Het blijven Chinezen heh. Waarschijnlijk hebben ze meer kattenmarinade of recepten in het assortimentquote:Op donderdag 29 december 2011 13:22 schreef summer2bird het volgende:
Jammer dat er bij zoveel webshops zo weinig kattenspeeltjes word verkocht.![]()
Nee dat begint 23 januari.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
En het chinese nieuwjaar zit er toch ook weer tussen nu?
Er zijn er een paar met Ideal, maar ik raad je aan om je rekening te kopelen met Paypalquote:Op donderdag 29 december 2011 21:34 schreef revolutionarymen het volgende:
Hallo, ik ga ook maar is wat bestellen, alleen welke webshop heeft ideal? ik zelf heb geen credit card
hoe de neuk kan ik mijn bankrekening koppelen met paypalquote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef Ricow het volgende:
Denk niet dat je snel een Chinese webshop gaat vinden die Ideal als betaal methode aanbied. Ik raad je aan om een PayPal account aan te maken en deze eventueel te laten koppelen aan je bankrekening.
Linkje naar de leds en wat voor accu? Er moet eigenlijk altijd een weerstand tussenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:26 schreef Racer88 het volgende:
Had een setje leds binnengekrgen van BIC, maarrrr
Kan ik dagrijleds gewoon direct op de accu aansluiten met zekering en schakelaar ertussen.
Of branden ze dan gelijk door ofzo? Dat het voltage te hoog is oid? Geen idee :p
Het zijn toch mistlampen? Maar hij loopt gewoon op 12v dus ik neem aan dat dat gewoon moet kunnenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:01 schreef Racer88 het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)ht-product-4345.html
Dit zijn de leds. En ik bedoelde dan de accu van de auto.
Ik heb ze al geprobeert door ze aan te sluiten op de stadslicht fitting, en ze werkten prima. Maar de vraag is dan of ik ze ook gelijk op de accu kan doen?
Ff een supporticket aanmaken op de site zelf en vragen om opheldering.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:11 schreef Herr.Flick het volgende:
Inmiddels 2 mails gestuurd naar ever buying, eentje met leesbevestiging, na 48 uur geen reaktie terug. Ook nog steeds geen mail gekregen dat het produkt verzonden is..
Is er iets niet pluis aan ever buying?
Nou mistlampen is wel erg overrated. Ze geven licht en daarmee is alles gezegd. Nu zie ik idd 12 volt staan dus dat komt wel goed gok ik. Schade merk ik vanzelf wel :pquote:Op donderdag 29 december 2011 23:21 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Het zijn toch mistlampen? Maar hij loopt gewoon op 12v dus ik neem aan dat dat gewoon moet kunnen
Disclaimer: ik ben niet verantwoordelijk voor schade aan de auto of eventueel lichamelijk letsel
LightInTheBox accepteerd iDeal en PandaWill ook sacht ik ;-).quote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef Ricow het volgende:
Denk niet dat je snel een Chinese webshop gaat vinden die Ideal als betaal methode aanbied. Ik raad je aan om een PayPal account aan te maken en deze eventueel te laten koppelen aan je bankrekening.
DHGate ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:14 schreef Koen. het volgende:
[..]
LightInTheBox accepteerd iDeal en PandaWill ook sacht ik ;-).
Het moet gewoon een stom pak zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:32 schreef shiznuts het volgende:
Beste ergens anders vragen wat je moet zijn voor carnaval en dan specifiek daarnaar gaan zoeken op chinaprices/Ebay? Of gewoon zoeken op halloweenspul, want, carnaval, not such a big thing.
Ik heb nergens last van gehad. Kreeg zelfs nog een refund zonder problemen toern iets niet goed bleek te zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Leuke kostuums, brengt me meteen op ideeen. Kan ik met free shipping veilig van DinoDirect bestellen of moet ik nog ergens rekening mee houden?
Pakket wordt natuurlijk wel groot met zo'n pak, iets van 35,- zal wel meevallen om in te voeren lijkt me?
Bekijk dit topic even [TK] Zaklampen met veel lichtopbrengst! en ik hoor et welquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik zoek een goedkope kleine zaklamp waar achterlijk veel licht vanaf komt, lang met de batterijen doet en die geen drol kost.
Er is hier vast wel iemand met een zaklamp-fetisj en een goede tip?
Zijn allemaal dingen die elkaar opheffen. Wil je een kleine zaklamp, gaat 'ie niet lang met batterijen mee, wil je achterlijk veel licht, dan gaat 'ie niet lang met batterijen mee. Als het geen drol mag kosten, dan komt er ook niet zo achterlijk veel licht vanaf. Je moet ergens concessies doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik zoek een goedkope kleine zaklamp waar achterlijk veel licht vanaf komt, lang met de batterijen doet en die geen drol kost.
Er is hier vast wel iemand met een zaklamp-fetisj en een goede tip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |