dk/info/Batteries18650-2011%20UK.html en as seen on Amazon, zijn denk ik de meest constante/betrouwbare 18650's die er zijn misschien voor < $20,-) omdat de laatste batch TrustFires van DX niet zo goed zou zijn.
[ Bericht 27% gewijzigd door shiz op 28-12-2011 20:32:08 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
![]()
bij focalprice in de aanbieding.
het design gecloned van een XBOX en de Controllers van een Playstation![]()
![]()
Typisch china..![]()
En de games zijn van een Snes?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:46 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
bij focalprice in de aanbieding.
het design gecloned van een XBOX en de Controllers van een Playstation![]()
![]()
Typisch china..MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Pfff, had vorige week dinsdag wat bij DX besteld als kerstcadeau, is het nog steeds niet binnen.....![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Pfff, had vorige week dinsdag wat bij DX besteld als kerstcadeau, is het nog steeds niet binnen.....Ik moest lachen
Ik had deze al op het oog:quote:Op woensdag 28 december 2011 17:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, waar ik ze vandaan heb, die doen geen business meer helaas. Was iets van $8 voor twee stuks. Die 3600 4000 mAh etc zijn fake en halen vaak nog niet eens de helft van de geclaimde capaciteit. Ook is de vraag of ze dan een protected circuit hebben, want je wilt natuurlijk geen gevaarlijke toestanden creëren lijkt me. Goed spul kost nu eenmaal geld.Again, het beste kun je kijken op http://budgetlightforum.com/forum/batteries/rechargeable en/of http://www.candlepowerfor(...)s-Batteries-Included wat er momenteel aanbevolen wordt.
Om het af te maken is een i4 charger (-> Best Offer) natuurlijk wel baas. Kleine aanbeveling van mijn kant.
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1438.l2649
icm met een cheap-ass ladertje van 3 dollar ofzo.
Niet doen? Op zich ben ik niet op zoek naar mega-prestaties ofzo.![]()
Vrij bekend dat UltraFires worden genept... dat 3000 een waarde voor batterijen is die niet wordt gehaald (tenzij je een Samsung 18650 van ¤$,- koopt ofzo) en dat het voor die prijs dus niet zou moeten kunnen. Dat de verkoper maar '2' feedbacks heeft is ook niet heel veel belovend, iets waar je ook altijd op moet letten.
(Zoiets zou ik dus nooit in huis halen...)
Hkequipment is bijvoorbeeld wel een solide verkoper: http://www.ebay.com/sch/R(...)nt&_stpos=1010&gbr=1 met eigen shop tenminste: http://www.hkequipment.ne(...)456066b42427&lang=en (wordt ook genoemd op: http://lygte-info.dk/info/Batteries18650-2011%20UK.html ).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hehe, nadat deze week TNT als een kaartje in de bus gooide dat ze een pakket niet konden leveren omdat het in het proces was gesneuveld lag er vandaag bij ons op de stoep...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 29-12-2011 13:46:41 ]![]()
Met het nieuwjaar spuit ik de alcohol direct in de bloedbaan, wel zo goedkoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu iets bestellen bij DX is wanneer ontvangen? Ergens in Januari nog op is dat te optimistisch?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Ik heb een paar weken nog wat ontvangen binnen 3 weken van DX.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:22 schreef Qwea het volgende:
Nu iets bestellen bij DX is wanneer ontvangen? Ergens in Januari nog op is dat te optimistisch?
Maar ja, kerstdagen he...
Twiddel![]()
En het chinese nieuwjaar zit er toch ook weer tussen nu?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken nog wat ontvangen binnen 3 weken van DX.
Maar ja, kerstdagen he...-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Oh ja, haha. Die was ik vergeten.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
En het chinese nieuwjaar zit er toch ook weer tussen nu?
Nou, dan moet je komende tijd nog even geduld hebben
Twiddel![]()
Mijn kat is dol op de verpakkingen, rare geurtjes, lasers. Genoeg te koopquote:Op donderdag 29 december 2011 13:22 schreef summer2bird het volgende:
Jammer dat er bij zoveel webshops zo weinig kattenspeeltjes word verkocht.![]()
![]()
![]()
Ik heb gisteren iets besteld via Ebay en volgens mij komt 't van BIC, gisteren ook meteen de melding dat 't verzonden was dus ik ben benieuwd hoe snel 't gaat. Ik heb 't niet snel nodig, dus maakt me niet zoveel uit hoe lang 't duurt (als 't volgend jaar kerst maar binnen is)
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
elektronische sigaretten en zulks ook zekerquote:Op donderdag 29 december 2011 13:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mijn kat is dol op de verpakkingen, rare geurtjes, lasers. Genoeg te koop![]()
BiC was ondankds de feestdagen bij mij in 6 dagen thuis.
FOcalprice had wel 3en halve week nodig.
Tinydeal lijkt nog langer nodig te hebben![]()
Vandaag mijn bestelling binnen gekregen! en gelukkig nog op tijd(voor oud en nieuw!)
had via ioffer een mooie deal kunnen sluiten en kreeg er zo doende gratis verzending via DHL bij!
ze kwamen het zelfs bij mij in de achtertuin uitladen!![]()
![]()
![]()
![]()
Het blijven Chinezen heh. Waarschijnlijk hebben ze meer kattenmarinade of recepten in het assortimentquote:Op donderdag 29 december 2011 13:22 schreef summer2bird het volgende:
Jammer dat er bij zoveel webshops zo weinig kattenspeeltjes word verkocht.![]()
![]()
![]()
Nee dat begint 23 januari.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
En het chinese nieuwjaar zit er toch ook weer tussen nu?
Iemand nog een idee hoe je een China Post zending kan tracken, die site is nu al dagen zo niet weken down.![]()
Hallo, ik ga ook maar is wat bestellen, alleen welke webshop heeft ideal? ik zelf heb geen credit card![]()
Er zijn er een paar met Ideal, maar ik raad je aan om je rekening te kopelen met Paypalquote:Op donderdag 29 december 2011 21:34 schreef revolutionarymen het volgende:
Hallo, ik ga ook maar is wat bestellen, alleen welke webshop heeft ideal? ik zelf heb geen credit card
Dan kan je zonder credit card ook gewoon kopen! En behoud je de veiligheid die paypal je oplevert
Lees de OpeningsPost even door dan weet je álles wat je moet weten om met ChinaShopping te beginnen!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Denk niet dat je snel een Chinese webshop gaat vinden die Ideal als betaal methode aanbied. Ik raad je aan om een PayPal account aan te maken en deze eventueel te laten koppelen aan je bankrekening.![]()
![]()
hoe de neuk kan ik mijn bankrekening koppelen met paypalquote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef Ricow het volgende:
Denk niet dat je snel een Chinese webshop gaat vinden die Ideal als betaal methode aanbied. Ik raad je aan om een PayPal account aan te maken en deze eventueel te laten koppelen aan je bankrekening.maar okeej ik ga het uitzoeken
![]()
Had een setje leds binnengekrgen van BIC, maarrrr
Kan ik dagrijleds gewoon direct op de accu aansluiten met zekering en schakelaar ertussen.
Of branden ze dan gelijk door ofzo? Dat het voltage te hoog is oid? Geen idee :p![]()
Linkje naar de leds en wat voor accu? Er moet eigenlijk altijd een weerstand tussenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:26 schreef Racer88 het volgende:
Had een setje leds binnengekrgen van BIC, maarrrr
Kan ik dagrijleds gewoon direct op de accu aansluiten met zekering en schakelaar ertussen.
Of branden ze dan gelijk door ofzo? Dat het voltage te hoog is oid? Geen idee :p![]()
http://www.buyincoins.com(...)ht-product-4345.html
Dit zijn de leds. En ik bedoelde dan de accu van de auto.
Ik heb ze al geprobeert door ze aan te sluiten op de stadslicht fitting, en ze werkten prima. Maar de vraag is dan of ik ze ook gelijk op de accu kan doen?![]()
Inmiddels 2 mails gestuurd naar ever buying, eentje met leesbevestiging, na 48 uur geen reaktie terug. Ook nog steeds geen mail gekregen dat het produkt verzonden is..
Is er iets niet pluis aan ever buying?
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249![]()
Het zijn toch mistlampen? Maar hij loopt gewoon op 12v dus ik neem aan dat dat gewoon moet kunnenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:01 schreef Racer88 het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)ht-product-4345.html
Dit zijn de leds. En ik bedoelde dan de accu van de auto.
Ik heb ze al geprobeert door ze aan te sluiten op de stadslicht fitting, en ze werkten prima. Maar de vraag is dan of ik ze ook gelijk op de accu kan doen?
Disclaimer: ik ben niet verantwoordelijk voor schade aan de auto of eventueel lichamelijk letsel![]()
![]()
Ff een supporticket aanmaken op de site zelf en vragen om opheldering.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:11 schreef Herr.Flick het volgende:
Inmiddels 2 mails gestuurd naar ever buying, eentje met leesbevestiging, na 48 uur geen reaktie terug. Ook nog steeds geen mail gekregen dat het produkt verzonden is..
Is er iets niet pluis aan ever buying?Werkt het beste. Ze zijn langzaam en we noemen ze voor de grap weleens 'never buying', maar ze hebben soms beste leuke dingen voor een toffe prijs en dat komt gewoon verder wel altijd aan.
Koop ik verder best graag.
Nou mistlampen is wel erg overrated. Ze geven licht en daarmee is alles gezegd. Nu zie ik idd 12 volt staan dus dat komt wel goed gok ik. Schade merk ik vanzelf wel :pquote:Op donderdag 29 december 2011 23:21 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Het zijn toch mistlampen? Maar hij loopt gewoon op 12v dus ik neem aan dat dat gewoon moet kunnen
Disclaimer: ik ben niet verantwoordelijk voor schade aan de auto of eventueel lichamelijk letsel![]()
LightInTheBox accepteerd iDeal en PandaWill ook sacht ik ;-).quote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef Ricow het volgende:
Denk niet dat je snel een Chinese webshop gaat vinden die Ideal als betaal methode aanbied. Ik raad je aan om een PayPal account aan te maken en deze eventueel te laten koppelen aan je bankrekening.![]()
DHGate ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:14 schreef Koen. het volgende:
[..]
LightInTheBox accepteerd iDeal en PandaWill ook sacht ik ;-).![]()
![]()
Beste ergens anders vragen wat je moet zijn voor carnaval en dan specifiek daarnaar gaan zoeken op chinaprices/Ebay? Of gewoon zoeken op halloweenspul, want, carnaval, not such a big thing.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Het moet gewoon een stom pak zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:32 schreef shiznuts het volgende:
Beste ergens anders vragen wat je moet zijn voor carnaval en dan specifiek daarnaar gaan zoeken op chinaprices/Ebay? Of gewoon zoeken op halloweenspul, want, carnaval, not such a big thing.![]()
Heb al iets gevondenop Dinodirect heb je veel pakken!
http://www.dinodirect.com(...)e-cloth-cosplay.htmlI are Baboon![]()
› Voor $10,10 een supermanpak op DX: http://www.dealextreme.co(...)rs-l-170-185cm-49123
(Batman/Spiderman/etc hebben ze ook)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Leuke kostuums, brengt me meteen op ideeen. Kan ik met free shipping veilig van DinoDirect bestellen of moet ik nog ergens rekening mee houden?
Pakket wordt natuurlijk wel groot met zo'n pak, iets van 35,- zal wel meevallen om in te voeren lijkt me?"If you're not a manc, you're a wank"![]()
voor degene die in het nieuwe jaar een tandarts praktijk willen starten:
http://www.focalprice.com(...)1_Oral_Care_Kit.htmlChinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!![]()
Ik heb nergens last van gehad. Kreeg zelfs nog een refund zonder problemen toern iets niet goed bleek te zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Leuke kostuums, brengt me meteen op ideeen. Kan ik met free shipping veilig van DinoDirect bestellen of moet ik nog ergens rekening mee houden?
Pakket wordt natuurlijk wel groot met zo'n pak, iets van 35,- zal wel meevallen om in te voeren lijkt me?![]()
Ik zoek een goedkope kleine zaklamp waar achterlijk veel licht vanaf komt, lang met de batterijen doet en die geen drol kost.
Er is hier vast wel iemand met een zaklamp-fetisj en een goede tip?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Bekijk dit topic even [TK] Zaklampen met veel lichtopbrengst! en ik hoor et welquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik zoek een goedkope kleine zaklamp waar achterlijk veel licht vanaf komt, lang met de batterijen doet en die geen drol kost.
Er is hier vast wel iemand met een zaklamp-fetisj en een goede tip?
I have no rival, no man can be my equal. ♥![]()
Zijn allemaal dingen die elkaar opheffen. Wil je een kleine zaklamp, gaat 'ie niet lang met batterijen mee, wil je achterlijk veel licht, dan gaat 'ie niet lang met batterijen mee. Als het geen drol mag kosten, dan komt er ook niet zo achterlijk veel licht vanaf. Je moet ergens concessies doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
Er is hier vast wel iemand met een zaklamp-fetisj en een goede tip?
Wat wil je? Hoe groot is 'klein'? Wat vind je 'veel licht'? Wat is 'geen drol' kosten? Welke compatibiliteit wil je hebben? Want AA batterijen zijn eigenlijk niet de standaard voor vermogende LED zaklampen met CREE element (misschien Q3, Q5 en R2). Wil je richting de T6 XM-L-types gaan kom je al gauw bij 123A en 18650-accu's uit. Waar je speciale laders voor nodig hebt. De accu's zijn weer groter en zeker als je 2x 18650 gaat gebruiken is zo'n zaklamp niet echt op te bergen in je jaszak (denk Romisen of SkyRay T6), maar daar kun je dan wel veel licht mee genereren.
Een goede goedkope gebaseerd op het gebruik van AA's is de Saik SA-15, waarvan een review in het reviewtopic staat. Ook Romisen heeft leuke zaklampen, waarvan sommige ook nog eens focusable zijn. In ieder geval is www.chinaprices.us een goede plek om te beginnen. Let wel op dat je op zaklampen zoekt met CREE LED elementen en niet de normale diodes die je weleens als 9 of 21 stuks in goedkope zaklampen ziet.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:29 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Bekijk dit topic even [TK] Zaklampen met veel lichtopbrengst! en ik hoor et welThanks mates, eigenlijk is dit veel fijner dan een kant-en-klare tip voor 1 specifieke lamp. Nu kan ik er eens lekker op onderzoek naar gaan. Ik laat jullie wel weten wat ik besteld heb!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zijn allemaal dingen die elkaar opheffen. Wil je een kleine zaklamp, gaat 'ie niet lang met batterijen mee, wil je achterlijk veel licht, dan gaat 'ie niet lang met batterijen mee. Als het geen drol mag kosten, dan komt er ook niet zo achterlijk veel licht vanaf. Je moet ergens concessies doen.
Wat wil je? Hoe groot is 'klein'? Wat vind je 'veel licht'? Wat is 'geen drol' kosten? Welke compatibiliteit wil je hebben? Want AA batterijen zijn eigenlijk niet de standaard voor vermogende LED zaklampen met CREE element (misschien Q3, Q5 en R2). Wil je richting de T6 XM-L-types gaan kom je al gauw bij 123A en 18650-accu's uit. Waar je speciale laders voor nodig hebt. De accu's zijn weer groter en zeker als je 2x 18650 gaat gebruiken is zo'n zaklamp niet echt op te bergen in je jaszak (denk Romisen of SkyRay T6), maar daar kun je dan wel veel licht mee genereren.
Een goede goedkope gebaseerd op het gebruik van AA's is de Saik SA-15, waarvan een review in het reviewtopic staat. Ook Romisen heeft leuke zaklampen, waarvan sommige ook nog eens focusable zijn. In ieder geval is www.chinaprices.us een goede plek om te beginnen. Let wel op dat je op zaklampen zoekt met CREE LED elementen en niet de normale diodes die je weleens als 9 of 21 stuks in goedkope zaklampen ziet.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Het valt me op dat de bekende kerstdrukte (waardoor pakjes 2 maanden onderweg zijn) dit jaar niet van toepassing is. Ik heb ook geen shop gezien met een waarschuwing.![]()
fuck ebay he, een product dat gister nog wel naar NL verzonden kon worden, nu niet meer...Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
net of ebay dat regelt .. Oftewel gewoon de verkoper mailen!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:51 schreef bobbernaut het volgende:
fuck ebay he, een product dat gister nog wel naar NL verzonden kon worden, nu niet meer...
zo had ik laatst een Originele accu voor mijn Panasonic camera gewonnen voor ¤0.80 !
Gratis verzending stond er bij.. vervolgens de dag later ik wou hem betalen.. kreeg ik al een melding van ebay van u verschuldigde bedrag is ¤13,80 en wat bleek nou heeft die zijn shipping aan gepast en vermeld dat er nog 13 euro aan verzendkosten bij kwamen..
Echter na een mail te hebben gestuurd naar die gast, dat ik niet van plan was om die 13 euro aan verzending te betalen en dat het freeshipping was geen mail ooit meer terug gehad. Echter een week later lag het pakketje gewoon op de mat.. geluk mee gehad dus
![]()
![]()
ah oke dus even mailtje sturenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
net of ebay dat regelt .. Oftewel gewoon de verkoper mailen!
zo had ik laatst een Originele accu voor mijn Panasonic camera gewonnen voor ¤0.80 !
Gratis verzending stond er bij.. vervolgens de dag later ik wou hem betalen.. kreeg ik al een melding van ebay van u verschuldigde bedrag is ¤13,80 en wat bleek nou heeft die zijn shipping aan gepast en vermeld dat er nog 13 euro aan verzendkosten bij kwamen..
Echter na een mail te hebben gestuurd naar die gast, dat ik niet van plan was om die 13 euro aan verzending te betalen en dat het freeshipping was geen mail ooit meer terug gehad. Echter een week later lag het pakketje gewoon op de mat.. geluk mee gehad dus
![]()
Mijn 2%dropper coupon doet het niet meer op BIC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Morgen maar eens zo'n wensballon op laten stijgen die al 2 jaar in een la ligt, vond ik vanmiddag ineens![]()
![]()
Die mogen toch niet meer?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:29 schreef monkeybrain het volgende:
Morgen maar eens zo'n wensballon op laten stijgen die al 2 jaar in een la ligt, vond ik vanmiddag ineensOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
In al m'n enthousiasme vanmiddag 'n kostuum besteld, alleen zo snel dat ik 'n maatje S heb besteld
Nu ben ik niet de grootste, maar 'n Aziatische S zal zelfs voor mij slim-fit zijnZojuist maar even gemaild of ik toch 'n L kan krijgen, hopelijk kan 't nog aangepast worden. Anders toch maar strak in 't pak en evt. verkopen via MP
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Ik weet het niet zeker, maar er was wel ooit zoiets in het nieuws!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:45 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Shit, had er net 1 gekocht bij de action. Hoop maar dat t mag
En anders geef je de action de schuld!
Moeten geloof ik aan dimensie- en materiaaleisen voldoen (doen die van de Action dus vast).quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:45 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Shit, had er net 1 gekocht bij de action. Hoop maar dat t magEn verdere maatregelen zijn geloof ik nodig als er megaveel van die dingen de lucht in worden gelaten, dan moet je rekening houden met brandveiligheid (bomen/huizen/..) en mogelijk zelfs de luchtvaart.
In je eentje zo'n ding de hemel in wensen is geloof ik niet zo'n groot probleem.
- Hier, linkje: http://www.vwa.nl/onderwe(...)ossier/wensballonnen -
[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 31-12-2011 00:24:34 (link) ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zo'n ding laat je toch gewoon op en als iets gebeurt weet niemand wie het heeft opgelaten... Risico moet er een beetje blijven in het leven he!Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:09 schreef R2cksson het volgende:
Zo'n ding laat je toch gewoon op en als iets gebeurt weet niemand wie het heeft opgelaten... Risico moet er een beetje blijven in het leven he!
http://www.sallandcentraa(...)showarticle&id=22769quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:09 schreef R2cksson het volgende:
Zo'n ding laat je toch gewoon op en als iets gebeurt weet niemand wie het heeft opgelaten... Risico moet er een beetje blijven in het leven he!
Goede voornemens: China blijven steunen in 2012
sewing machinequote:Op zaterdag 31 december 2011 10:41 schreef 12koeto het volgende:
hoe heet zon naaimachine voor broeken alweer in het engels:?![]()
Singaporepost icm Bic =quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:11 schreef Koen. het volgende:
Woensdag een iPad Card Reader besteld bij BIC. Vandaag ontvangen. Slik.
werkt hij goed mijn pa wil ook graag z‘n dingetje, en zat hij in een doosje?quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:11 schreef Koen. het volgende:
Woensdag een iPad Card Reader besteld bij BIC. Vandaag ontvangen. Slik.BAM dit is 3KB![]()
Werkt perfect. Zat niet in een doosje maar in een plastic zakje. Maar voor dat geld zou ik 'm niet laten liggen ;-).quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:43 schreef Loll het volgende:
[..]
werkt hij goed mijn pa wil ook graag z‘n dingetje, en zat hij in een doosje?![]()
Dat kun je wel zeggen ja, lijkt wel de Gazastrook hierquote:![]()
Heb een bestelling van tinydeal die via Swiss Post wordt verzonden, iemand daar ervaring mee?![]()
Ja, ik (bestelling hobbyking.com). Was spijtig genoeg niet zo snel...quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:47 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja, lijkt wel de Gazastrook hier![]()
Heb een bestelling van tinydeal die via Swiss Post wordt verzonden, iemand daar ervaring mee?jaja, en azo...![]()
Zul je zien, net wanneer ik hem nodig heb begeeft mijn Torch het
maar gelijk even een nieuwe bestellen..![]()
![]()
Ik zag gisteren nog een vuurwerkboer vertellen dat de wensballonnen een populair item zijnquote:Ik vind het wel typisch voor de hysterische cultuur in dit land. Veel enge verhalen wat mogelijk kan gebeuren, maar geen enkel geval bekend van schade.
Vuurwerk, elk jaar doden, kapotte ogen en huizen vliegen in de fik. Daar hoor je niemand over omdat het een 65 miljoen euro business is. Maar de vliegende lampionnen komen rechtstreeks uit de aars van Satan als ik de media moet geloven![]()
Hopelijk is het vanavond even droog, kan ik UFO meldingen veroorzakenJammer, ik had je gisteren zo'n ding kunnen opsturen. Een hele voorraad waar ik niets mee doequote:Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef Downstar het volgende:
maar gelijk even een nieuwe bestellen..
[ afbeelding ]![]()
Waren goede opvullers om een $10 coupon te gebruiken bij $50![]()
![]()
Ook zo! Ook de beste wensen van RaZ moet je hebben...quote:Wie gaat er voor de Beta + FiiO E6?quote:To kick of the new year we are having a super sale which will last from now till en of Jan 1st 2012
Brainwavz Beta just $16.50
Brainwavz Beta with mic just $19.50
Brainwavz M2 just $44.50
Brainwavz M3 just $69.50
Brainwavz M4 just $44.50
Brainwavz M4 with Mic just $44.50
Jump to Brainwavz over at MP4 Nation
Window N50GT Android Tablet just $109.50
Corepad-Herotab C8 just $139.50
15% off ALL FiiO Products
15% off ALL SoundMagic Products
25% off ALL Car Accessories
(Vergeet uit de OP de kortingscoupon niet)
Er is wel eens rieten dak van een boerderij afgefikt, door zo'n ding. En twee jaar geleden heb ik nog gezien dat een huis op het laatste moment kon worden geblust (sukkel liet het ding tegen de wind in op en had zijn raam openstaan). Maar verder wordt het gevaar van die dingen zwaar overdreven.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een vuurwerkboer vertellen dat de wensballonnen een populair item zijnIk vind het wel typisch voor de hysterische cultuur in dit land. Veel enge verhalen wat mogelijk kan gebeuren, maar geen enkel geval bekend van schade.
En met de huidige dollarkoers loont het om in euros te betalen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ook zo! Ook de beste wensen van RaZ moet je hebben...
[..]
Wie gaat er voor de Beta + FiiO E6?
(Vergeet uit de OP de kortingscoupon niet)
![]()
![]()
Heidens ritueel. Heilige oorlog met de Thai!quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://www.sallandcentraa(...)showarticle&id=22769
Goede voornemens: China blijven steunen in 2012
Er zijn ook verhalen, maar kan ook broodje aap zijn he, dat huizen afbranden door frituurpannen die vergeten worden en sigaretten die vergeten worden en vuur, gewoon vuur... Ja verbieden dat vuur!quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Er is wel eens rieten dak van een boerderij afgefikt, door zo'n ding. En twee jaar geleden heb ik nog gezien dat een huis op het laatste moment kon worden geblust (sukkel liet het ding tegen de wind in op en had zijn raam openstaan). Maar verder wordt het gevaar van die dingen zwaar overdreven.Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
Die tweede daar was ik bij en die eerste was op het nieuws. Dus dat eerste kun je met een korrel zout nemen (want het nieuws), maar ik ben betrouwbaar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:58 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Er zijn ook verhalen, maar kan ook broodje aap zijn he, dat huizen afbranden door frituurpannen die vergeten worden en sigaretten die vergeten worden en vuur, gewoon vuur... Ja verbieden dat vuur!Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Er zijn ook verhalen over mensen die overreden worden door verkeer. Echt gevaarlijk dat verkeer, misschien beter dat het verboden wordt!quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die tweede daar was ik bij en die eerste was op het nieuws. Dus dat eerste kun je met een korrel zout nemen (want het nieuws), maar ik ben betrouwbaar.Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
Even een annulerings request sturen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:49 schreef Miniem het volgende:
Als je al betaald hebt op Ebay.
Kun je dan nog annuleren?
De verkoper heeft het nog niet verzonden.
Dus shipper even bericht sturen of hij 't wil annuleren en geld terug storten..
Je kunt inderdaad annuleren op ebay, maar dat moet idd via een vriendelijke mail naar de verkoper. Ik weet niet hoe het bij goedkoop spul zit maar ik moest bij een tablet wel de fee betalen die de verkoper aan ebay betaald. Klote Borderlinx![]()
![]()
Oke, heb nl probleem met toetsenbord.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:51 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Even een annulerings request sturen.
Dus shipper even bericht sturen of hij 't wil annuleren en geld terug storten..
De r werkte niet.
Dus had nieuw tobo besteld.
Nou werkt hij ineens weer wel.
Maar geen idee waar het aan ligt, dus ik twijfel om te annuleren.
Voor hetzelfde geld werk d r straks weer niet...
Zit een beetje in dubio![]()
Aan de ene kant zijn er wel veel letters afgesleten, dus dan heb je wel weer een nieuwe.![]()
Ik ben voor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:01 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Er zijn ook verhalen over mensen die overreden worden door verkeer. Echt gevaarlijk dat verkeer, misschien beter dat het verboden wordt!Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ben je dus genaaid, de verkoper kan de kosten gewoon terug krijgen van eBay, hooguit de plaatsingskosten niet, maar die zijn nihil.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:54 schreef Iemand91 het volgende:
Je kunt inderdaad annuleren op ebay, maar dat moet idd via een vriendelijke mail naar de verkoper. Ik weet niet hoe het bij goedkoop spul zit maar ik moest bij een tablet wel de fee betalen die de verkoper aan ebay betaald. Klote Borderlinx![]()
Laat je 'em toch lekker overkomen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oke, heb nl probleem met toetsenbord.
De r werkte niet.
Dus had nieuw tobo besteld.
Nou werkt hij ineens weer wel.
Maar geen idee waar het aan ligt, dus ik twijfel om te annuleren.
Voor hetzelfde geld werk d r straks weer niet...
Zit een beetje in dubio![]()
Aan de ene kant zijn er wel veel letters afgesleten, dus dan heb je wel weer een nieuwe.Mocht het over een maand nog altijd niet nodig zijn heb je 'em zo op marktplaats staan lijkt me.
Klinkt gevaarlijk inderdaad.quote:We kunnen beter de rest van ons leven binnen schuilen voor de boze barre buitenwereld. Oh wacht, dat doen we als FOK!kers toch altijd al.
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:23 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ben je dus genaaid, de verkoper kan de kosten gewoon terug krijgen van eBay, hooguit de plaatsingskosten niet, maar die zijn nihil.10% van bodprijs had ie over.
Nou ja, daar doe je nu ook niets meer aan
[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 31-12-2011 15:39:36 ]![]()
Update:
vanmorgen wederom een service request gedaan richting ever buying, ik had nog steeds geen enkele reaktie vernomen van deze firma. Na even weg te zijn geweest kom ik vanmiddag terug en jawel.. een pakketje uit china met daarin een PS3 voeding.
Voeding gemonteerd en PS3 werkt weer!
Eind goed al goed..
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249![]()
En dat terwijl je normaal gesproken extra moet betalen voor een 'happy ending'.quote:
Daarom kijk ik liever pornofilms dan comedy, zit je met een stijve naar die griet te kijken maar er gaat niets gebeuren.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En dat terwijl je normaal gesproken extra moet betalen voor een 'happy ending'.![]()
Die van mij (ik had 2 precies dezelfde) zijn na 15 minuten allebei kapot gegaan. Prutkwaliteitquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef Downstar het volgende:
maar gelijk even een nieuwe bestellen..
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik had die pen torch van focalprice.
Wat een kloteding was dat zeg.
Je zet de gaskraan open drukt op het knopje en er komt een enorme steekvlam uit.
Dus toen naar de handleiding gekeken, stond gewoon goed (op de laagste stand.)
Je hoorde de gaskraan ook nog gewoon lopen terwijl ik hem al dicht had gezet.
Nog een keer geprobeerd en hij vloog in de fikGelukkig nog bij het knopje om hem dicht te zetten gekund en de vlam uitgeblazen in het aanrecht
![]()
![]()
Ik had laatst na het hervullen van wat aanstekers boven de wasbak, de wasbak in de fik gezet.
Gelukkig nieuwjaar heren(en dames?)!
Dat het maar een jaar mag zijn met véél pakketjes....
(Vanmiddag bij het postkantoor na een week afwezigheid thuis.. 4 'niet thuis' briefjes)
(Ceramisch mes, setje koptelefoons etc)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Daar proost ik op! Happy new year!(Niet de Chinese dus, die moet nog komen).
2011 was vooral toch het jaar van de onderschepte pakketjes. Laten we hopen dat dat minder wordt in 2012.![]()
![]()
Allemaal allereerst een gelukkig 2012!!!!
Heeft iemand hier toevallig ervaring met het kopen van een mobiele telefoon via een chinese webshop? Ik wil graag een duo sim telefoon kopen, maar heb geen idee of het verstandig is om dit via een chinese webshop te doen.
Nog een vraagje. Als je kleren koopt, moet je dan standaard maat xl nemen?
Ik heb hier in Nederland maat m, maar ik vermoed dat dit niet helemaal overeen komt met de chinese webshop maten.![]()
![]()
Mobieltjes kopen in china is nogal lastig... vaak is er weinig ervaring met dat type toestel wat jij wilt etc. Kwaliteit verschilt namelijk enorm. Capitatieve schermen, slechte OS etc.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:17 schreef 22 het volgende:
Allemaal allereerst een gelukkig 2012!!!!
Heeft iemand hier toevallig ervaring met het kopen van een mobiele telefoon via een chinese webshop? Ik wil graag een duo sim telefoon kopen, maar heb geen idee of het verstandig is om dit via een chinese webshop te doen.
Nog een vraagje. Als je kleren koopt, moet je dan standaard maat xl nemen?
Ik heb hier in Nederland maat m, maar ik vermoed dat dit niet helemaal overeen komt met de chinese webshop maten.
Dus het kán maar is lastig om echt te vinden wat je zoekt en ook nog goede kwaliteit.
En voor het kopen van kleding moet je aan de verkoper vragen wat voor mat jij nodig hebt bij je omvang,lengte etcVaak staan er ook wel maat tabellen waar je dit zelf kunt zien.
Dank je voor de snelle reactie!!quote:Op zondag 1 januari 2012 11:23 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Mobieltjes kopen in china is nogal lastig... vaak is er weinig ervaring met dat type toestel wat jij wilt etc. Kwaliteit verschilt namelijk enorm. Capitatieve schermen, slechte OS etc.
Dus het kán maar is lastig om echt te vinden wat je zoekt en ook nog goede kwaliteit.
En voor het kopen van kleding moet je aan de verkoper vragen wat voor mat jij nodig hebt bij je omvang,lengte etcVaak staan er ook wel maat tabellen waar je dit zelf kunt zien.
Dan ga ik voor een telefoon maar in Nederland kijken. Ik zoek een dual sim en daar is helaas weinig keus in.![]()
![]()
Afhankelijk van je wensen kan je ook eens kijken naar dual sim adapters.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:31 schreef 22 het volgende:
[..]
Dank je voor de snelle reactie!!
Dan ga ik voor een telefoon maar in Nederland kijken. Ik zoek een dual sim en daar is helaas weinig keus in.![]()
Ik zal zo eens googlen. Passen die in een gewone mobiele telefoon?quote:Op zondag 1 januari 2012 12:08 schreef i124Q het volgende:
[..]
Afhankelijk van je wensen kan je ook eens kijken naar dual sim adapters.![]()
Ja, laten we nog een jaar lang rotzooi kopenquote:Op zondag 1 januari 2012 03:36 schreef tokko1 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar heren(en dames?)!
Dat het maar een jaar mag zijn met véél pakketjes....Jij bent nog een beetje dronken?
![]()
Ik doe mijn nieuwjaarsvoorspelling![]()
De euro gaat down down down en deze topic zal rond september sluiten omdat brood 100 euro kost![]()
Mijn wensballon was trouwens een groot succes. Ik steek dat blokje aan en de ballon begint goed vol te lopen met hete lucht. Uit het niets een windvlaag en waait zo de onderkant met het blokje vet in mijn gezicht. Gelukkig heb ik een Bruce Lee reflex anders had ik mooi een vierkante brandwond op mijn wang zittenGat in de ballon door de vlam, in de vuilnisbak.
![]()
Stond ook veel en veel te veel wind voor die luchtballonnen..quote:Op zondag 1 januari 2012 12:12 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja, laten we nog een jaar lang rotzooi kopenJij bent nog een beetje dronken?
![]()
Ik doe mijn nieuwjaarsvoorspelling![]()
De euro gaat down down down en deze topic zal rond september sluiten omdat brood 100 euro kost![]()
Mijn wensballon was trouwens een groot succes. Ik steek dat blokje aan en de ballon begint goed vol te lopen met hete lucht. Uit het niets een windvlaag en waait zo de onderkant met het blokje vet in mijn gezicht. Gelukkig heb ik een Bruce Lee reflex anders had ik mooi een vierkante brandwond op mijn wang zittenGat in de ballon door de vlam, in de vuilnisbak.
zag mensen hier in het weiland ook kloten met z'n ding.. lang vast houden.. en ja laat maar los..
Ballon gaat de lucht in, brander komt tegen het 'ballonpapier' aan en hoppaa hele ballon stond in de fik en was naar de kloten
[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 01-01-2012 16:05:22 ]![]()
ha, faal.
Hier leek het ook wel een combinatie van Gaza-strook, Somalië en de dreiging van Iran. Potverdorie zeg. Hoe zal het in China (mother of all vuurwerk) aan toe gaan?![]()
Gelukkig nieuwjaar. Dat er maar een hoop rommel hiernaartoe mag komen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Moet je ff wachten, binnenkort beschikbaar van o.a. Samsung, Motorola, Nokia en LG.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:31 schreef 22 het volgende:
[..]
Dank je voor de snelle reactie!!
Dan ga ik voor een telefoon maar in Nederland kijken. Ik zoek een dual sim en daar is helaas weinig keus in.
Gelukkig nieuwjaar inderdaad.![]()
Dat maar vele Chinese crap jullie kant op mag komen.
Common sense is my super power. What's yours?
Hier veel Chinezen in de wijk. Ik kan me er iets bij voorstellen. Weinig geknal, veel kleur.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:15 schreef Iemand91 het volgende:
ha, faal.
Hier leek het ook wel een combinatie van Gaza-strook, Somalië en de dreiging van Iran. Potverdorie zeg. Hoe zal het in China (mother of all vuurwerk) aan toe gaan?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
› DiyoMate X10: Very bad deviceThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Pfff nog steeds aan het wachten op 4 pakketjes die allen rond 19 december shipped zijn
Ben ongeduldig![]()
![]()
Poeh zeg!! Ik zat al te trillen sinds 00:00 maar gelukkig dit e-mailtje ontvangen van Pandawillquote:Don't be afraid of 2012, Panda will be always with you!![]()
Ook een mailtje ontvangen dat mijn Paypal account over 3 dagen sluit tenzij ik inlog via de link.
Snel maar even gedaan, net op tijd![]()
![]()
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:05 schreef monkeybrain het volgende:
Ook een mailtje ontvangen dat mijn Paypal account over 3 dagen sluit tenzij ik inlog via de link.
Snel maar even gedaan, net op tijd![]()
![]()
Ja belangrijk die mailtjes, je hebt toch wel via de link uit het mailtje ingelogd en niet gewoon via de site?, anders werkt het niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Poeh zeg!! Ik zat al te trillen sinds 00:00 maar gelukkig dit e-mailtje ontvangen van Pandawill![]()
Snel maar even gedaan, net op tijdMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Oh, kun je die link ff delen.
Ik heb mijn notificatie van Paypal nog niet gehad en ik wil natuurlijk niet straks m'n account kwijt zijn.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nog maar één pakketje onderweg.. MOET nieuwe dingen bestellen![]()
Iemand nog hot tips?Zit beetje te denken aan iets van taobao... heb nog wat tegoed bij mistertao van een refund
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: