Ik zou niet weten waarom fietsenmaker een belediging zou zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:12 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling om je te beledigen.
Het gaat erom wat de universiteit verwacht.quote:
Universiteiten verwachten meestal niet zoveel van je.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het gaat erom wat de universiteit verwacht.
Verrek, dat klopt/quote:Op donderdag 22 december 2011 19:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Universiteiten verwachten meestal niet zoveel van je.
Als je langer dan een jaar rondloopt overtref je ze al.
Onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik meende dat jij hem eveneens een paljas vond, net zoals robin Roemer niet zo mag.
Een argumentum ad populum doet er daarom niet zo toe.
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:04 schreef Cerbie het volgende:
Die redenatie kan ik ook op Rutte toepassen.
De meerderheid van Nederland heeft een even zo hoge pet op van Rutte als van Roemer.quote:
Bronnetje?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De meerderheid van Nederland heeft een even zo hoge pet op van Rutte als van Roemer.
Dat was Marijnissen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:26 schreef Tem het volgende:
Roemer doet me denken aan een worstendraaier.
Ja dat weet ik maar toch heb ik ook die associatie bij Roemer. Ik was wel meer gecharmeerd van Marijnissen overigens.quote:
Ja. Dat het niet in je straatje past maakt het niet onwaar.quote:
Maurice de Hond.quote:
Laat maar eens zien dan.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:30 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ja. Dat het niet in je straatje past maakt het niet onwaar.
Nu je het zegt. Of lasser misschien.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:30 schreef remlof het volgende:
Marijnissen heeft meer iets weg van een fietsenmaker, vind ik.
quote:
quote:Rutte krijgt gemiddeld een 6,4. Van alle kiezers geeft alleen de SP-stemmer hem een onvoldoende: 4,1. Bij de fractieleiders scoort SP-leider Emile Roemer het beste. Hij krijgt een 6,5.
Op de vraag wie de beste politicus van dit jaar is, zei 22 procent Rutte.
Roemer kreeg 21 procent van de stemmen.
Bron: Peil.nl
quote:
Even aan het handje dan. Wie stond er op plaats één?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Grotendeels van Nederland is het met me eens, gezien Roemer de tweede plaats inneemt bij de Parlementaire Pers en de eerste plaats bij Eenvandaag.
Rutte. Maar dat maakt betyar niet uit verderquote:Op donderdag 22 december 2011 19:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[..]
Even aan het handje dan. Wie stond er op plaats één?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |