Goede avondquote:Op donderdag 22 december 2011 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
Zo jezusIedereen wenst elkaar hier goedenavond
hij is saaiiiiiiquote:
Ik verwacht het na deze plaatquote:Op donderdag 22 december 2011 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik dat nog ga redden... ben best wel moe en morgen weer vroeg eruit en werken.
Halloquote:
Dan ben ik er nog wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:26 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik verwacht het na deze plaat
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
topper gewonnen
yeahhhhhhhhhh
En hoi
Allemaal hallo hoooi goedenavond! Kusjes alles!quote:
Sja ik rook zelf ook wel maar poetsen is wel importand :-).quote:Op donderdag 22 december 2011 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lopen er veel van rond met van die vergeelde tanden , bah.
top. die man heeft goeie energy om zich heen .. prettigquote:
Ik ben geen hater..quote:Op donderdag 22 december 2011 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Word upmaar er zijn veel haters hoor
En dan sta ik nog niet eens in de schaduw van iets dat op een Jezus lijktquote:Op donderdag 22 december 2011 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
Zo jezusIedereen wenst elkaar hier goedenavond
Op tv komt het echt over alsof ie vooral erg op zichzelf staat te kickenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:22 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik vind het em juist erg tof doen. Hij heeft een fijne energie. Ik ben benieuwd naar z'n audities zometeen
Niet zo pessimistisch!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan sta ik nog niet eens in de schaduw van iets dat op een Jezus lijkt
Dit is gewoon een liefdevol en warm topic
Ik bied 50 EURquote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kooijman en Coen, ik zou jullie beiden doen.
Geen verrassing toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
Maar Kooijgladnek is dus een saaie kutgast?
tot nu toe is er gewoon nog niet zoveel gebeurt, hij gaat zo dansdingen doenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
Maar Kooijgladnek is dus een saaie kutgast?
heb je wel een krukje nodig bij Koenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zo, gefixed!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kooijman en Coen, ik zou jullie beiden je doen.
ja.. euh.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
In een Glazen huis te Leidenquote:
Van britt heb ik niet heel veel gezien..quote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op tv komt het echt over alsof ie vooral erg op zichzelf staat te kicken![]()
Britt daar dacht ik van dat ze onwijs irritant ging zijn, maar wat waren Timur en Britt heerlijk samen, dat was echt genieten, tofste gast tot nu toe, en daar had ik echt geen positief idee bij
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:29 schreef oh-oh het volgende:
Hey Sieg, stond jij nou foto's te maken toen die extra brievenbus erin ging trouwens???
hij had hyves.. nu niet meer.. maar toen.. vruuger! stond z'n gsm nummer ook opquote:
Dat is idd wel een beetje teveel van het goede.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:29 schreef marcodej het volgende:
Die paar keer dat ik kijk is Kooijemans alleen maar zijn klote-cd aan het promoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |