'Dat is wel wat meer dan wat de MBO-Timmerman alias Plebejer in elkaar zet'quote:
tong80.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Ik weet niet meer wie, maar het was een celebje.
fusionfreakquote:Op donderdag 22 december 2011 19:46 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schijnt een foto van iemand op fok te zijn.
Een timmerman die een betonnen kelder maakt, is sowieso al verkeerd bezig.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'Dat is wel wat meer dan wat de MBO-Timmerman alias Plebejer in elkaar zet'
'Waar geld toch niet goed voor is'
fwqejnfraNFNFAWEJKNquote:Op donderdag 22 december 2011 19:46 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ookquote:Op donderdag 22 december 2011 19:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een timmerman die een betonnen kelder maakt, is sowieso al verkeerd bezig.
Die ja.quote:
?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
fwqejnfraNFNFAWEJKN
Dit doet me denken aan zo'n travestiet die wel eens in ONZ postte. Waarschijnlijk weet Remlof zijn naam nog wel, ik ben het even kwijt
Beton....... Daar moet je vanaf blijven.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'Dat is wel wat meer dan wat de MBO-Timmerman alias Plebejer in elkaar zet'
'Waar geld toch niet goed voor is'
Ik kijk graag Eenvandaag, ik hecht meer waarde aan de mening van nederlandse bevolking dan de mening van Frits Wester.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die ja.
Weten wie de meest populaire politicus van het land is, dat kun je niet, maar een naampie onthouden van een of andere mafklapper op een forum gaat prima.
Hangt nogal af van je wensen, betje.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Beton....... Daar moet je vanaf blijven.
Aha. Ik snap niets van die zin.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik kijk graag Eenvandaag, ik hecht meer waarde aan de mening van nederlandse bevolking dan de mening van Frits Wester.
En google is your friend.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
een naampie onthouden van een of andere mafklapper op een forum gaat prima.
Fascinerende foto. Doet me aan Pino denken.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:46 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan en mag.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aha. Ik snap niets van die zin.
Als je meer gewicht hangt aan de mening van de gemiddelde Nederlander, waarom kijk je dan actualiteitenprogrammas?quote:
Daar komt Frits Wester niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je meer gewicht hangt aan de mening van de gemiddelde Nederlander, waarom kijk je dan actualiteitenprogrammas?
Oh boy...quote:
Ik ken 'm niet. Maar hij mag wel iets meer eten.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:46 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
De gemiddelde Nederlander ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |