Ze heeft de wereld buiten de keuken ontdekt?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:48 schreef betyar het volgende:
Kutbericht, mijn zus twijfelt aan haar huwelijk.....![]()
![]()
Dat is wel klote inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2011 20:48 schreef betyar het volgende:
![]()
Ai, dat is dan weer naadje.quote:
Met de zus van betyar, maar dat weet haar huidige man nog nietquote:Op donderdag 22 december 2011 20:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is wel klote inderdaad.
Mijn broer gaat trouwen vertelde hij laatst. Dat was wel een leuk bericht
Die sirene moet een terugkerend fenomeen worden. Elke keer lachenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ze heeft de wereld buiten de keuken ontdekt?
Ik dacht dat ik de enige was die hem elke keer trouw aankliktequote:Op donderdag 22 december 2011 20:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die sirene moet een terugkerend fenomeen worden. Elke keer lachen
Je vriendin mishandelen, dat lucht enorm op en geeft je weer een gevoel van macht, wat wederom weer een ego-boost geeft.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Maar op de een of andere manier gaat het mijn hele leven al voor de wind, op relationeel, intellectueel, spiritueel en emotioneel vlak, dus ik vraag me af hoe ik om zou gaan met zulke tegenslagen
Heb die een paar jaar als beltoon gehadquote:Op donderdag 22 december 2011 20:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die sirene moet een terugkerend fenomeen worden. Elke keer lachen
Dan is het effect juist optimaal.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die hem elke keer trouw aanklikte
Populair denk ik, veel gescheiden vriendinnetjes om haar heen. Ze vergeten het verschil tussen "verliefd zijn" of "houden van" denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ai, dat is dan weer naadje.
Heeft het een bepaalde reden of is het, tegenwoordig vooral populair, dat het gevoel er niet meer is?
Ik wil de exit yield niet aantasten.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je vriendin mishandelen, dat lucht enorm op en geeft je weer een gevoel van macht, wat wederom weer een ego-boost geeft.
Nou, beste bet, ga jij dan eens de levenswijze broer spelen die haar verteld dat je huwelijk nooit altijd hosanna is, maar wel de meest verstandige keus om nog even rustig deze drastische beslissing te overwegen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Populair denk ik, veel gescheiden vriendinnetjes om haar heen. Ze vergeten het verschil tussen "verliefd zijn" of "houden van" denk ik.
Ga haar helpen dan, jeezquote:
Standard Definition.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg erik, ik vraag mij altijd af waar die toevoeging "sd" voor staat en kan alleen maar "SicherheitsDienst" bedenken.
Als jij even meehelpt met het beton om haar achter te stoppenquote:
Tsja, zodra voor de vrouw een relatie voorspelbaar wordt is het meestal nogal snel afgelopen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Populair denk ik, veel gescheiden vriendinnetjes om haar heen. Ze vergeten het verschil tussen "verliefd zijn" of "houden van" denk ik.
Haquote:Op donderdag 22 december 2011 20:54 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als jij even meehelpt met het beton om haar achter te stoppen
Dat kookt lastigquote:Op donderdag 22 december 2011 20:54 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als jij even meehelpt met het beton om haar achter te stoppen
Schijnt al een jaar te spelen....quote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, beste bet, ga jij dan eens de levenswijze broer spelen die haar verteld dat je huwelijk nooit altijd hosanna is, maar wel de meest verstandige keus om nog even rustig deze drastische beslissing te overwegen.
Ze heeft waarschijnlijk haar carrièrepad niet goed uitgestippeld, je moet wel letten op wie je trouwt, wat zijn/haar carrièrepad is, of die persoon nog wat verdient etc. etc. Vergeet vooral ook niet de privédetective die haar moet natrekken en je moet duidelijke afspraken maken over het geldquote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, beste bet, ga jij dan eens de levenswijze broer spelen die haar verteld dat je huwelijk nooit altijd hosanna is, maar wel de meest verstandige keus om nog even rustig deze drastische beslissing te overwegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
De trut. Dan moet ze er ook maar eerder mee komen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Schijnt al een jaar te spelen....
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De trut. Dan moet ze er ook maar eerder mee komen.
Pfffffffffffquote:
Ha, muziek die jij slecht vindquote:
Ik begon het eergisteren tijdens m'n verjaardag ook ineens te voelen, een opkomend griepje.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:56 schreef du_ke het volgende:
Ik begin ook ziek cq zwaar verkouden te worden
Die van mij is na 26 jaar gescheiden, 3 kids.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:48 schreef betyar het volgende:
![]()
Het heerst weer, Katrienquote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik begon het eergisteren tijdens m'n verjaardag ook ineens te voelen, een opkomend griepje.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik begon het eergisteren tijdens m'n verjaardag ook ineens te voelen, een opkomend griepje.
Ja, en ik heb met hem al wel eens op de schietbaan gelegen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef eriksd het volgende:
Die op 0:21, deed die niet mee aan dat premiergezocht programma?
Zouden ze ook een feestje hebben gevierd toen ze 130 op de snelweg mochten?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef eriksd het volgende:
Die op 0:21, deed die niet mee aan dat premiergezocht programma?
Wat vind je hier van dan?quote:
Ziek zijn tijdens de kerst is goed voor de economie. Of meld je je dan ook ziek?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:56 schreef du_ke het volgende:
Ik begin ook ziek cq zwaar verkouden te worden
Mis ik een debat?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:04 schreef Friek_ het volgende:
Ze houden die microfoon wel lekker ongemakkelijk lang bij die kerel.
Te vaak gehoord in mijn vakkenvultijd.quote:
Dat heb ik met willekeurig welke kerst- of sinterklaasmuziekquote:Op donderdag 22 december 2011 21:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Te vaak gehoord in mijn vakkenvultijd.
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:02 schreef eriksd het volgende:
Ah, er zit ook een jovd-schatje in het filmpje.
De uitstroomrichting Bouw lijkt het beste bij jou te passenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:06 schreef Dutchnative het volgende:
http://www.werkenbijdelandmacht.nl/n/297/beroepentest.html
De uitstroomrichting Administratie lijkt het beste bij jou te passen
De uitstroomrichting Grondoptreden lijkt het beste bij jou te passen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:06 schreef Dutchnative het volgende:
http://www.werkenbijdelandmacht.nl/n/297/beroepentest.html
De uitstroomrichting Administratie lijkt het beste bij jou te passen
Je bent zelf een kerstfilm!quote:
Hoho. Zo simpel ligt dat denk ik niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De trut. Dan moet ze er ook maar eerder mee komen.
Nee nee, Rutger bij de JOVD. Hierboven al ergens gepost.quote:
Speechless!quote:
Heeft ze het al eerder aan een vriendin verteld dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoho. Zo simpel ligt dat denk ik niet.
Ik weet dat je de militaire cultuur zeer bewondert, maar heb je eigenlijk ooit bij het leger gezeten?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De uitstroomrichting Grondoptreden lijkt het beste bij jou te passen.
Dat weet ik niet, ik denk het wel. Je vertelt zoiets eerder aan een vriendin dan aan je familie.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heeft ze het al eerder aan een vriendin verteld dan?
Ik weet niet hoe officieel het op de kerstkaart stond, het kon ook zijn dat ze jou even in vertrouwen nam.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik denk het wel. Je vertelt zoiets eerder aan een vriendin dan aan je familie.
Ik vind het wel een bazenactiequote:Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, Rutger bij de JOVD. Hierboven al ergens gepost.
Wel een stel mietjes trouwens zeg, om beveiliging in te huren. Stel helden op sokken, met hun feestje.
Ach, ik vind het sneu voor de kindjes en mijn zwager is ook gewoon een toffe vent.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe officieel het op de kerstkaart stond, het kon ook zijn dat ze jou even in vertrouwen nam.
Echte bazen gaan op de vuist met die krakers.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het wel een bazenactie
Waarom leg jij je er al bij neer?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Ach, ik vind het sneu voor de kindjes en mijn zwager is ook gewoon een toffe vent.
Toen ik 18 was had ik wel in Duitsland in dienst gemoeten, maar viel af om administratieve redenen (woonachtig in NL). Op dat moment vond ik het niet erg, omdat ik eerst nog mijn VWO wilde afronden, maar achteraf had ik er geen problemen mee gehad om in dienst te gaan. Alleen was de invulling van de dienstplicht in Duitsland, 3 maanden algemene opleiding (= leuk) en 6 maanden niksen in de kazerne (zonde van je tijd) niet optimaal, maar dat hing ook een beetje van de richting af waar je zat.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik weet dat je de militaire cultuur zeer bewondert, maar heb je eigenlijk ooit bij het leger gezeten?Zo ja, wat is/was dan je functie?
Ik ben wel eens in een kraakpand geweest!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echte bazen gaan op de vuist met die krakers.
Ik ook. Bekende van mij heeft zelfs twee jaar in zo'n toko gewoond. Die lui zijn mij toch een tikkeltje te gortig.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in een kraakpand geweest!
Interessantquote:Op donderdag 22 december 2011 21:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toen ik 18 was had ik wel in Duitsland in dienst gemoeten, maar viel af om administratieve redenen (woonachtig in NL). Op dat moment vond ik het niet erg, omdat ik eerst nog mijn VWO wilde afronden, maar achteraf had ik er geen problemen mee gehad om in dienst te gaan. Alleen was de invulling van de dienstplicht in Duitsland, 3 maanden algemene opleiding (= leuk) en 6 maanden niksen in de kazerne (zonde van je tijd) niet optimaal, maar dat hing ook een beetje van de richting af waar je zat.
Maar nee, ik ben weliswaar nu veel met defensie bezig, maar ik ben nooit militair geweest. Echter zit ik wel te overwegen om in Duitsland een opleiding tot reservist te volgen, zo kan ik een burgercarriere toch combineren met mijn interesse in defensie.
Dat is geen probleem, je moet alleen de nationaliteit van het land waar je zou dienen hebben. Bij de Nederlandse reserve zitten genoeg Nederlanders die in België of Duitsland wonen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Interessant
Kan je als reservist ook in het buitenland wonen?Neem aan dat je dat niet kan verbieden en het is ook moeilijk controleerbaar, maar toch
En daar heb je Ethi zomaar achtergelaten, badend in haar eigen maagdenvliesjesbloed!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in een kraakpand geweest!
Ik dacht altijd dat jij via vmbo-t/havo/vwo de route had moeten nemen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toen ik 18 was had ik wel in Duitsland in dienst gemoeten, maar viel af om administratieve redenen (woonachtig in NL). Op dat moment vond ik het niet erg, omdat ik eerst nog mijn VWO wilde afronden, maar achteraf had ik er geen problemen mee gehad om in dienst te gaan. Alleen was de invulling van de dienstplicht in Duitsland, 3 maanden algemene opleiding (= leuk) en 6 maanden niksen in de kazerne (zonde van je tijd) niet optimaal, maar dat hing ook een beetje van de richting af waar je zat.
Maar nee, ik ben weliswaar nu veel met defensie bezig, maar ik ben nooit militair geweest. Echter zit ik wel te overwegen om in Duitsland een opleiding tot reservist te volgen, zo kan ik een burgercarriere toch combineren met mijn interesse in defensie.
Jammer hé.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:21 schreef KoosVogels het volgende:
Ethi ja, ook zomaar met de noorderzon verdwenen.
Nee, dat is de man met de talloze schuilnamen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij via vmbo-t/havo/vwo de route had moeten nemen.
De linkse boterham in POL is nu wat karig belegd.quote:
Net zoals je niet stookt in een goed huwelijk heb je jezelf eigen hier ook buiten te houden.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom leg jij je er al bij neer?
Dit vraagt om een disneysiaanse reddingsactie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |