Orgie met breezersquote:Op donderdag 22 december 2011 22:52 schreef Everybodyonthefloornow het volgende:
Zo, ik heb morgen geen les maar we gaan wat ''leuks'' doen met de klas. Jezus Christus.
Misschien, maar de middelmatigheid van de rest voorkomt dat.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:30 schreef betyar het volgende:
Van die stem kom je toch bijna klaar:
Neem ze 'ns allemaal tegelijkertijd in.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef Everybodyonthefloornow het volgende:
Zo, en nu even een Ritalin innemen.
Ze stellen zich nogal laks op en laten kloons van je best lang actiefquote:Op donderdag 22 december 2011 22:50 schreef Everybodyonthefloornow het volgende:
GODVERDOMME STELLETJE KLERELIJERS, IK DOE MOEITE OM HIER OP FOK1 TE KOMEN, ALLERLEI PROXY'S INSTALLEREN, ETC ETC ETC. DANNY EN YVONNE DOEN ER ALLES AAN OM MIJ TE WEREN. IK PIK DAT NATUURLIJK NIET. UITEINDELIJK LUKT HET MIJ EN STELLEN JULLIE JE ZO OP DAT IK LANGZAMERHAND GEEN EENS MEER TERUGWIL.
Adele ook.quote:
Eentje die een geband account automatisch vervangt door een nog niet gebande variant?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:56 schreef Everybodyonthefloornow het volgende:
[..]
Ik heb er al een hele shitload aangemaakt, ben nu druk bezig met een semi-automatisch account
Vrees voor haar dit dit meteen haar grootste succes is. Weinig nieuws onder de zon, en ook weinig vernieuwde capaciteiten in haar. Altijd hetzelfde deuntje.quote:
Wat voor poetsmiddel gebruik je?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
Ik ga eens eventjes m'n schoenen poetsen, zodat ik ook morgen weer zwarte glimmertjes aan m'n voeten heb.
Die van Defensie uiteraard.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat voor poetsmiddel gebruik je?
Een borstel en zwarte schoensmeer, wat het precies is zou ik even moeten nakijken.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha, nee, ik gebruik de zwarte schoensmeer ook voor m'n kisten, die shinen dan, niet normaal.quote:
Het bloed van zijn vijanden uiteraard.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Attentionhoerquote:Op donderdag 22 december 2011 22:50 schreef Everybodyonthefloornow het volgende:
GODVERDOMME STELLETJE KLERELIJERS, IK DOE MOEITE OM HIER OP FOK1 TE KOMEN, ALLERLEI PROXY'S INSTALLEREN, ETC ETC ETC. DANNY EN YVONNE DOEN ER ALLES AAN OM MIJ TE WEREN. IK PIK DAT NATUURLIJK NIET. UITEINDELIJK LUKT HET MIJ EN STELLEN JULLIE JE ZO OP DAT IK LANGZAMERHAND GEEN EENS MEER TERUGWIL.
Mijn werkgever heeft zo'n automatische, maar daar worden ze dof van. En ik hou niet van ongepoetste schoenen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een borstel en zwarte schoensmeer, wat het precies is zou ik even moeten nakijken.
Hihi.quote:
En je moet uiteraard ook de rand en de hakken meenemen, niets is erger dan een half gepoetste schoen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft zo'n automatische, maar daar worden ze dof van. En ik hou niet van ongepoetste schoenen.
Bij mij 0quote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef Everybodyonthefloornow het volgende:
[..]
Nou hier valt dat nogal tegen hoor, 1 leuk en knap meisje in de klas. Hoewel dat op bij jou niet veel anders zal zijn![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel Strootman wel lekker is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |