Ik denk dat het live daar ook leuker is dan om naar te kijken... als kijker zie je veel minder.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:22 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik vind het em juist erg tof doen. Hij heeft een fijne energie. Ik ben benieuwd naar z'n audities zometeen
Hoi!quote:
Avondquote:
Ja dat zal het inderdaad zijn. Ik hoop dat het dadelijk voor jullie ook leuker wordt, dan gaan ze dingen doenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het live daar ook leuker is dan om naar te kijken... als kijker zie je veel minder.
!!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:25 schreef ChatGirl het volgende:
Het is maar goed dat Kooijman er vanavond/vannacht is. Kan ik tenminste een keer op tijd gaan slapen.
Goedenavond.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
Zo jezusIedereen wenst elkaar hier goedenavond
Ik ben benieuwd of ik dat nog ga redden... ben best wel moe en morgen weer vroeg eruit en werken.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:25 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja dat zal het inderdaad zijn. Ik hoop dat het dadelijk voor jullie ook leuker wordt, dan gaan ze dingen doen
Lopen er veel van rond met van die vergeelde tanden , bah.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:25 schreef bjanaan het volgende:
Oke als je echt te veel rookt krijg je kaas gele tanden zagen jullie dat meisje?
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
Zo jezusIedereen wenst elkaar hier goedenavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |