quote:Op donderdag 22 december 2011 21:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij aan de loop van je geweer, mafkees.
quote:Het enige wat jij omhoog krijgt is de loop van je tank.
Triest.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, op FB staat idd een foto waar ik aan de loop van een FAL zit te zuigen, wat dat betreft heb je het weer scherp in de gaten, waarvoor hulde!
Hm, oke dan.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, op FB staat idd een foto waar ik aan de loop van een FAL zit te zuigen, wat dat betreft heb je het weer scherp in de gaten, waarvoor hulde!
Php weg ermeequote:
quote:
Nee dat kan ik ook niet zeker wetenquote:
Zou het eerder als een loopse hond zien die te pas en te onpas tegen je been zit op te rijen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
Php is een soort Gollem. Telkens kijken we angstig achterom, om te kijken of hij ons niet volgt.
Gollem dus. En VS is Frodo.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou het eerder als een loopse hond zien die te pas en te onpas tegen je been zit op te rijen.
Rinnooy Kanquote:
Bij jou misschienquote:Op donderdag 22 december 2011 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou het eerder als een loopse hond zien die te pas en te onpas tegen je been zit op te rijen.
Het is een wederzijdse haatverhouding tussen hem en mij, maar een blik in het DM van een mod-topic toont een andere aard.quote:
Just take my word for it. I’m back!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
Php is een soort Gollem. Telkens kijken we angstig achterom, om te kijken of hij ons niet volgt.
Ik weet niet wie of wat je bent, maar je bent geen php.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:57 schreef GoodOldDays het volgende:
[..]
Just take my word for it. I’m back!
Idd, daarvoor gaat de postgeschiedenis veel te lang terug.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet wie of wat je bent, maar je bent geen php.
Link ?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is een wederzijdse haatverhouding tussen hem en mij, maar een blik in het DM van een mod-topic toont een andere aard.
Die stond hier een paar dagen geleden nog, iets in de strekking van dat hij zelfmoord zou plegen als ie geen unban zou krijgen.quote:
Ben wel benieuwd nu !quote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die stond hier een paar dagen geleden nog, iets in de strekking van dat hij zelfmoord zou plegen als ie geen unban zou krijgen.
Eventjes zoeken.
PHP is een scripttaal die in 1995 is ontworpen door Rasmus Lerdorf, een senior software engineer bij IBM. De taal is gebaseerd op Perl.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet wie of wat je bent, maar je bent geen php.
Mauroquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uit de mailbox van de (F)A's en mods #5
Wel een leuke reeks, maar beetje absurde PMquote:Op donderdag 22 december 2011 22:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, is iets met teenen, ik haat voeten.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
It's okay, she's my stepdaughter III.
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
Er zijn enkele mensen hier die hem adoreren.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef Nautilus. het volgende:
Kunnen we dat kampertje niet gewoon negeren?
Niet zo over remlof praten als 'ie er niet is.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Er zijn enkele mensen hier die hem adoreren.
Dat is toch voornamelijk de jeugddivisie?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Er zijn enkele mensen hier die hem adoreren.
Yep. En rechts uiteraard.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is toch voornamelijk de jeugddivisie?
Dan zit het hier toch stokvol linksen. Die boterham is dikker belegd dan je dacht koos.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dan zit het hier toch stokvol linksen. Die boterham is dikker belegd dan je dacht koos.
Ben benieuwd welke landen het boycotten.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
VN houdt morgen minuut stilte voor Kim Jong-il
Leef je uit, ik kom niet verder dan een Star Wars grap.quote:
Touch my wookie.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Leef je uit, ik kom niet verder dan een Star Wars grap.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |