Hier nergens, ze zijn in Schijndel rondhuppelen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat deden wij alleen met Sint Maarten.
Ow ja, om 20:20, dat wil ik ook even zienquote:Op donderdag 22 december 2011 17:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Vanavond een programma over het politiek jaar op N2.
Ik snap niet hoe ze het hoofdschudden zo lang volhoudenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:55 schreef TitusPullo het volgende:
Ik ben dan eindelijk bij het Glazen Huis geweest.
Was dat nou uiteindelijk fakequote:Op donderdag 22 december 2011 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Hebben jullie gisteren nog gekeken naar twee etende kannibalen?
Smaakte zeker naar kip?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar was weinig fake aan. Het scheen toch wel echt te zijn.
Parlementaire pers: Ruttequote:Op donderdag 22 december 2011 17:57 schreef betyar het volgende:
Wie is eigenlijk politicus van jaar geworden?
Rutte.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Parlementaire pers: Rutte
Eenvandaag: Roemer
Oeh, HBO is tofquote:Op donderdag 22 december 2011 18:03 schreef robin007bond het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)nbieden-in-2012.html
Dat lukt makkelijk als je ziet dat een Unoxworst drie euro kost.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze het hoofdschudden zo lang volhouden
Juist niet. Hij bevestigt mijn bewering juistquote:Op donderdag 22 december 2011 14:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat staat vrij haaks op de bewering van du_ke daarnet
quote:
Gastmoddende ONZ-mod. Dat kan natuurlijk nietquote:Op donderdag 22 december 2011 18:21 schreef Disana het volgende:
Ik zie spoken, de TT verandert steeds
Ik ben aan het werk.quote:
quote:
Is dat zo? Dan doe ik iets verkeerd.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die zijn om half 5 toch al thuis.
Ik om tien voor half zeven, mietje.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:22 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik stond vanmorgen om half zeven naast mijn nest, misselijke Tunesiër.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan doe ik iets verkeerd.
Om naar de wc te gaan?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik om tien voor half zeven, mietje.
He, zo praat je niet over je moeder.quote:
Ik begrijp dat die in elkaar wordt gebeukt op Tenerife.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die Orka van je heeft een dikkere kont.
Alle dierenliefhebbers in het F&F topic zijn weer sneuquote:Op donderdag 22 december 2011 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik begrijp dat die in elkaar wordt gebeukt op Tenerife.
Ik las hetquote:Op donderdag 22 december 2011 18:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alle dierenliefhebbers in het F&F topic zijn weer sneu.
Had het beestje toch beter rustig kunnen lijden en sterven in de Waddenzee
Als een orka het lef heeft om zich in Nederlandse wateren te vertonen, dan dient het dier direct te worden doodgeknuppeld.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alle dierenliefhebbers in het F&F topic zijn weer sneu.
Had het beestje toch beter rustig kunnen lijden en sterven in de Waddenzee
Xenofaunobist!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als een orka het lef heeft om zich in Nederlandse wateren te vertonen, dan dient het dier direct te worden doodgeknuppeld.
De zuurminators zijn er inderdaad snel bij. Ik wijk even uit naar K&W.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nu alweer spijt dat ik in dat NWS-topic ben gaan posten
Abknallen!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als een orka het lef heeft om zich in Nederlandse wateren te vertonen, dan dient het dier direct te worden doodgeknuppeld.
De hypocrisie van Frankrijk. Laat hen eerst maar eens hun genocide in Noord-Afrika officieel erkennen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:39 schreef Cerbie het volgende:
Maar om niet het topic door hoeven te lezen, welke redenatie moet ik volgen om te concluderen dat het de schuld van Frankrijk is?
Dankje, scheelt weer een paar zuurvaste laarzen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De hypocrisie van Frankrijk. Laat hen eerst maar eens hun genocide in Noord-Afrika officieel erkennen.
Dat kon beter.quote:
Het predikaat scholieren past dan ook beter.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:42 schreef GSbrder het volgende:
Wat hebben alpha-studenten het toch makkelijk.
Het überhaupt strafbaar maken van het ontkennen van iets.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:39 schreef Cerbie het volgende:
Maar om niet het topic door hoeven te lezen, welke redenatie moet ik volgen om te concluderen dat het de schuld van Frankrijk is?
Snel, het sijpelt door naar POL. Al die vlekken in het tapijt.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:51 schreef du_ke het volgende:
Had er een oprechte vraag maar daar reageert toch niemand op. Dan maar weer de 'Stop Volgen' knop
Ik had niet anders van je verwacht.quote:
Ik zie ook gelijk topics in het rood als er een TR op zit. Die zijn in NWS ook wat zuurder dan hierquote:Op donderdag 22 december 2011 18:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Snel, het sijpelt door naar POL. Al die vlekken in het tapijt.
Dat klopt.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het predikaat scholieren past dan ook beter.
Grotendeels van Nederland is het met me eens, gezien Roemer de tweede plaats inneemt bij de Parlementaire Pers en de eerste plaats bij Eenvandaag.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht.
[ afbeelding ]
Omgekeerde Robin Hood politiek wil hij vervangen door Robin Hood politiek.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef robin007bond het volgende:
Roemer
Met zijn stokpaardje hoor: "Omgekeerde Robin Hood politiek".
Rutte is net zo populair.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Grotendeels van Nederland is het met me eens, gezien Roemer de tweede plaats inneemt bij de Parlementaire Pers en de eerste plaats bij Eenvandaag.
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef robin007bond het volgende:
Roemer
Met zijn stokpaardje hoor: "Omgekeerde Robin Hood politiek".
Fietsenmakers.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een student werktuigbouwkunde op het HBO mag zich nog eerder student noemen dan een WO communicatie-klantje.
Nobel vakquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Rutte.![]()
Zeker omdat hij alle ellende weg lacht?
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Grotendeels van Nederland is het met me eens, gezien Roemer de tweede plaats inneemt bij de Parlementaire Pers en de eerste plaats bij Eenvandaag.
Ik heb inderdaad met gemak het verwachte aantal jaren studeren overtroffen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:42 schreef GSbrder het volgende:
Wat hebben alpha-studenten het toch makkelijk.
Het was niet mijn bedoeling om je te beledigen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:05 schreef Tem het volgende:
Niets mis met fietsenmakers. Prima vaklui over het algemeen.
Ik meende dat jij hem eveneens een paljas vond, net zoals robin Roemer niet zo mag.quote:
Wat had je dan verwacht?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad met gemak het verwachte aantal jaren studeren overtroffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |