Hoho. Zo simpel ligt dat denk ik niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De trut. Dan moet ze er ook maar eerder mee komen.
Nee nee, Rutger bij de JOVD. Hierboven al ergens gepost.quote:
Speechless!quote:
Heeft ze het al eerder aan een vriendin verteld dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoho. Zo simpel ligt dat denk ik niet.
Ik weet dat je de militaire cultuur zeer bewondert, maar heb je eigenlijk ooit bij het leger gezeten?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De uitstroomrichting Grondoptreden lijkt het beste bij jou te passen.
Dat weet ik niet, ik denk het wel. Je vertelt zoiets eerder aan een vriendin dan aan je familie.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heeft ze het al eerder aan een vriendin verteld dan?
Ik weet niet hoe officieel het op de kerstkaart stond, het kon ook zijn dat ze jou even in vertrouwen nam.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik denk het wel. Je vertelt zoiets eerder aan een vriendin dan aan je familie.
Ik vind het wel een bazenactiequote:Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, Rutger bij de JOVD. Hierboven al ergens gepost.
Wel een stel mietjes trouwens zeg, om beveiliging in te huren. Stel helden op sokken, met hun feestje.
Ach, ik vind het sneu voor de kindjes en mijn zwager is ook gewoon een toffe vent.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe officieel het op de kerstkaart stond, het kon ook zijn dat ze jou even in vertrouwen nam.
Echte bazen gaan op de vuist met die krakers.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het wel een bazenactie
Waarom leg jij je er al bij neer?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Ach, ik vind het sneu voor de kindjes en mijn zwager is ook gewoon een toffe vent.
Toen ik 18 was had ik wel in Duitsland in dienst gemoeten, maar viel af om administratieve redenen (woonachtig in NL). Op dat moment vond ik het niet erg, omdat ik eerst nog mijn VWO wilde afronden, maar achteraf had ik er geen problemen mee gehad om in dienst te gaan. Alleen was de invulling van de dienstplicht in Duitsland, 3 maanden algemene opleiding (= leuk) en 6 maanden niksen in de kazerne (zonde van je tijd) niet optimaal, maar dat hing ook een beetje van de richting af waar je zat.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik weet dat je de militaire cultuur zeer bewondert, maar heb je eigenlijk ooit bij het leger gezeten?Zo ja, wat is/was dan je functie?
Ik ben wel eens in een kraakpand geweest!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echte bazen gaan op de vuist met die krakers.
Ik ook. Bekende van mij heeft zelfs twee jaar in zo'n toko gewoond. Die lui zijn mij toch een tikkeltje te gortig.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in een kraakpand geweest!
Interessantquote:Op donderdag 22 december 2011 21:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toen ik 18 was had ik wel in Duitsland in dienst gemoeten, maar viel af om administratieve redenen (woonachtig in NL). Op dat moment vond ik het niet erg, omdat ik eerst nog mijn VWO wilde afronden, maar achteraf had ik er geen problemen mee gehad om in dienst te gaan. Alleen was de invulling van de dienstplicht in Duitsland, 3 maanden algemene opleiding (= leuk) en 6 maanden niksen in de kazerne (zonde van je tijd) niet optimaal, maar dat hing ook een beetje van de richting af waar je zat.
Maar nee, ik ben weliswaar nu veel met defensie bezig, maar ik ben nooit militair geweest. Echter zit ik wel te overwegen om in Duitsland een opleiding tot reservist te volgen, zo kan ik een burgercarriere toch combineren met mijn interesse in defensie.
Dat is geen probleem, je moet alleen de nationaliteit van het land waar je zou dienen hebben. Bij de Nederlandse reserve zitten genoeg Nederlanders die in België of Duitsland wonen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Interessant
Kan je als reservist ook in het buitenland wonen?Neem aan dat je dat niet kan verbieden en het is ook moeilijk controleerbaar, maar toch
En daar heb je Ethi zomaar achtergelaten, badend in haar eigen maagdenvliesjesbloed!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in een kraakpand geweest!
Ik dacht altijd dat jij via vmbo-t/havo/vwo de route had moeten nemen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toen ik 18 was had ik wel in Duitsland in dienst gemoeten, maar viel af om administratieve redenen (woonachtig in NL). Op dat moment vond ik het niet erg, omdat ik eerst nog mijn VWO wilde afronden, maar achteraf had ik er geen problemen mee gehad om in dienst te gaan. Alleen was de invulling van de dienstplicht in Duitsland, 3 maanden algemene opleiding (= leuk) en 6 maanden niksen in de kazerne (zonde van je tijd) niet optimaal, maar dat hing ook een beetje van de richting af waar je zat.
Maar nee, ik ben weliswaar nu veel met defensie bezig, maar ik ben nooit militair geweest. Echter zit ik wel te overwegen om in Duitsland een opleiding tot reservist te volgen, zo kan ik een burgercarriere toch combineren met mijn interesse in defensie.
Jammer hé.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:21 schreef KoosVogels het volgende:
Ethi ja, ook zomaar met de noorderzon verdwenen.
Nee, dat is de man met de talloze schuilnamen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij via vmbo-t/havo/vwo de route had moeten nemen.
De linkse boterham in POL is nu wat karig belegd.quote:
Net zoals je niet stookt in een goed huwelijk heb je jezelf eigen hier ook buiten te houden.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom leg jij je er al bij neer?
Dit vraagt om een disneysiaanse reddingsactie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |