A sick mind is a joy forever.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Leef je uit, ik kom niet verder dan een Star Wars grap.
Wat is Jügend dan, Turks?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef De_Nuance het volgende:
Niet eens jügend, valt me meer van je tegen.
Beginnen ze weer te kleppen over een Godwin enzo.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef De_Nuance het volgende:
Niet eens jügend, valt me meer van je tegen.
Georgie?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef eriksd het volgende:
Ik had mijn plaatje alweer klaarstaan.
quote:
The Empire daarentegen.quote:
Die smoel van em voordat ie wegrentquote:
The Empire had moeten winnen.quote:
Empire-officieren hadden rare hoedjes.quote:
Moet jij geen dozen vouwen?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:32 schreef Everybodyonthefloornow het volgende:
Hoi Erik, alleen quoten gaat tamelijk lastig nu
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:30 schreef AhmedJaret het volgende:
wat is er mis met PHP? ASP fanboys hier zeker
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:30 schreef AhmedJaret het volgende:
ASP.netquote:Op donderdag 22 december 2011 22:30 schreef AhmedJaret het volgende:
Om je posts niet meteen verwijderd te zien worden.quote:
Dat is jammer.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef Nautilus. het volgende:
Men werkt aan een remake van American Psycho.
Why?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef Nautilus. het volgende:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef Nautilus. het volgende:
Dat nieuws is toch bijna Stentorwaardig.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:38 schreef Everybodyonthefloornow het volgende:
@ erik, ja maar ik heb vandaag niks te melden. Hoewel, ik had serieus (bijna) ruzie met in Marokkaan toen ik de bus wilde uitstappen. Ik ging als laatste de bus uit dus derhalve kreeg ik de hele meute over mij heen die de bus inwilde, ik pikte het niet en beukte de eerste beste aan de kant en dat was een Marokkaan.
Helaas geen echte knokpartij geworden
Slim van je.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:36 schreef Everybodyonthefloornow het volgende:
@ betyar, klopt, maar ik beun thuis wat in mijn schuur bij. Zodoende kan ik mij toch nog het eea permiteren.
Verjaardagspartijen? Daar komt hij niet, virtuele feestjes misschien.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:40 schreef De_Nuance het volgende:
Stoer hoor vechten met Marokkanen. Kun je weer stoere verhalen vertellen op de verjaardagspartijen
Het origineel had Phil Collins en Robert Palmer.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:40 schreef Nautilus. het volgende:
Geen idee. Ene Noble Jones zal het script schrijven en de film regisseren.
http://www.dreadcentral.c(...)llis-warns-lionsgatequote:Op donderdag 22 december 2011 22:40 schreef Nautilus. het volgende:
Geen idee. Ene Noble Jones zal het script schrijven en de film regisseren.
En huey lewis and the news.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het origineel had Phil Collins en Robert Palmer.
quote:RIJSWIJK - De Orka Coalitie maakt zich zorgen over orka Morgan, die onlangs vanuit Harderwijk naar een zeedierenpark op Tenerife werd overgebracht.
Volgens de actiegroep ligt de vrouwtjesorka stil in een hoek van haar bassin en maakt zij veel stressgeluiden. Ook zou het dier verwondingen hebben opgelopen aan haar rugvin.
De actiegroep is altijd fel gekant geweest tegen de verhuizing van de orka. Morgan werd in 2010 verzwakt uit de Noordzee gehaald en kwam daarna op sterkte in Dolfinarium Harderwijk. De Orka Coalitie vindt nog steeds dat Morgan terug moet naar zee.
Goede berichten
Het Dolfinarium heeft sinds de overdracht juist niets dan goede berichten gekregen over Morgan vanuit Loro Parque.
Het Dolfinarium heeft de verantwoordelijkheid over de orka dan wel overgedragen aan het park op Tenerife, maar is nog altijd zeer begaan met het lot van het dier. ''Van de trainers van Morgan horen wij dat het goed gaat met haar'', aldus een woordvoerder.
Dat blijkt ook uit een nieuwsitem van het NOS Journaal donderdag, waarin een trainer uit Tenerife zei blij te zijn met Morgan. ''Hier kan iedereen zien dat ze heel goed met de andere orka's kan opschieten. Ze vindt het leuk om bij andere dieren te zijn en om met ze te zwemmen en te spelen.''
Bezoekers
De actiegroep baseert de zorgen op meldingen van bezoekers aan Loro Parque op Tenerife. De Orka Coalitie vindt dat staatssecretaris Henk Bleker (Natuur) de Spaanse regering moet vragen om Morgan alsnog terug te zetten in de natuur.
http://www.nu.nl/binnenla(...)-bezorgd-morgan.html
Ik heb zin om een enorme Phil Collins vlag over je huis te droppen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef Reya het volgende:
De termen 'remake van American Psycho' en 'Phil Collins' op dezelfde internetpagina zou als hulp bij zelfdoding gekwalificeerd moeten worden.
Keeper schoppen ofzo?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef De_Nuance het volgende:
Wat is politiek ook kut zeg, misschien moet ik een andere hobby zoeken
Wie krijgt er nou geen moordneigingen van Collins.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef Reya het volgende:
De termen 'remake van American Psycho' en 'Phil Collins' op dezelfde internetpagina zou als hulp bij zelfdoding gekwalificeerd moeten worden.
Willebrord kan je daar vast nog wel een hijskraan voor lenen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb zin om een enorme Phil Collins vlag over je huis te droppen.
Swarmakoker.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef De_Nuance het volgende:
Wat is politiek ook kut zeg, misschien moet ik een andere hobby zoeken
Willebrord, de meester van de campagnevideo's.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Willebrord kan je daar vast nog wel een hijskraan voor lenen.
Nee , niet veilig.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Willebrord, de meester van de campagnevideo's.
Orgie met breezersquote:Op donderdag 22 december 2011 22:52 schreef Everybodyonthefloornow het volgende:
Zo, ik heb morgen geen les maar we gaan wat ''leuks'' doen met de klas. Jezus Christus.
Misschien, maar de middelmatigheid van de rest voorkomt dat.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:30 schreef betyar het volgende:
Van die stem kom je toch bijna klaar:
Neem ze 'ns allemaal tegelijkertijd in.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef Everybodyonthefloornow het volgende:
Zo, en nu even een Ritalin innemen.
Ze stellen zich nogal laks op en laten kloons van je best lang actiefquote:Op donderdag 22 december 2011 22:50 schreef Everybodyonthefloornow het volgende:
GODVERDOMME STELLETJE KLERELIJERS, IK DOE MOEITE OM HIER OP FOK1 TE KOMEN, ALLERLEI PROXY'S INSTALLEREN, ETC ETC ETC. DANNY EN YVONNE DOEN ER ALLES AAN OM MIJ TE WEREN. IK PIK DAT NATUURLIJK NIET. UITEINDELIJK LUKT HET MIJ EN STELLEN JULLIE JE ZO OP DAT IK LANGZAMERHAND GEEN EENS MEER TERUGWIL.
Adele ook.quote:
Eentje die een geband account automatisch vervangt door een nog niet gebande variant?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:56 schreef Everybodyonthefloornow het volgende:
[..]
Ik heb er al een hele shitload aangemaakt, ben nu druk bezig met een semi-automatisch account
Vrees voor haar dit dit meteen haar grootste succes is. Weinig nieuws onder de zon, en ook weinig vernieuwde capaciteiten in haar. Altijd hetzelfde deuntje.quote:
Wat voor poetsmiddel gebruik je?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
Ik ga eens eventjes m'n schoenen poetsen, zodat ik ook morgen weer zwarte glimmertjes aan m'n voeten heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |