Niet slecht toch.quote:
Ik ga wel weer.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:01 schreef du_ke het volgende:
Is onze pokkepuber weer online ;'0? Wat een lol zeg ;').
Hij kijkt wel zij-ig.quote:
Maar het is eye-candy!quote:
Ammehoelaquote:Op donderdag 22 december 2011 23:00 schreef TitusPullo het volgende:
Caro Emerald is een goede artiest.
Die blonde Russische kut?quote:
Pfew.quote:
Is dat sterretje van Oh Oh Cherso?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar het is eye-candy!
[ afbeelding ]
Deze unit heb ik net uit de kast gepakt, in het zwart.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[ [url=http://lwww.drogisterij.net/produ(...)Zwart.jpg]afbeelding[/url] ]
Verkrijgbaar in een zwik kleuren. Werkt geniaal en je kan het zo in je aktetasje meenemen.
Ik moet toch echt eens stoppen met recht naar mijn laptop kijken.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die blonde Russische kut?
Maar goed, je zat naast haar en ik moest je per GSM informeren dat ze naast je zat, dat zegt wel weer genoeg over jouw perceptie.
Ik interesseer me enkel in een sterretje van hem.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is dat sterretje van Oh Oh Cherso?
Al die tatoeages bij voetballers tegenwoordig, is dat hip ofzo?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar het is eye-candy!
[ afbeelding ]
Als ik jou moet geloven verschijnen op je laptop de meeste Russische kutten.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet toch echt eens stoppen met recht naar mijn laptop kijken.
Ik wist niet dat jij op tatoo's viel.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet toch echt eens stoppen met recht naar mijn laptop kijken.
Och iedere mongool heeft tatoeages tegenwoordig, helaas.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Al die tatoeages bij voetballers tegenwoordig, is dat hip ofzo?
Ik gok tevens op een mooie traibul boven zijn bilspleet.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och iedere mongool heeft tatoeages tegenwoordig, helaas.
Maar in de binnenarm zo'n mongoloide ster kan ik nog wel overheen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |