En hij ligt er niet eens in.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sting draait zich om in z'n graf.
meneer de voorzitter mijn fractie sluit zich hierbij aan en verzoeken de DJ tot onmiddellijk uitvoering hiervan.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik vind het weer eens tijd geworden voor een heerlijke beukplaat.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik vind het weer eens tijd geworden voor een heerlijke beukplaat.
Ja nu je het zegtquote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef Tourniquet het volgende:
Geluidsniveau van 101TV is trouwens bijgesteld heb ik het idee, is nu niet meer zo keihard in vergelijking met andere zenders.
idd ja, als ik even zapte sprongen bijna mn ruiten eruitquote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef Tourniquet het volgende:
Geluidsniveau van 101TV is trouwens bijgesteld heb ik het idee, is nu niet meer zo keihard in vergelijking met andere zenders.
Het heeft gewerktquote:Op donderdag 22 december 2011 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb flink geklaagd bij BNN.
Ook goed, maar bedoelde meer in de richting van happy hardcorequote:
Yorin FM Jinglesquote:Op donderdag 22 december 2011 22:42 schreef TheArt het volgende:
Fragment Timur: http://www.mediafire.com/?8l2lxywmvy61cix
Hoe geforceerd hij daar overkomtHij groet trouwens zijn oma, niet bedanken, maar dat terzijde
love you more van paul elstak mag van mij wel lanskomenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ook goed, maar bedoelde meer in de richting van happy hardcore
welke stripper?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had dan liever die stripper
Van mij ook wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
love you more van paul elstak mag van mij wel lanskomen
ooohjaaquote:Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die je aan et beging van dat mannenveiling item zag op het podium
Al even klein loopje gemaakt door de frisse lucht.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ben de hele avond al aan het snoepen... heb hoofdpijn en heb het gevoel dat eten werkt. Maar dat is niet zo, helaas.Voor even maar.
quote:
Was dat ook niet de reden waarom Domien gestopt was met dat programma met haar op de zaterdagavond?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat het tussen Annemieke en Veenstra niet super botert
Die wafels.......... Boh!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer die oude shit in de updates.
Was dat niet omdat hij naar een andere omroep ging?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Was dat ook niet de reden waarom Domien gestopt was met dat programma met haar op de zaterdagavond?
Paprika ribbelchipsquote:Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Wat voor chips![]()
En doet ge aan delen?
Ben buiten geweest ivm boodschappen doen. Ik denk dat het aan het weer ligt... heb het al een paar dagen.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Al even klein loopje gemaakt door de frisse lucht.
Dat heb ik juist wel...quote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat het tussen Annemieke en Veenstra niet super botert
Ik ben dol op paprika ribbelchips!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Paprika ribbelchips
Kom maar halen
paprikaquote:Op donderdag 22 december 2011 23:07 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik ben dol op paprika ribbelchips!
(nou ja, eigenlijk op bijna alle soorten chips haha)
doe je goed.quote:
What has been seen....quote:
Hahaquote:
slaapsequote:Op donderdag 22 december 2011 23:09 schreef musicfreakyme het volgende:
Ja, ik ben eruit, ik ga echt slapen nu en morgen (met hopelijk een leukere gast) nachtbraken.
Weltrusten allemaal!
nee dat was van een andere band vandaag, die van rinus laten ze niet zienquote:Op donderdag 22 december 2011 23:09 schreef FZN05 het volgende:
Vanavond is toch ook het huiskamerconcert van Zanger Rinus?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 december 2011 23:09 schreef musicfreakyme het volgende:
Ja, ik ben eruit, ik ga echt slapen nu en morgen (met hopelijk een leukere gast) nachtbraken.
Weltrusten allemaal!
Ja, oke. Maar dat huiskamerconcert is wel vandaag toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee dat was van een andere band vandaag, die van rinus laten ze niet zien
Trustenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:09 schreef musicfreakyme het volgende:
Weltrusten allemaal!
ik dacht dat dat vanmiddag wasquote:Op donderdag 22 december 2011 23:11 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar dat huiskamerconcert is wel vandaag toch?
je bedoelt WIJD OPEN?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:14 schreef alors het volgende:
Zo dat overhemd van Coen staat flink open
Volgens mij wel, maar dat is niet door 3FM zelf georganiseerd. Was geloof ik spontaan aangeboden toen hij in het huis was.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:11 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar dat huiskamerconcert is wel vandaag toch?
De haren wapperend in de wind.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:14 schreef alors het volgende:
Lekkerrrrquote:Op donderdag 22 december 2011 23:14 schreef alors het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:15 schreef bjanaan het volgende:
Ik baalde er enorm van dat ik niet mee kon kijken tot dat ik net langs het eventkanaal van Ziggo zap!!
Die moet volgende week op het matje komen bij Andries K.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef alors het volgende:
Die Miranda toch, gister helemaal lijp van de paardekut en nu halfnaakt op een massagebank... Dat dit kan bij de EO.
EO heeft nu eenmaal dubbele standaardenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef alors het volgende:
Die Miranda toch, gister helemaal lijp van de paardekut en nu halfnaakt op een massagebank... Dat dit kan bij de EO.
Blijkbaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef alors het volgende:
Zaterdag is het klaar hè.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ik ga een record tv kijken in de vakantie vestigen.
Maar die pukkel zit er wel echt zekerquote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb Kooijemans irl gezien. Emile Roemer ook. Hij is dunner in het echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |