Heb je een Nederlands paspoort?quote:Maar op een gegeven moment realiseer je je dat een revolutionaire geest ook een gezond lichaam nodig heeft, vandaar, wilde me nog een keertje in Duitsland vrijwillig melden voor een jaartje dienst.
Nee hoor. Ik had het over EenVandaag verkiezing en de parlementaire pers verkiezing.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij vond het onzin dat er uit een onderzoek van Peil naar voren kwam dat Rutte populairder is dan Roemer.
Kloptquote:Op donderdag 22 december 2011 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Verschil is echter dat mijn buik ook vol is, en die van jou niet.
Als jij verder had gekeken dan EenVandaag dan had je kunnen zien dat Roemer tweede is geworden en Rutte eerste.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik had het over EenVandaag verkiezing en de parlementaire pers verkiezing.
Als Cerbie verder had gekeken bij die twee verkiezingen had hij kunnen zien dat hij gelijk had omdat Rutte bij EenVandaag tweede is geworden.
Ik walg al als ik denk aan de grote hoeveelheid chemische stoffen, vet en calorieënquote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt
Ik moet nog eten, zometeen maar eens een burger, doner of andere snack halen.
Bij betonwerk kun je anders maar verdomde weinig fout doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hout is het bouwmateriaal waarmee ik het beste(lees: minst klungelige) om kan gaan.
Ja, maar als ik mijn studie afgerond heb (stufi verbruikt) dan wil ik hem graag inleveren.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Dutchnative het volgende:
Heb je een Nederlands paspoort?
Je hoeft natuurlijk geen enorme sportman te zijn, maar je moet wel iets meebrengen. Een maat heeft z'n dienstplicht bij de "Gebirgsjäger" gedaan, dat schijnt weliswaar zwaar maar erg leuk te zijn geweest.quote:Zo'n jaartje dienst zal zeker fysiek niet meevallen neem ik aan
Döner.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt
Ik moet nog eten, zometeen maar eens een burger, doner of andere snack halen.
Maar een bord vol gras is geen aantrekkelijker vooruitzicht.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik walg al als ik denk aan de grote hoeveelheid chemische stoffen, vet en calorieën
Dit is inderdaad wel een mooie manier om eraf te komenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar als ik mijn studie afgerond heb (stufi verbruikt) dan wil ik hem graag inleveren.
Hm, ik zou liever legerarts wordenquote:[..]
Je hoeft natuurlijk geen enorme sportman te zijn, maar je moet wel iets meebrengen. Een maat heeft z'n dienstplicht bij de "Gebirgsjäger" gedaan, dat schijnt weliswaar zwaar maar erg leuk te zijn geweest.
Zelf geslachte kipquote:Op donderdag 22 december 2011 20:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar een bord vol gras is geen aantrekkelijker vooruitzicht.
Ik smul ook liever thuis, maar soms gaat een projectresultaat voor een gezond avondmaal.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik walg al als ik denk aan de grote hoeveelheid chemische stoffen, vet en calorieën
Idd, Nederland =quote:Op donderdag 22 december 2011 20:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel een mooie manier om eraf te komen
Tsja, ik wil graag dingen kapot maken en met een buikschot langzaam op het slagveld creperen.quote:Hm, ik zou liever legerarts worden
In de detaillering wel degelijk wat meer.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Bij betonwerk kun je anders maar verdomde weinig fout doen.
Het ging bij mij specifiek over die twee verkiezingen waarom zou ik verder kijken? Zo kun je alle verkiezingen erbij gaan halen. Peil.nl vraagt alleen aan politieke kiezers om een stem uit te brengen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jij verder had gekeken dan EenVandaag dan had je kunnen zien dat Roemer tweede is geworden en Rutte eerste.
Een overgrootvader(of betovergrootvader, weet het al niet precies meer) heeft ooit bijna zijn Nederlands paspoort verloren, omdat hij als zouaaf had gediend voor de Pausquote:
Dat eerste kan ik nog wel begrijpen, maar dat tweede vind ik enigszins opmerkelijkquote:[..]
Tsja, ik wil graag dingen kapot maken en met een buikschot langzaam op het slagveld creperen.
Is dit niets voor je draaisessies?quote:
Nee, zo kun je niet alle verkiezingen erbij halen, ik was nog niet eens begonnen over het aantal stemmen dat Rutte en Roemer haalden in 2010, het ging even over dit specifieke voorbeeld.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Het ging bij mij specifiek over die twee verkiezingen waarom zou ik verder kijken? Zo kun je alle verkiezingen erbij gaan halen. Peil.nl vraagt alleen aan politieke kiezers om een stem uit te brengen.
vlechtwerk verkeerd maken........ Onmogelijk, je krijgt godverdomme een tekening in je handen geduwd waar letterlijk op de cm. precies wordt aangegeven waar en welke netje of staafje moet komen. Net als profielen stellen: stampwerk.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In de detaillering wel degelijk wat meer.
Hout niet teveel laten rotten en de kopse kant goed beschermen, a la.
Maar een slecht wapeningsnet aanbrengen, onvoldoende dekking of te dikke staven in je betonnen ligger zijn desastreus in je constructie. Alleen het gieten zelf is wat simpeler, maar er komt nog flink wat rekenwerk bij kijken.
Jij komt met een onderzoekje waar alleen kiezers van politieke partijen worden geteld. Ik niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, zo kun je niet alle verkiezingen erbij halen, ik was nog niet eens begonnen over het aantal stemmen dat Rutte en Roemer haalden in 2010, het ging even over dit specifieke voorbeeld.
Je zou er goed aan doen verder te kijken omdat het een beeld van een zogenaamd objectief panel kan nuanceren.
Dus betonrot komt nooit voor?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef betyar het volgende:
[..]
vlechtwerk verkeerd maken........ Onmogelijk, je krijgt godverdomme een tekening in je handen geduwd waar letterlijk op de cm. precies wordt aangegeven waar en welke netje of staafje moet komen. Net als profielen stellen: stampwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |