Ik zie ook gelijk topics in het rood als er een TR op zit. Die zijn in NWS ook wat zuurder dan hierquote:Op donderdag 22 december 2011 18:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Snel, het sijpelt door naar POL. Al die vlekken in het tapijt.
Dat klopt.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het predikaat scholieren past dan ook beter.
Grotendeels van Nederland is het met me eens, gezien Roemer de tweede plaats inneemt bij de Parlementaire Pers en de eerste plaats bij Eenvandaag.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht.
[ afbeelding ]
Omgekeerde Robin Hood politiek wil hij vervangen door Robin Hood politiek.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef robin007bond het volgende:
Roemer
Met zijn stokpaardje hoor: "Omgekeerde Robin Hood politiek".
Rutte is net zo populair.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Grotendeels van Nederland is het met me eens, gezien Roemer de tweede plaats inneemt bij de Parlementaire Pers en de eerste plaats bij Eenvandaag.
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef robin007bond het volgende:
Roemer
Met zijn stokpaardje hoor: "Omgekeerde Robin Hood politiek".
Fietsenmakers.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een student werktuigbouwkunde op het HBO mag zich nog eerder student noemen dan een WO communicatie-klantje.
Nobel vakquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Rutte.![]()
Zeker omdat hij alle ellende weg lacht?
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Grotendeels van Nederland is het met me eens, gezien Roemer de tweede plaats inneemt bij de Parlementaire Pers en de eerste plaats bij Eenvandaag.
Ik heb inderdaad met gemak het verwachte aantal jaren studeren overtroffen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:42 schreef GSbrder het volgende:
Wat hebben alpha-studenten het toch makkelijk.
Het was niet mijn bedoeling om je te beledigen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:05 schreef Tem het volgende:
Niets mis met fietsenmakers. Prima vaklui over het algemeen.
Ik meende dat jij hem eveneens een paljas vond, net zoals robin Roemer niet zo mag.quote:
Wat had je dan verwacht?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad met gemak het verwachte aantal jaren studeren overtroffen.
Ik zou niet weten waarom fietsenmaker een belediging zou zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:12 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling om je te beledigen.
Het gaat erom wat de universiteit verwacht.quote:
Universiteiten verwachten meestal niet zoveel van je.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het gaat erom wat de universiteit verwacht.
Verrek, dat klopt/quote:Op donderdag 22 december 2011 19:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Universiteiten verwachten meestal niet zoveel van je.
Als je langer dan een jaar rondloopt overtref je ze al.
Onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik meende dat jij hem eveneens een paljas vond, net zoals robin Roemer niet zo mag.
Een argumentum ad populum doet er daarom niet zo toe.
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:04 schreef Cerbie het volgende:
Die redenatie kan ik ook op Rutte toepassen.
De meerderheid van Nederland heeft een even zo hoge pet op van Rutte als van Roemer.quote:
Bronnetje?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De meerderheid van Nederland heeft een even zo hoge pet op van Rutte als van Roemer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |