Klopt. Heb nog een foto waar ik voor het Moa-hoofd sta, de held.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben in beide geweest, het heeft allemaal z'n eigen traditie. Plein van de Hemelse Vrede is wél erg indrukwekkend.
Eend Morgan?quote:
quote:
Och, ik ken er een hele club en zal er misschien ook zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]![]()
Bij een maat die in het centrum woont (waarschijnlijk de enige kakker in dat postcodegebied), iig thuis compleet kapot aan de champagne en dan zien we wel waar we terecht komen.
Ben je ook in de verboden stad geweest?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Heb nog een foto waar ik voor het Moa-hoofd sta, de held.
Wij bellen op de avond van 30 december altijd even wat familieleden op oet Twente, of ze will'n kom'nquote:Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef KoosVogels het volgende:
Een maat van mij moest voor oud & nieuw zo nodig een fuif met een thema op poten zetten.
Als je in één van die straten rondom het centrum een BMW 5-serie met Duitse platen (München) ziet staan, hem eventjes schud zodat het alarm afgaat, dan weet je dat ik er binnen 2 minuten aan kom lopen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, ik ken er een hele club en zal er misschien ook zijn.
Je bent niet de enige, misschien als je naar een linkse toko gaat, maar in de Stretto of van Buuren niet.
Het thema van mijn maat is zuipen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef KoosVogels het volgende:
Een maat van mij moest voor oud & nieuw zo nodig een fuif met een thema op poten zetten.
Nee, ik zou niet zijn gestopt maar er meteen overheen gereden zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij zat in die voorste tank?
[ afbeelding ]
Goed bezig.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wij bellen op de avond van 30 december altijd even wat familieleden op oet Twente, of ze will'n kom'n
Op de avond van 31 december ligt de hoorn naast de telefoon
Keynesiaanquote:Op donderdag 22 december 2011 21:32 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat is mijn ondertitel eigenlijk?
Dat denken de vuurwerkterroristen hier in de buurt ookquote:
Nee, jij dan, 'Kapitalist tot in de kist', als je 80 bent, piep je wel andersquote:
Klinkt als een strak planquote:Op donderdag 22 december 2011 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je in één van die straten rondom het centrum een BMW 5-serie met Duitse platen (München) ziet staan, hem eventjes schud zodat het alarm afgaat, dan weet je dat ik er binnen 2 minuten aan kom lopen.
Enig thema dat een mens nodig heeft en het thema van de Fok!-meet.quote:Het thema van mijn maat is zuipen.
En het zou een hoop linkse activisten hebben gescheeld, die niet in de fantastierijke illusie zijn gaan geloven dat geweldloos staken helpt.quote:Nee, ik zou niet zijn gestopt maar er meteen overheen gereden zijn.
Ja. Dan piept hij: 'Kapitalist tot na de kist'.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, jij dan, 'Kapitalist tot in de kist', als je 80 bent, piep je wel anders
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Dan piept hij: 'Kapitalist tot na de kist'.
Jij aan de loop van je geweer, mafkees.quote:
Haha, op FB staat idd een foto waar ik aan de loop van een FAL zit te zuigen, wat dat betreft heb je het weer scherp in de gaten, waarvoor hulde!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij aan de loop van je geweer, mafkees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |