abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106179516
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:22 schreef summer2bird het volgende:
Jammer dat er bij zoveel webshops zo weinig kattenspeeltjes word verkocht.
:P :D
Het blijven Chinezen heh. Waarschijnlijk hebben ze meer kattenmarinade of recepten in het assortiment :P
pi_106182483
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

En het chinese nieuwjaar zit er toch ook weer tussen nu?
Nee dat begint 23 januari.

Iemand nog een idee hoe je een China Post zending kan tracken, die site is nu al dagen zo niet weken down.
pi_106182586
Hallo, ik ga ook maar is wat bestellen, alleen welke webshop heeft ideal? ik zelf heb geen credit card
  donderdag 29 december 2011 @ 21:36:22 #204
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_106182658
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 21:34 schreef revolutionarymen het volgende:
Hallo, ik ga ook maar is wat bestellen, alleen welke webshop heeft ideal? ik zelf heb geen credit card
Er zijn er een paar met Ideal, maar ik raad je aan om je rekening te kopelen met Paypal :)
Dan kan je zonder credit card ook gewoon kopen! En behoud je de veiligheid die paypal je oplevert ;)

Lees de OpeningsPost even door dan weet je álles wat je moet weten om met ChinaShopping te beginnen!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_106182762
Denk niet dat je snel een Chinese webshop gaat vinden die Ideal als betaal methode aanbied. Ik raad je aan om een PayPal account aan te maken en deze eventueel te laten koppelen aan je bankrekening. :)
pi_106182903
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef Ricow het volgende:
Denk niet dat je snel een Chinese webshop gaat vinden die Ideal als betaal methode aanbied. Ik raad je aan om een PayPal account aan te maken en deze eventueel te laten koppelen aan je bankrekening. :)
hoe de neuk kan ik mijn bankrekening koppelen met paypal :P maar okeej ik ga het uitzoeken
pi_106184943
Had een setje leds binnengekrgen van BIC, maarrrr

Kan ik dagrijleds gewoon direct op de accu aansluiten met zekering en schakelaar ertussen.

Of branden ze dan gelijk door ofzo? Dat het voltage te hoog is oid? Geen idee :p
pi_106185072
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:26 schreef Racer88 het volgende:

Had een setje leds binnengekrgen van BIC, maarrrr

Kan ik dagrijleds gewoon direct op de accu aansluiten met zekering en schakelaar ertussen.

Of branden ze dan gelijk door ofzo? Dat het voltage te hoog is oid? Geen idee :p
Linkje naar de leds en wat voor accu? Er moet eigenlijk altijd een weerstand tussen
pi_106186736
http://www.buyincoins.com(...)ht-product-4345.html

Dit zijn de leds. En ik bedoelde dan de accu van de auto.

Ik heb ze al geprobeert door ze aan te sluiten op de stadslicht fitting, en ze werkten prima. Maar de vraag is dan of ik ze ook gelijk op de accu kan doen?
  donderdag 29 december 2011 @ 23:11:50 #210
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_106187192
Inmiddels 2 mails gestuurd naar ever buying, eentje met leesbevestiging, na 48 uur geen reaktie terug. Ook nog steeds geen mail gekregen dat het produkt verzonden is..

Is er iets niet pluis aan ever buying?

:{
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_106187609
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 23:01 schreef Racer88 het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)ht-product-4345.html

Dit zijn de leds. En ik bedoelde dan de accu van de auto.

Ik heb ze al geprobeert door ze aan te sluiten op de stadslicht fitting, en ze werkten prima. Maar de vraag is dan of ik ze ook gelijk op de accu kan doen?
Het zijn toch mistlampen? Maar hij loopt gewoon op 12v dus ik neem aan dat dat gewoon moet kunnen

Disclaimer: ik ben niet verantwoordelijk voor schade aan de auto of eventueel lichamelijk letsel :P
pi_106187619
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 23:11 schreef Herr.Flick het volgende:
Inmiddels 2 mails gestuurd naar ever buying, eentje met leesbevestiging, na 48 uur geen reaktie terug. Ook nog steeds geen mail gekregen dat het produkt verzonden is..

Is er iets niet pluis aan ever buying?

:{
Ff een supporticket aanmaken op de site zelf en vragen om opheldering. ;) Werkt het beste. Ze zijn langzaam en we noemen ze voor de grap weleens 'never buying', maar ze hebben soms beste leuke dingen voor een toffe prijs en dat komt gewoon verder wel altijd aan. :Y Koop ik verder best graag.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_106188743
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2011 23:21 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Het zijn toch mistlampen? Maar hij loopt gewoon op 12v dus ik neem aan dat dat gewoon moet kunnen

Disclaimer: ik ben niet verantwoordelijk voor schade aan de auto of eventueel lichamelijk letsel :P
Nou mistlampen is wel erg overrated. Ze geven licht en daarmee is alles gezegd. Nu zie ik idd 12 volt staan dus dat komt wel goed gok ik. Schade merk ik vanzelf wel :p
  vrijdag 30 december 2011 @ 09:14:59 #214
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_106194981
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef Ricow het volgende:
LightInTheBox accepteerd iDeal en PandaWill ook sacht ik ;-).
  vrijdag 30 december 2011 @ 09:32:14 #215
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_106195263
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2011 09:14 schreef Koen. het volgende:

[..]

LightInTheBox accepteerd iDeal en PandaWill ook sacht ik ;-).
DHGate ook. :Y
pi_106197351
Iemand tips voor leuke (goedkope) kostuums voor carnaval ?
I are Baboon
  vrijdag 30 december 2011 @ 11:32:40 #217
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_106197801
Beste ergens anders vragen wat je moet zijn voor carnaval en dan specifiek daarnaar gaan zoeken op chinaprices/Ebay? Of gewoon zoeken op halloweenspul, want, carnaval, not such a big thing.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_106198349
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 11:32 schreef shiznuts het volgende:
Beste ergens anders vragen wat je moet zijn voor carnaval en dan specifiek daarnaar gaan zoeken op chinaprices/Ebay? Of gewoon zoeken op halloweenspul, want, carnaval, not such a big thing.
Het moet gewoon een stom pak zijn :7

Heb al iets gevonden ;) op Dinodirect heb je veel pakken!

http://www.dinodirect.com(...)e-cloth-cosplay.html
I are Baboon
  vrijdag 30 december 2011 @ 11:54:14 #219
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_106198460
› Voor $10,10 een supermanpak op DX: http://www.dealextreme.co(...)rs-l-170-185cm-49123
(Batman/Spiderman/etc hebben ze ook)
pi_106199447
Leuke kostuums, brengt me meteen op ideeen. Kan ik met free shipping veilig van DinoDirect bestellen of moet ik nog ergens rekening mee houden?

Pakket wordt natuurlijk wel groot met zo'n pak, iets van 35,- zal wel meevallen om in te voeren lijkt me?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_106202393
voor degene die in het nieuwe jaar een tandarts praktijk willen starten:
http://www.focalprice.com(...)1_Oral_Care_Kit.html
Chinakopen.nl - Alle informatie over het kopen van producten op betrouwbare Chinese webshops!
pi_106202473
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 12:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Leuke kostuums, brengt me meteen op ideeen. Kan ik met free shipping veilig van DinoDirect bestellen of moet ik nog ergens rekening mee houden?

Pakket wordt natuurlijk wel groot met zo'n pak, iets van 35,- zal wel meevallen om in te voeren lijkt me?
Ik heb nergens last van gehad. Kreeg zelfs nog een refund zonder problemen toern iets niet goed bleek te zijn
pi_106203079
Ik zoek een goedkope kleine zaklamp waar achterlijk veel licht vanaf komt, lang met de batterijen doet en die geen drol kost.

Er is hier vast wel iemand met een zaklamp-fetisj en een goede tip?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:29:43 #224
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_106203942
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik zoek een goedkope kleine zaklamp waar achterlijk veel licht vanaf komt, lang met de batterijen doet en die geen drol kost.

Bekijk dit topic even [TK] Zaklampen met veel lichtopbrengst! en ik hoor et wel :)
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:31:10 #225
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_106204004
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef Hoppahoppa het volgende:

Zijn allemaal dingen die elkaar opheffen. Wil je een kleine zaklamp, gaat 'ie niet lang met batterijen mee, wil je achterlijk veel licht, dan gaat 'ie niet lang met batterijen mee. Als het geen drol mag kosten, dan komt er ook niet zo achterlijk veel licht vanaf. Je moet ergens concessies doen.

Wat wil je? Hoe groot is 'klein'? Wat vind je 'veel licht'? Wat is 'geen drol' kosten? Welke compatibiliteit wil je hebben? Want AA batterijen zijn eigenlijk niet de standaard voor vermogende LED zaklampen met CREE element (misschien Q3, Q5 en R2). Wil je richting de T6 XM-L-types gaan kom je al gauw bij 123A en 18650-accu's uit. Waar je speciale laders voor nodig hebt. De accu's zijn weer groter en zeker als je 2x 18650 gaat gebruiken is zo'n zaklamp niet echt op te bergen in je jaszak (denk Romisen of SkyRay T6), maar daar kun je dan wel veel licht mee genereren.

Een goede goedkope gebaseerd op het gebruik van AA's is de Saik SA-15, waarvan een review in het reviewtopic staat. Ook Romisen heeft leuke zaklampen, waarvan sommige ook nog eens focusable zijn. In ieder geval is www.chinaprices.us een goede plek om te beginnen. Let wel op dat je op zaklampen zoekt met CREE LED elementen en niet de normale diodes die je weleens als 9 of 21 stuks in goedkope zaklampen ziet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')