je bedoelt WIJD OPEN?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:14 schreef alors het volgende:
Zo dat overhemd van Coen staat flink open
Volgens mij wel, maar dat is niet door 3FM zelf georganiseerd. Was geloof ik spontaan aangeboden toen hij in het huis was.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:11 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar dat huiskamerconcert is wel vandaag toch?
De haren wapperend in de wind.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:14 schreef alors het volgende:
Lekkerrrrquote:Op donderdag 22 december 2011 23:14 schreef alors het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:15 schreef bjanaan het volgende:
Ik baalde er enorm van dat ik niet mee kon kijken tot dat ik net langs het eventkanaal van Ziggo zap!!
Die moet volgende week op het matje komen bij Andries K.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef alors het volgende:
Die Miranda toch, gister helemaal lijp van de paardekut en nu halfnaakt op een massagebank... Dat dit kan bij de EO.
EO heeft nu eenmaal dubbele standaardenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef alors het volgende:
Die Miranda toch, gister helemaal lijp van de paardekut en nu halfnaakt op een massagebank... Dat dit kan bij de EO.
Blijkbaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef alors het volgende:
Zaterdag is het klaar hè.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ik ga een record tv kijken in de vakantie vestigen.
Maar die pukkel zit er wel echt zekerquote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb Kooijemans irl gezien. Emile Roemer ook. Hij is dunner in het echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |