Die van Defensie uiteraard.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat voor poetsmiddel gebruik je?
Een borstel en zwarte schoensmeer, wat het precies is zou ik even moeten nakijken.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha, nee, ik gebruik de zwarte schoensmeer ook voor m'n kisten, die shinen dan, niet normaal.quote:
Het bloed van zijn vijanden uiteraard.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Attentionhoerquote:Op donderdag 22 december 2011 22:50 schreef Everybodyonthefloornow het volgende:
GODVERDOMME STELLETJE KLERELIJERS, IK DOE MOEITE OM HIER OP FOK1 TE KOMEN, ALLERLEI PROXY'S INSTALLEREN, ETC ETC ETC. DANNY EN YVONNE DOEN ER ALLES AAN OM MIJ TE WEREN. IK PIK DAT NATUURLIJK NIET. UITEINDELIJK LUKT HET MIJ EN STELLEN JULLIE JE ZO OP DAT IK LANGZAMERHAND GEEN EENS MEER TERUGWIL.
Mijn werkgever heeft zo'n automatische, maar daar worden ze dof van. En ik hou niet van ongepoetste schoenen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een borstel en zwarte schoensmeer, wat het precies is zou ik even moeten nakijken.
Hihi.quote:
En je moet uiteraard ook de rand en de hakken meenemen, niets is erger dan een half gepoetste schoen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft zo'n automatische, maar daar worden ze dof van. En ik hou niet van ongepoetste schoenen.
Bij mij 0quote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef Everybodyonthefloornow het volgende:
[..]
Nou hier valt dat nogal tegen hoor, 1 leuk en knap meisje in de klas. Hoewel dat op bij jou niet veel anders zal zijn![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel Strootman wel lekker is.
Niet slecht toch.quote:
Ik ga wel weer.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:01 schreef du_ke het volgende:
Is onze pokkepuber weer online ;'0? Wat een lol zeg ;').
Hij kijkt wel zij-ig.quote:
Maar het is eye-candy!quote:
Ammehoelaquote:Op donderdag 22 december 2011 23:00 schreef TitusPullo het volgende:
Caro Emerald is een goede artiest.
Die blonde Russische kut?quote:
Pfew.quote:
Is dat sterretje van Oh Oh Cherso?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar het is eye-candy!
[ afbeelding ]
Deze unit heb ik net uit de kast gepakt, in het zwart.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[ [url=http://lwww.drogisterij.net/produ(...)Zwart.jpg]afbeelding[/url] ]
Verkrijgbaar in een zwik kleuren. Werkt geniaal en je kan het zo in je aktetasje meenemen.
Ik moet toch echt eens stoppen met recht naar mijn laptop kijken.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die blonde Russische kut?
Maar goed, je zat naast haar en ik moest je per GSM informeren dat ze naast je zat, dat zegt wel weer genoeg over jouw perceptie.
Ik interesseer me enkel in een sterretje van hem.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dat sterretje van Oh Oh Cherso?
Al die tatoeages bij voetballers tegenwoordig, is dat hip ofzo?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar het is eye-candy!
[ afbeelding ]
Als ik jou moet geloven verschijnen op je laptop de meeste Russische kutten.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet toch echt eens stoppen met recht naar mijn laptop kijken.
Ik wist niet dat jij op tatoo's viel.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet toch echt eens stoppen met recht naar mijn laptop kijken.
Och iedere mongool heeft tatoeages tegenwoordig, helaas.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Al die tatoeages bij voetballers tegenwoordig, is dat hip ofzo?
Ik gok tevens op een mooie traibul boven zijn bilspleet.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och iedere mongool heeft tatoeages tegenwoordig, helaas.
Maar in de binnenarm zo'n mongoloide ster kan ik nog wel overheen kijken.
Kan je toch een vuilniszak overheen trekken?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik gok tevens op een mooie traibul boven zijn bilspleet.
Pech voor jou
Ik doe mijn best die getuigenis niet te lang te laten zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 23:07 schreef TitusPullo het volgende:
Wat lief, hij leert tellen en ik mag daar getuige van zijn.
Als hij zichtbaar is een no-go.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eensch, bij vrouwen een enorme afknapper, hoe leuk de meid ook is.
Hell no.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik gok tevens op een mooie traibul boven zijn bilspleet.
Pech voor jou
Onpraktisch.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je toch een vuilniszak overheen trekken?
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:07 schreef Nautilus. het volgende:
"Een slap mietje," zou de halterkoning zeggen.
Serieusquote:Op donderdag 22 december 2011 23:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hell no.
Hoewel, m'n ex had dat wel in Afrika, maar die was sowieso een kleurling dus 't viel niet enorm op, dat scheelt dan weer wel.
Ja, hij had een arschgewei.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:08 schreef betyar het volgende:
Ik wil nog steeds een tatoeage van de genie.
Weet je wel zeker dat het een gast was en niet gewoon aan travestiet?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, hij had een arschgewei.
Ligt aan de tattoo. Ik hou meestal wel van inkleurde chicks.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eensch, bij vrouwen een enorme afknapper, hoe leuk de meid ook is.
Zeker wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het een gast was en niet gewoon aan travestiet?
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ligt aan de tattoo. Ik hou meestal wel van ingekleurde chicks.
Een vriend van me werkt met verstandelijk gehandicapten dus ik snap nu een beetje hoe hij zich voeltquote:Op donderdag 22 december 2011 23:09 schreef von_Preussen het volgende:
Voor het eerst in mijn leven voel ik compassie met du_ke.
En anderen doen mee, al helemaal moeilijk om dan nog bij de tel te blijven.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Ho, boven de 20, nu gaat het lastig worden.
Idd, tis vermoeiend, mischien is vastbinden een optie?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een vriend van me werkt met verstandelijk gehandicapten dus ik snap nu een beetje hoe hij zich voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |