quote:Op donderdag 22 december 2011 22:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uit de mailbox van de (F)A's en mods #5
Wel een leuke reeks, maar beetje absurde PMquote:Op donderdag 22 december 2011 22:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, is iets met teenen, ik haat voeten.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:10 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
It's okay, she's my stepdaughter III.
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
Php is een soort Gollem. Telkens kijken we angstig achterom, om te kijken of hij ons niet volgt.
Er zijn enkele mensen hier die hem adoreren.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:17 schreef Nautilus. het volgende:
Kunnen we dat kampertje niet gewoon negeren?
Niet zo over remlof praten als 'ie er niet is.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Er zijn enkele mensen hier die hem adoreren.
Dat is toch voornamelijk de jeugddivisie?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Er zijn enkele mensen hier die hem adoreren.
Yep. En rechts uiteraard.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is toch voornamelijk de jeugddivisie?
Dan zit het hier toch stokvol linksen. Die boterham is dikker belegd dan je dacht koos.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dan zit het hier toch stokvol linksen. Die boterham is dikker belegd dan je dacht koos.
Ben benieuwd welke landen het boycotten.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
VN houdt morgen minuut stilte voor Kim Jong-il
Leef je uit, ik kom niet verder dan een Star Wars grap.quote:
Touch my wookie.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Leef je uit, ik kom niet verder dan een Star Wars grap.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |