quote:
ja.. hoe groot is ie nou eigenlijk ??quote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef bjanaan het volgende:
Juist ja Soest mijn woonplaats ik moet hem best vaak helpen bij de AH haha klein ventje is het in het echt.
Ik ben zelf 1.80 dus hij buigt z'n hoofd maar.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb je wel een krukje nodig bij Koen
waarom vraag je het danquote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef bjanaan het volgende:
Juist ja Soest mijn woonplaats ik moet hem best vaak helpen bij de AH haha klein ventje is het in het echt.
Hij post op Twitter iedere ochtend een youtube filmpje met muziek. Erg leuk. En toen heeft een platenmaatschappij hem benaderd...quote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Staat hij nou inderdaad zijn eigen cd te promoten... en hoezo mag hij een cd samenstellen?
Excuses daarvoorquote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]je was uitgebreid op tv, en je had net daarvoor nog hier gepost, grappig
Gooi er dan eens een paar quotes tussendoor!quote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef bjanaan het volgende:
Hij geeft elke ochtend een tip op twitter (welke halve gare daar op zit te wachten, is een tweede, maar goed.)quote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Staat hij nou inderdaad zijn eigen cd te promoten... en hoezo mag hij een cd samenstellen?
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Gooi er dan eens een paar quotes tussendoor!
"Hier heb je het bonnetje on the siiiiidee!"
En als ie zegels krijgt: "Niet likken".
de vraag is, hoe weet jij dat dan weerquote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij geeft elke ochtend een tip op twitter (welke halve gare daar op zit te wachten, is een tweede, maar goed.)
ik hoor het constant over die cd van m, en ik kijk niet eens echt, hoe sneuquote:Op donderdag 22 december 2011 23:30 schreef TheVulture het volgende:
*halve gare meldt.. ik vind het vaak leuke tips.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij geeft elke ochtend een tip op twitter (welke halve gare daar op zit te wachten, is een tweede, maar goed.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |