Ontwikkelingshulp helpt niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar voor de kindertjes in Guatemala?
Klopt. Ontwikkelingshulp is een christelijke hobbyquote:Op donderdag 22 december 2011 21:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp helpt niet.
Ja, ik moet nog veel shoppen zaterdag.quote:
quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je onderschat mijn negatieve aura.
Ik ken christelijke organisaties die geld inzamelen voor Israel. Dat heb ik nooit echt begrepen. Ja, ik begrijp het wel, maar Israel is niet bepaald straatarm.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Ontwikkelingshulp is een christelijke hobby
Aanmerkelijk belang, of fusie?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik moest iets doen met verhoudingen van aandelen enzo.
Pittige kost.
Israel helpen is sexy.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ken christelijke organisaties die geld inzamelen voor Israel. Dat heb ik nooit echt begrepen. Ja, ik begrijp het wel, maar Israel is niet bepaald straatarm.
Gadverdamme, dat doet me eraan denken dat ik die foto een tijdlang op FB als profielfoto had, en er via via achter was gekomen dat twee mensen er zich op hebben zitten aftrekken. Iiieeeeeewwww.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dan laten we ze gewoon de vP zien van Therese uit Noorwegen in Luxemburg
Iets met preferente en prioriteitsaandelen en een gek constructie-tje met 3 aandeelhouders.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:35 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Aanmerkelijk belang, of fusie?
China is wel een tof land om te bezoeken.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Israel helpen is sexy.
China is een beetje een bodemloze put die we vooral zo arm mogelijk moeten houden
Dat is niet erg.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat doet me eraan denken dat ik die foto een tijdlang op FB als profielfoto had, en er via via achter was gekomen dat twee mensen er zich op hebben zitten aftrekken. Iiieeeeeewwww.
Shanghai is wel lekkoh.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
China is wel een tof land om te bezoeken.
Als ik nu eventjes mijn amoureuze verleden doorspit valt het me op dat ik nooit wat met een Nederlandse heb gehad, zou VS dan toch gelijk hebben met dat die veel te vadsig en arrogant zijn?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is niet erg.
Mannen die zich aftrekken op jouw vriendin tonen erkenning en respect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het niet weten. Wel in Peking geweest.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik nu eventjes mijn amoureuze verleden doorspit valt het me op dat ik nooit wat met een Nederlandse heb gehad, zou VS dan toch gelijk hebben met dat die veel te vadsig en arrogant zijn?
Hmmmm, een leuke combo was een half Zwitsers / Chinees meisje, god wat had die een charmant accent.Ik heb wel meerdere Nederlandse gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kom dan ook niet uit het metropole Enschede, slechts een klein provinciedorpje met een te linkse uitstraling en te weinig fatsoenlijke buitenlanders.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Ben in beide geweest, het heeft allemaal z'n eigen traditie. Plein van de Hemelse Vrede is wél erg indrukwekkend.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Wel in Peking geweest.
Hoe was Eend mo-gan?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Wel in Peking geweest.
Hahaha, ik vier er oud & nieuw, gaat een leuke worden.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb wel meerdere Nederlandse gehad.
Maar ik kom dan ook niet uit het metropole Enschede, slechts een klein provinciedorpje met een te linkse uitstraling en te weinig fatsoenlijke buitenlanders.
Jij zat in die voorste tank?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben in beide geweest, het heeft allemaal z'n eigen traditie. Plein van de Hemelse Vrede is wél erg indrukwekkend.
in Nijmegen?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahaha, ik vier er oud & nieuw, gaat een leuke worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |