En hij ligt er niet eens in.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sting draait zich om in z'n graf.
meneer de voorzitter mijn fractie sluit zich hierbij aan en verzoeken de DJ tot onmiddellijk uitvoering hiervan.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik vind het weer eens tijd geworden voor een heerlijke beukplaat.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik vind het weer eens tijd geworden voor een heerlijke beukplaat.
Ja nu je het zegtquote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef Tourniquet het volgende:
Geluidsniveau van 101TV is trouwens bijgesteld heb ik het idee, is nu niet meer zo keihard in vergelijking met andere zenders.
idd ja, als ik even zapte sprongen bijna mn ruiten eruitquote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef Tourniquet het volgende:
Geluidsniveau van 101TV is trouwens bijgesteld heb ik het idee, is nu niet meer zo keihard in vergelijking met andere zenders.
Het heeft gewerktquote:Op donderdag 22 december 2011 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb flink geklaagd bij BNN.
Ook goed, maar bedoelde meer in de richting van happy hardcorequote:
Yorin FM Jinglesquote:Op donderdag 22 december 2011 22:42 schreef TheArt het volgende:
Fragment Timur: http://www.mediafire.com/?8l2lxywmvy61cix
Hoe geforceerd hij daar overkomtHij groet trouwens zijn oma, niet bedanken, maar dat terzijde
love you more van paul elstak mag van mij wel lanskomenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ook goed, maar bedoelde meer in de richting van happy hardcore
welke stripper?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had dan liever die stripper
Van mij ook wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
love you more van paul elstak mag van mij wel lanskomen
ooohjaaquote:Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die je aan et beging van dat mannenveiling item zag op het podium
Al even klein loopje gemaakt door de frisse lucht.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ben de hele avond al aan het snoepen... heb hoofdpijn en heb het gevoel dat eten werkt. Maar dat is niet zo, helaas.Voor even maar.
quote:
Was dat ook niet de reden waarom Domien gestopt was met dat programma met haar op de zaterdagavond?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat het tussen Annemieke en Veenstra niet super botert
Die wafels.......... Boh!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer die oude shit in de updates.
Was dat niet omdat hij naar een andere omroep ging?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Was dat ook niet de reden waarom Domien gestopt was met dat programma met haar op de zaterdagavond?
Paprika ribbelchipsquote:Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Wat voor chips![]()
En doet ge aan delen?
Ben buiten geweest ivm boodschappen doen. Ik denk dat het aan het weer ligt... heb het al een paar dagen.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Al even klein loopje gemaakt door de frisse lucht.
Dat heb ik juist wel...quote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat het tussen Annemieke en Veenstra niet super botert
Ik ben dol op paprika ribbelchips!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Paprika ribbelchips
Kom maar halen
paprikaquote:Op donderdag 22 december 2011 23:07 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik ben dol op paprika ribbelchips!
(nou ja, eigenlijk op bijna alle soorten chips haha)
doe je goed.quote:
What has been seen....quote:
Hahaquote:
slaapsequote:Op donderdag 22 december 2011 23:09 schreef musicfreakyme het volgende:
Ja, ik ben eruit, ik ga echt slapen nu en morgen (met hopelijk een leukere gast) nachtbraken.
Weltrusten allemaal!
nee dat was van een andere band vandaag, die van rinus laten ze niet zienquote:Op donderdag 22 december 2011 23:09 schreef FZN05 het volgende:
Vanavond is toch ook het huiskamerconcert van Zanger Rinus?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2011 23:09 schreef musicfreakyme het volgende:
Ja, ik ben eruit, ik ga echt slapen nu en morgen (met hopelijk een leukere gast) nachtbraken.
Weltrusten allemaal!
Ja, oke. Maar dat huiskamerconcert is wel vandaag toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee dat was van een andere band vandaag, die van rinus laten ze niet zien
Trustenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:09 schreef musicfreakyme het volgende:
Weltrusten allemaal!
ik dacht dat dat vanmiddag wasquote:Op donderdag 22 december 2011 23:11 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar dat huiskamerconcert is wel vandaag toch?
je bedoelt WIJD OPEN?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:14 schreef alors het volgende:
Zo dat overhemd van Coen staat flink open
Volgens mij wel, maar dat is niet door 3FM zelf georganiseerd. Was geloof ik spontaan aangeboden toen hij in het huis was.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:11 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar dat huiskamerconcert is wel vandaag toch?
De haren wapperend in de wind.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:14 schreef alors het volgende:
Lekkerrrrquote:Op donderdag 22 december 2011 23:14 schreef alors het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:15 schreef bjanaan het volgende:
Ik baalde er enorm van dat ik niet mee kon kijken tot dat ik net langs het eventkanaal van Ziggo zap!!
Die moet volgende week op het matje komen bij Andries K.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef alors het volgende:
Die Miranda toch, gister helemaal lijp van de paardekut en nu halfnaakt op een massagebank... Dat dit kan bij de EO.
EO heeft nu eenmaal dubbele standaardenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef alors het volgende:
Die Miranda toch, gister helemaal lijp van de paardekut en nu halfnaakt op een massagebank... Dat dit kan bij de EO.
Blijkbaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef alors het volgende:
Zaterdag is het klaar hè.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ik ga een record tv kijken in de vakantie vestigen.
Maar die pukkel zit er wel echt zekerquote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb Kooijemans irl gezien. Emile Roemer ook. Hij is dunner in het echt!
Met die jurk van Doutzen? Yesquote:Op donderdag 22 december 2011 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
is dat siegfried daar staat te fotograferen
En dan heb je d'r anaal ingebrachte hosties nog niet gezienquote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef alors het volgende:
Kooijmans is ook vrij saai qua gastquote:Op donderdag 22 december 2011 23:20 schreef Qunix het volgende:
Coen is me een partij aan het zuchten.
Behoorlijk zwaar voor hem nu.
Jaquote:Op donderdag 22 december 2011 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kooijmans is ook vrij saai qua gast
understatementquote:Op donderdag 22 december 2011 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het em juist erg tof doen. Hij heeft een fijne energie. Ik ben benieuwd naar z'n audities zometeenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, Britt viel me echt 100% mee vannacht.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:22 schreef bolivian het volgende:
[..]
Joh, regel een fotosessie met 'r!
Wat ik van gezien had was ze erg leuk iddquote:Op donderdag 22 december 2011 23:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, Britt viel me echt 100% mee vannacht.
Ik denk dat het live daar ook leuker is dan om naar te kijken... als kijker zie je veel minder.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:22 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik vind het em juist erg tof doen. Hij heeft een fijne energie. Ik ben benieuwd naar z'n audities zometeen
Hoi!quote:
Avondquote:
Ja dat zal het inderdaad zijn. Ik hoop dat het dadelijk voor jullie ook leuker wordt, dan gaan ze dingen doenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het live daar ook leuker is dan om naar te kijken... als kijker zie je veel minder.
!!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:25 schreef ChatGirl het volgende:
Het is maar goed dat Kooijman er vanavond/vannacht is. Kan ik tenminste een keer op tijd gaan slapen.
Goedenavond.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
Zo jezusIedereen wenst elkaar hier goedenavond
Ik ben benieuwd of ik dat nog ga redden... ben best wel moe en morgen weer vroeg eruit en werken.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:25 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja dat zal het inderdaad zijn. Ik hoop dat het dadelijk voor jullie ook leuker wordt, dan gaan ze dingen doen
Lopen er veel van rond met van die vergeelde tanden , bah.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:25 schreef bjanaan het volgende:
Oke als je echt te veel rookt krijg je kaas gele tanden zagen jullie dat meisje?
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
Goede avondquote:Op donderdag 22 december 2011 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
hij is saaiiiiiiquote:
Ik verwacht het na deze plaatquote:Op donderdag 22 december 2011 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik dat nog ga redden... ben best wel moe en morgen weer vroeg eruit en werken.
Halloquote:
Dan ben ik er nog wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:26 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik verwacht het na deze plaat
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
topper gewonnen
yeahhhhhhhhhh
En hoi
Allemaal hallo hoooi goedenavond! Kusjes alles!quote:
Sja ik rook zelf ook wel maar poetsen is wel importand :-).quote:Op donderdag 22 december 2011 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lopen er veel van rond met van die vergeelde tanden , bah.
top. die man heeft goeie energy om zich heen .. prettigquote:
Ik ben geen hater..quote:Op donderdag 22 december 2011 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Word upmaar er zijn veel haters hoor
En dan sta ik nog niet eens in de schaduw van iets dat op een Jezus lijktquote:Op donderdag 22 december 2011 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
Op tv komt het echt over alsof ie vooral erg op zichzelf staat te kickenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:22 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik vind het em juist erg tof doen. Hij heeft een fijne energie. Ik ben benieuwd naar z'n audities zometeen
Niet zo pessimistisch!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan sta ik nog niet eens in de schaduw van iets dat op een Jezus lijkt
Dit is gewoon een liefdevol en warm topic
Ik bied 50 EURquote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kooijman en Coen, ik zou jullie beiden doen.
Geen verrassing toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
Maar Kooijgladnek is dus een saaie kutgast?
tot nu toe is er gewoon nog niet zoveel gebeurt, hij gaat zo dansdingen doenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
Maar Kooijgladnek is dus een saaie kutgast?
heb je wel een krukje nodig bij Koenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zo, gefixed!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kooijman en Coen, ik zou jullie beiden je doen.
ja.. euh.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
In een Glazen huis te Leidenquote:
Van britt heb ik niet heel veel gezien..quote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op tv komt het echt over alsof ie vooral erg op zichzelf staat te kicken![]()
Britt daar dacht ik van dat ze onwijs irritant ging zijn, maar wat waren Timur en Britt heerlijk samen, dat was echt genieten, tofste gast tot nu toe, en daar had ik echt geen positief idee bij
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:29 schreef oh-oh het volgende:
Hey Sieg, stond jij nou foto's te maken toen die extra brievenbus erin ging trouwens???
hij had hyves.. nu niet meer.. maar toen.. vruuger! stond z'n gsm nummer ook opquote:
Dat is idd wel een beetje teveel van het goede.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:29 schreef marcodej het volgende:
Die paar keer dat ik kijk is Kooijemans alleen maar zijn klote-cd aan het promoten.
quote:
ja.. hoe groot is ie nou eigenlijk ??quote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef bjanaan het volgende:
Juist ja Soest mijn woonplaats ik moet hem best vaak helpen bij de AH haha klein ventje is het in het echt.
Ik ben zelf 1.80 dus hij buigt z'n hoofd maar.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb je wel een krukje nodig bij Koen
waarom vraag je het danquote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef bjanaan het volgende:
Juist ja Soest mijn woonplaats ik moet hem best vaak helpen bij de AH haha klein ventje is het in het echt.
Hij post op Twitter iedere ochtend een youtube filmpje met muziek. Erg leuk. En toen heeft een platenmaatschappij hem benaderd...quote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Staat hij nou inderdaad zijn eigen cd te promoten... en hoezo mag hij een cd samenstellen?
Excuses daarvoorquote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]je was uitgebreid op tv, en je had net daarvoor nog hier gepost, grappig
Gooi er dan eens een paar quotes tussendoor!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef bjanaan het volgende:
Hij geeft elke ochtend een tip op twitter (welke halve gare daar op zit te wachten, is een tweede, maar goed.)quote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Staat hij nou inderdaad zijn eigen cd te promoten... en hoezo mag hij een cd samenstellen?
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Gooi er dan eens een paar quotes tussendoor!
"Hier heb je het bonnetje on the siiiiidee!"
En als ie zegels krijgt: "Niet likken".
de vraag is, hoe weet jij dat dan weerquote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij geeft elke ochtend een tip op twitter (welke halve gare daar op zit te wachten, is een tweede, maar goed.)
ik hoor het constant over die cd van m, en ik kijk niet eens echt, hoe sneuquote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef TheVulture het volgende:
*halve gare meldt.. ik vind het vaak leuke tips.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij geeft elke ochtend een tip op twitter (welke halve gare daar op zit te wachten, is een tweede, maar goed.)
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Omdat hij dat vertelde voordat hij het huis in ging.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:32 schreef franklop het volgende:
[..]
de vraag is, hoe weet jij dat dan weer
Neeeeeeee was leuk, je bent lekkerder dan die Jan hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Excuses daarvoor
Maar ik keek op TV en het was echt: godver, waarom waarschuwen ze niet even? Camera gepakt en erheen gesprint.
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'Wat is dat lekker hé' is ook een kanshebber voor in de supermarkt
als hij bij het ingepakte vlees staat:quote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dat zat ie uitgebreid te vertellen daarstraksquote:Op donderdag 22 december 2011 23:32 schreef franklop het volgende:
[..]
de vraag is, hoe weet jij dat dan weer
niet..quote:Op donderdag 22 december 2011 23:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wanneer trekt ie nou zijn shirt uit
wat wanneer was ie te zien !?!?!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeee was leuk, je bent lekkerder dan die Jan hoor
En als ie vertrekt natuurlijk: "Bye bye man, bye bye!".quote:Op donderdag 22 december 2011 23:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'Wat is dat lekker hé' is ook een kanshebber voor in de supermarkt
Ik vind het wel meevallen, alsof Britt gister niet ging praten over de nieuwe serie van Echt Meisjes, haar single ging doen etcquote:Op donderdag 22 december 2011 23:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ik hoor het constant over die cd van m, en ik kijk niet eens echt, hoe sneu
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:33 schreef franklop het volgende:
[..]
als hij bij het ingepakte vlees staat:
"HOLIE MOLIE, WAT ZIT DAAR IN DE FOLIE"
ik denk echt dat die man daar in zijn vrije tijd op zit te wachtenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:33 schreef franklop het volgende:
[..]
En als iets uitverkocht is:quote:Op donderdag 22 december 2011 23:33 schreef franklop het volgende:
[..]
ja hahaquote:Op donderdag 22 december 2011 23:34 schreef FZN05 het volgende:
[..]
En als ie vertrekt natuurlijk: "Bye bye man, bye bye!".
Ik weet zeker dat ie dat supergrappig vindt!
NU POST JIJ NA MIJquote:Op donderdag 22 december 2011 23:35 schreef franklop het volgende:
Of natuurlijk als hij bij de deodorant staat te kijken:
"DIE LUCHT"
quote:
ik zeg niks meerquote:Op donderdag 22 december 2011 23:35 schreef franklop het volgende:
"DIE LUCHT"
Je spoort nietquote:Op donderdag 22 december 2011 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeee was leuk, je bent lekkerder dan die Jan hoor
Alsje, mooie man zonder shirt:quote:Op donderdag 22 december 2011 23:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel beetje veel make-up voor een man.Rustig aan.
quote:
quote:
Ik heb haar over beiden 1 keer gehoord eigenlijk, Jan nu al een paar keer over die cd waar ie niet eens iets voor gedaan heeft. En hoevaak ie zelf al niet begint over zn Scalpino ballet ookquote:Op donderdag 22 december 2011 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, alsof Britt gister niet ging praten over de nieuwe serie van Echt Meisjes, haar single ging doen etchaters gonna hate denk ik dan maar.
En een gratis luchtgitaar bij de kassa bij besteding vanaf ¤10,-quote:Op donderdag 22 december 2011 23:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En als iets uitverkocht is:
'JAMMER JOH!!!'
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:35 schreef franklop het volgende:
"DIE LUCHT"
GMTAquote:Op donderdag 22 december 2011 23:35 schreef FZN05 het volgende:
En bij de deo/shampoo/zeep: "Die LUCHT!" .
Goeiequote:Op donderdag 22 december 2011 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
of bij de mannenbladen:
KEIHARDE PORNOOOO!!!
Ik meen hetquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsje, mooie man zonder shirt:Oknou toch bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel beetje veel make-up voor een man.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
een slaapgast moet nooit meer aandacht dan de DJ's krijgenquote:
okej dank jequote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef FZN05 het volgende:
[..]
van Liemt bedoel ik, muziekredacteur bij 3FM.
50 eu? Is toch mooi meegenomen?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:39 schreef oh-oh het volgende:
Zo cheap zal ie toch nie wezen die Jan?
ja hallo... ik kijk de hele tijd..quote:Op donderdag 22 december 2011 23:39 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Je kijkt maar op TV
[..]
Ik ook
Alles voor het goeie doelquote:Op donderdag 22 december 2011 23:39 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar voor het goede doel..quote:Op donderdag 22 december 2011 23:39 schreef oh-oh het volgende:
Weltrustenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef miieejj het volgende:
ah.. gerard gaat slapen.. nou dan ga ik ook slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |