VMBO niet afgemaakt, nadat ik een brief aan het ministerie van OCW had gestuurd hebben ze voor mij een uitzondering gemaakt en kon ik een jaar overslaan (examenjaar VMBO). Toen de HAVO in 2 jaar gedaan en als laatste nog eventjes in 1 jaar VWO erdoorheen geramd.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij via vmbo-t/havo/vwo de route had moeten nemen.
Ram hem in elkaar!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Net zoals je niet stookt in een goed huwelijk heb je jezelf eigen hier ook buiten te houden.
Je mag advies geven hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Net zoals je niet stookt in een goed huwelijk heb je je eigen hier ook buiten te houden.
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
VMBO niet afgemaakt, nadat ik een brief aan het ministerie van OCW had gestuurd hebben ze voor mij een uitzondering gemaakt en kon ik een jaar overslaan (examenjaar VMBO). Toen de HAVO in 2 jaar gedaan en als laatste nog eventjes in 1 jaar VWO erdoorheen geramd.
Oh, dan was je best wel jong toen je met het VMBO stoptequote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
VMBO niet afgemaakt, nadat ik een brief aan het ministerie van OCW had gestuurd hebben ze voor mij een uitzondering gemaakt en kon ik een jaar overslaan (examenjaar VMBO). Toen de HAVO in 2 jaar gedaan en als laatste nog eventjes in 1 jaar VWO erdoorheen geramd.
Bibliotheekquote:
Daar houden ze bij links wel van.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De linkse boterham in POL is nu wat karig belegd.
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je mag advies geven hoor.
Ook in een slecht huwelijk, heb jij gewoon het beste met je zus, neefje(s) en nichtje(s) voor.
Ik ben een hedonistisch linksmens, GS.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar houden ze bij links wel van.
Ja, ook met hem natuurlijk.quote:
Jij bent amper links.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben een hedonistisch linksmens, GS.
Eeuuuhm, 16, ik heb 1 jaar op het VMBO verprutst door een onvoldoende voor muziek en Frans te halen. Opmerking van de lerares Frans (MILF) naar mijn moeder: "hij kijkt mij altijd wel heel charmant aan met z'n bruine ogen, maar helaas kan ik hem daar geen voldoende voor geven".quote:Op donderdag 22 december 2011 21:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dan was je best wel jong toen je met het VMBO stopte
Komt goed.quote:
Zo vroeg, zo gefriendzoned.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eeuuuhm, 16, ik heb 1 jaar op het VMBO verprutst door een onvoldoende voor muziek en Frans te halen. Opmerking van de lerares Frans (MILF) naar mijn moeder: "hij kijkt mij altijd wel heel charmant aan met z'n bruine ogen, maar helaas kan ik hem daar geen voldoende voor geven".
Wij doen aan natuurbeheerquote:Op donderdag 22 december 2011 21:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent amper links.
Een beetje schijnlinks, als in, te lui om zelf wat aan liefdadigheid te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Ik heb in NWS vanochtend de deregulering van de sociale woningmarkt gepropageerd.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent amper links.
Een beetje schijnlinks, als in, te lui om zelf wat aan liefdadigheid te doen.
Ik moet deze keer zowaar met cijfers gaan werken.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Komt goed.
Je weet wat je moet antwoorden.
Aanzienlijk does the trick.
Gierig mannetje ben jij zeg.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens gaan er wel weer twee tientjes naar Serious Request.
Nou nou, je kan de situatie ook aandikken.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet deze keer zowaar met cijfers gaan werken.
Op een gegeven moment leer je ermee omgaan, iets met tegenslag etc.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo vroeg, zo gefriendzoned.
Dat is zuur.
Kijk, je bent de meest rechtse linkse die er hier rondloopt.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb in NWS vanochtend de deregulering van de sociale woningmarkt gepropageerd.
Overigens gaan er wel weer twee tientjes naar Serious Request.
betyar kan altijd nog tegen zijn zus zeggen dat ze tenminste niet met hem getrouwd is.quote:
Vermenigvuldigen en delen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou nou, je kan de situatie ook aandikken.
Wat voor algebra heb je ditmaal nodig?
Heb geen kerstbonus gehad, dus fuck het.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gierig mannetje ben jij zeg.
Ach. Ik ben best goed in verliezen, ik heb er alleen niet zoveel ervaring meequote:Op donderdag 22 december 2011 21:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op een gegeven moment leer je ermee omgaan, iets met tegenslag etc.
Dat is geen reden, je verdiende toch zo fakking veel geld? Doneer dan ook een fatsoenlijk bedrag, mr. Scrooge.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb geen kerstbonus gehad, dus fuck het.
Logaritmische of exponentiele functies ook nog?quote:
Ik had gisteren weer een interview met een directeur van een corporatie. Die vond het nodig om alle facetten van de sector uit de doeken te doen. Langdradig, maar erg leerzaam.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kijk, je bent de meest rechtse linkse die er hier rondloopt.
Wat een paar maandjes meedraaien met insiders in de woningmarkt wel niet kan doen met een mens.
Ga een avond met mij op stap, geen vrouw die jou meer aanspreekt.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach. Ik ben best goed in verliezen, ik heb er alleen niet zoveel ervaring mee
Ik heb ook geen kerstbonus gehad.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb geen kerstbonus gehad, dus fuck het.
Neenee, gewoon vermenigvuldigen. Met 3.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Logaritmische of exponentiele functies ook nog?
Ze durven je daar wel wat te vragen!
"Weg met die kerstbonussen!"quote:Op donderdag 22 december 2011 21:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kerstbonus gehad.
Ik doneer de komende weken bakken met geld aan cadeaus, kerstvreten en viering van de jaarwisseling. Dus fuck het.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is geen reden, je verdiende toch zo fakking veel geld? Doneer dan ook een fatsoenlijk bedrag, mr. Scrooge.
Ik heb zelfs met een tentamen ondernemingsrecht moeilijker zaken moeten uitrekenenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neenee, gewoon vermenigvuldigen. Met 3.
Of als het echt pittig wordt moet ik zelf de ratio uitrekenen.
Dat is allemaal individualistisch aan jezelf gedacht, schandelijk!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doneer de komende weken bakken met geld aan cadeaus, kerstvreten en viering van de jaarwisseling. Dus fuck het.
Dat zal ook wel weer meevallenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ga een avond met mij op stap, geen vrouw die jou meer aanspreekt.
Je liegt!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb zelfs met een tentamen ondernemingsrecht moeilijker zaken moeten uitrekenen
Hoho, cadeaus zijn niet voor mijzelf!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is allemaal individualistisch aan jezelf gedacht, schandelijk!
Nee, ik moest iets doen met verhoudingen van aandelen enzo.quote:
Wat is mijn ondertitel eigenlijk?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:28 schreef robin007bond het volgende:
Dutchnative, ik vind je ondertitel eng.
Maar voor de kindertjes in Guatemala?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, cadeaus zijn niet voor mijzelf!
Ah, ja, hij heeft dus het gewenste effectquote:Op donderdag 22 december 2011 21:32 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat is mijn ondertitel eigenlijk?
Kerst is over 3 dagen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doneer de komende weken bakken met geld aan cadeaus, kerstvreten en viering van de jaarwisseling. Dus fuck het.
Ontwikkelingshulp helpt niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar voor de kindertjes in Guatemala?
Klopt. Ontwikkelingshulp is een christelijke hobbyquote:Op donderdag 22 december 2011 21:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp helpt niet.
Ja, ik moet nog veel shoppen zaterdag.quote:
quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je onderschat mijn negatieve aura.
Ik ken christelijke organisaties die geld inzamelen voor Israel. Dat heb ik nooit echt begrepen. Ja, ik begrijp het wel, maar Israel is niet bepaald straatarm.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Ontwikkelingshulp is een christelijke hobby
Aanmerkelijk belang, of fusie?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik moest iets doen met verhoudingen van aandelen enzo.
Pittige kost.
Israel helpen is sexy.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ken christelijke organisaties die geld inzamelen voor Israel. Dat heb ik nooit echt begrepen. Ja, ik begrijp het wel, maar Israel is niet bepaald straatarm.
Gadverdamme, dat doet me eraan denken dat ik die foto een tijdlang op FB als profielfoto had, en er via via achter was gekomen dat twee mensen er zich op hebben zitten aftrekken. Iiieeeeeewwww.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dan laten we ze gewoon de vP zien van Therese uit Noorwegen in Luxemburg
Iets met preferente en prioriteitsaandelen en een gek constructie-tje met 3 aandeelhouders.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:35 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Aanmerkelijk belang, of fusie?
China is wel een tof land om te bezoeken.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Israel helpen is sexy.
China is een beetje een bodemloze put die we vooral zo arm mogelijk moeten houden
Dat is niet erg.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat doet me eraan denken dat ik die foto een tijdlang op FB als profielfoto had, en er via via achter was gekomen dat twee mensen er zich op hebben zitten aftrekken. Iiieeeeeewwww.
Shanghai is wel lekkoh.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
China is wel een tof land om te bezoeken.
Als ik nu eventjes mijn amoureuze verleden doorspit valt het me op dat ik nooit wat met een Nederlandse heb gehad, zou VS dan toch gelijk hebben met dat die veel te vadsig en arrogant zijn?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is niet erg.
Mannen die zich aftrekken op jouw vriendin tonen erkenning en respect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het niet weten. Wel in Peking geweest.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik nu eventjes mijn amoureuze verleden doorspit valt het me op dat ik nooit wat met een Nederlandse heb gehad, zou VS dan toch gelijk hebben met dat die veel te vadsig en arrogant zijn?
Hmmmm, een leuke combo was een half Zwitsers / Chinees meisje, god wat had die een charmant accent.Ik heb wel meerdere Nederlandse gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kom dan ook niet uit het metropole Enschede, slechts een klein provinciedorpje met een te linkse uitstraling en te weinig fatsoenlijke buitenlanders.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Ben in beide geweest, het heeft allemaal z'n eigen traditie. Plein van de Hemelse Vrede is wél erg indrukwekkend.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Wel in Peking geweest.
Hoe was Eend mo-gan?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Wel in Peking geweest.
Hahaha, ik vier er oud & nieuw, gaat een leuke worden.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb wel meerdere Nederlandse gehad.
Maar ik kom dan ook niet uit het metropole Enschede, slechts een klein provinciedorpje met een te linkse uitstraling en te weinig fatsoenlijke buitenlanders.
Jij zat in die voorste tank?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben in beide geweest, het heeft allemaal z'n eigen traditie. Plein van de Hemelse Vrede is wél erg indrukwekkend.
in Nijmegen?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahaha, ik vier er oud & nieuw, gaat een leuke worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |