Goede avondquote:Op donderdag 22 december 2011 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
Zo jezusIedereen wenst elkaar hier goedenavond
hij is saaiiiiiiquote:
Ik verwacht het na deze plaatquote:Op donderdag 22 december 2011 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik dat nog ga redden... ben best wel moe en morgen weer vroeg eruit en werken.
Halloquote:
Dan ben ik er nog wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:26 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik verwacht het na deze plaat
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
topper gewonnen
yeahhhhhhhhhh
En hoi
Allemaal hallo hoooi goedenavond! Kusjes alles!quote:
Sja ik rook zelf ook wel maar poetsen is wel importand :-).quote:Op donderdag 22 december 2011 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lopen er veel van rond met van die vergeelde tanden , bah.
top. die man heeft goeie energy om zich heen .. prettigquote:
Ik ben geen hater..quote:Op donderdag 22 december 2011 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Word upmaar er zijn veel haters hoor
En dan sta ik nog niet eens in de schaduw van iets dat op een Jezus lijktquote:Op donderdag 22 december 2011 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
Zo jezusIedereen wenst elkaar hier goedenavond
Op tv komt het echt over alsof ie vooral erg op zichzelf staat te kickenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:22 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik vind het em juist erg tof doen. Hij heeft een fijne energie. Ik ben benieuwd naar z'n audities zometeen
Niet zo pessimistisch!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan sta ik nog niet eens in de schaduw van iets dat op een Jezus lijkt
Dit is gewoon een liefdevol en warm topic
Ik bied 50 EURquote:Op donderdag 22 december 2011 23:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kooijman en Coen, ik zou jullie beiden doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |