Wat?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:59 schreef Evertjan het volgende:
volgend jaar Domien Michiel en Frank
SER meets, bespreek het hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 22 december 2011 20:01 schreef Evertjan het volgende:
wie gaan er morgen naar Leiden van Fok!?
Ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:01 schreef Evertjan het volgende:
wie gaan er morgen naar Leiden van Fok!?
Daar pas mijn complete apartementje in.quote:
gister zei iemand dat het noooit 100m2 kon zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar pas mijn complete apartementje in.
Nou, Roos had dus gelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
gister zei iemand dat het noooit 100m2 kon zijnwant dat beweerde Roos namelijk..
Liever niet eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:04 schreef Yurithemaster het volgende:
hoe zit het met het huiskamer concert van rinus krijgen we dat ook te zien?
Was op NL3quote:Op donderdag 22 december 2011 20:05 schreef Karina het volgende:
Waar zien jullie dat huiskamerconcert?
waren wat beelden tijdens de update op 101tv en de webcamstreamquote:Op donderdag 22 december 2011 20:05 schreef Karina het volgende:
Waar zien jullie dat huiskamerconcert?
101tvquote:Op donderdag 22 december 2011 20:05 schreef Karina het volgende:
Waar zien jullie dat huiskamerconcert? Ik kan alleen OF streams kijken OF NL 3.
quote:
Was niet op NL3, wel op 101 tv.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh was ik net even van mijn plek
Oh vandaar, want ik was maar 1 minuut weg om wijn te pakkenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Was niet op NL3, wel op 101 tv.
Oh ja, 101. Ik raak van de slag door dat zappen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Was niet op NL3, wel op 101 tv.
+1quote:
Datquote:Op donderdag 22 december 2011 20:09 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
Ik dacht echt. WTF is er voor ergs gebeurd....... Is de thee op!
Dan doen ze er natuurlijk geen muziekje onder hè.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:09 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
Ik dacht echt. WTF is er voor ergs gebeurd....... Is de thee op!
En ook nog wat er aan vooraf gingquote:
die iemand was brittquote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef alors het volgende:
Was vannacht zo mooi, Timur ging een plaatje draaien voor iemands Oma, deed ie Rick Astley
Omdat ze vooraan staan (quote:Op donderdag 22 december 2011 20:11 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom doen mensen hun had voor hun gezicht dan?
Wat een domoren.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Omdat ze vooraan staan () en niet in beeld willen omdat ze voor zichzelf schamen. Daarom staan ze ook vooraan (
)
Een SOA die die van britt heeft gekregen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef glaba het volgende:
Wat zijn die vlekjes die Timur op zijn gezicht heeft?
Het is snachts zelfs heel druk in Leiden... Ze staan alleen doodstil.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:16 schreef kingtoppie het volgende:
Tis nu vet druk op de beestenmarkt!
Komt door het geluid daar dacht ik...quote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het is snachts zelfs heel druk in Leiden... Ze staan alleen doodstil.
Nee hoor, dat is prima te horen, zeker vooraan.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt door het geluid daar dacht ik...
twitter:BramMuller twitterde op donderdag 22-12-2011 om 20:16:43Op de Beestenmarkt wordt al hard geoefend voor de sing-a-long. Men springt zo hard mee dat ik het pand waarin ik zit voel schudden. #SR11 reageer retweet
Net gehoord... Nu staat hij hard aan.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt door het geluid daar dacht ik...
Moeten ze maar gaan springe ndan ja! En meer alcohol!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Net gehoord... Nu staat hij hard aan.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Bieden op dit DeMart hemd mensen.
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef Swomp het volgende:
willen jullie +/- 40sec. wachten met posten, mijn stream loopt achter
Ik zou mijn bips er nog niet mee willen afvegen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Bieden op dit DeMart hemd mensen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:20 schreef Cee het volgende:
Kom, laten we met z'n allen naar het plein gaan en geen flikker doen.
welke idioot bedenkt dan ook Anouk als singalongquote:Op donderdag 22 december 2011 20:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De teksten gigen nu niet zo goed can de week
Zo das knap.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:21 schreef FZN05 het volgende:
Ik heb op dit moment het hoogste bod op het overhemd van DeMart
Wat zal je bips mooi schoon zijn straks!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:21 schreef FZN05 het volgende:
Sowieso onpraktisch ehh...quote:Op donderdag 22 december 2011 20:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou mijn bips er nog niet mee willen afvegen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zal je bips mooi schoon zijn straks!
In Groningen was weldegelijk een aardbeving gemeten. Stond zelfs op zo'n aardbevingen site .gov...quote:Op donderdag 22 december 2011 20:21 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer deze week dat ik het daadwerkelijk voel trillen..
Jouw user icon is echt epicquote:Op donderdag 22 december 2011 20:21 schreef FZN05 het volgende:
Deze zal ook zeker meetbaar geweest zijn!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
In Groningen was weldegelijk een aardbeving gemeten. Stond zelfs op zo'n aardbevingen site .gov...
Hahaquote:
twitter:MrsEkdom twitterde op donderdag 22-12-2011 om 20:26:08Wat een geweldig bord! @gerardekdom #3fm #SR11 http://t.co/3i3DHnLf reageer retweet
Er kan een klein gezin in wonen aldus De Heer Smeets.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:21 schreef FZN05 het volgende:
is die van vandaag ?quote:
twitter:MrsEkdom twitterde op donderdag 22-12-2011 om 20:26:08Wat een geweldig bord! @gerardekdom #3fm #SR11 http://t.co/3i3DHnLf reageer retweet
hij doet ook heel grappig springen .. zo schattigquote:
Yep.quote:
Bouncer is sowieso maar een matig nummer, laatstaan dat het een goed 'anthem' kan zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 20:29 schreef alors het volgende:
Dit is toch veel meer een anthem dan dat suffe kapotgedraaide Bouncer...
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:31 schreef miieejj het volgende:
2004: The Chemical Brothers - Galvanize
2005: Jamie Lidell - Multiply
2006: The Fratellis - Chelsea Dagger
2007: The Wombats - Let's Dance To Joy Division
2008: Jordy van Loon - Verliefdheid [1][2][3]
2009: Ryan Shaw - It Gets Better[4]
2010: Martin Solveig feat. Dragonette - Hello
2011: Studio Killers - Ode to the Bouncer![]()
![]()
..
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Ze laten Jan en alleman ook maar binnen hè.
acteur en jurylid bij danswedstrijdprogramma.quote:
Ah.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
acteur en jurylid bij danswedstrijdprogramma.
Goede, leuke presentator voor diverse programma's, ex-danser. Vinnig, grappig, fanatiek.quote:
Dat moest gewoon mars zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 20:31 schreef miieejj het volgende:
2008: Jordy van Loon - Verliefdheid [1][2][3]
Ik ken hem alleen als Wie Is De Mol deelnemerquote:
dat kapsel doet het hem, hij kan er zoveel beter uitzienquote:Op donderdag 22 december 2011 20:33 schreef Olga het volgende:
Ik snap best dat andere vrouwen hem een lekker ding vinden, maar ik vind er zelf niets aan
Neuh.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:34 schreef Qunix het volgende:
Dr wordt wat afgesopt hier geloof ik....
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Goede, leuke presentator voor diverse programma's, ex-danser.
Maar, voor velen onder ons is hij Die Ene Die Toen Die Award Won Die Eigenlijk Voor Visuele Lachband Gijp Bestemd Was En Daarom Is Hij Stom.
Dat ook, maar dat kijk ik niet dus dat ben ik vergeten te vermelden. Misschien maar beter zo.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in goede tijden slechte tijden zat?
Heeft hij ook gedaan ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in goede tijden slechte tijden zat?
[..]
Goede, leuke presentator voor diverse programma's, ex-danser. Vinnig, grappig, fanatiek.
Maar, voor velen onder ons is hij Die Ene Die Toen Die Award Won Die Eigenlijk Voor Visuele Lachband Gijp Bestemd Was En Daarom Is Hij Stom.
Daarom haat aan hemquote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat kijk ik niet dus dat ben ik vergeten te vermelden. Misschien maar beter zo.
Wat een leuk ventjequote:
Qua uiterlijk lijkt hij een beetje te perfect maar in de programma's die ik met 'm heb gezien is hij gewoon echt tof. Niet van dat Arie Boomsma-positivisme-jakkieba-tof. Maar gewoon, tof.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom haat aan hemHij ziet er te glad en lief glibberig uit.. Beetje onwerkelijk uiterlijk dus.
Gezelliger dan eerder deze weekquote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
Dat plein ziet er wel wat gezellig uit lijkt wel.
Ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Qua uiterlijk lijkt hij een beetje te perfect maar in de programma's die ik met 'm heb gezien is hij gewoon echt tof. Niet van dat Arie Boomsma-positivisme-jakkieba-tof. Maar gewoon, tof.
Jaquote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef CindieY het volgende:
Banaan, mango, passievrucht, perensap. Klinkt best ok.
Ja idd en dat mensen datzelfde sapje op het plein konden kopenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:39 schreef Cee het volgende:
Toch mis ik die Sapjesman met z'n kar vol met zooi.
dat!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:39 schreef Cee het volgende:
Toch mis ik die Sapjesman met z'n kar vol met zooi.
Lijkt me ook wel lekker, smoothie.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef CindieY het volgende:
Banaan, mango, passievrucht, perensap. Klinkt best ok.
Dansen. En dansen is leuk.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:41 schreef marcodej het volgende:
kooijemansdie plakhaar kan toch niets dat leuk is?
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal zo ontzettend jaloers hequote:Op donderdag 22 december 2011 20:41 schreef marcodej het volgende:
Misschien een been breken oid.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:41 schreef marcodej het volgende:
Moet je smsenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:42 schreef FZN05 het volgende:
Timur boort ons zomaar 50 euro door de neus!
Hij ziet er gewoon te.. idool achtig uit voor een meisje... Zo een bieber uitstraling, je wilt zeker ook zeggen dat we jaloers zijn op bieber?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:41 schreef miieejj het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal zo ontzettend jaloers he
Waarop precies?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:41 schreef miieejj het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal zo ontzettend jaloers he
Ik vind hem ook niet leuk hoor. Ik vind Gerard leuker.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij ziet er gewoon te.. idool achtig uit voor een meisje... Zo een bieber uitstraling, je wilt zeker ook zeggen dat we jaloers zijn op bieber?
Gerard is inderdaad een lekkerding.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet leuk hoor. Ik vind Gerard leuker.
dat was zo briljant toenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:45 schreef Cee het volgende:
Ahh, naar aanleiding van dit liedje mocht ik met Timur praten.
waarom precies?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:45 schreef Cee het volgende:
Ahh, naar aanleiding van dit liedje mocht ik met Timur praten.
gerard is zeker leuker.. maar jan mag er ook zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet leuk hoor. Ik vind Gerard leuker.
Zanger Rinusquote:Op donderdag 22 december 2011 20:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Van wie is dit nummer ook alweeR?
Damien Rice (met Lisa Hannigan)quote:Op donderdag 22 december 2011 20:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Van wie is dit nummer ook alweeR?
Valentijns-uitzending, mochten mensen hun Valentijnsrequests aanvragen. Een jongen vroeg dit nummer aan omdat het 't liedje is van hem en z'n vriendin, het was het eerste nummer dat ze voor elkaar draaiden in 't nieuwe jaar. Toen stuurde ik een sms'je of die gast wel doorhad dat het nummer over vreemdgaan gaat. En toen belden ze terug, moest ik 't uitleggen.quote:
Kijk ik snap dat gewoon niet, ik vind serieus dat hij een bieber uitstraling heeft.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Valentijns-uitzending, mochten mensen hun Valentijnsrequests aanvragen. Een jongen vroeg dit nummer aan omdat het 't liedje is van hem en z'n vriendin, het was het eerste nummer dat ze voor elkaar draaiden in 't nieuwe jaar. Toen stuurde ik een sms'je of die gast wel doorhad dat het nummer over vreemdgaan gaat. En toen belden ze terug, moest ik 't uitleggen.
Preciesquote:
Jaja, die Gerard mag er wel zijn hè?quote:
Ik ken iemand die lijkt ontzettend op Gerardquote:Op donderdag 22 december 2011 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is net Gerard met een comb-over!
Z'n zoon?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ken iemand die lijkt ontzettend op Gerarden is volgens mij nog iets kleiner ook
Ik was niet serieus hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:50 schreef Tourniquet het volgende:
Goed om te zien dat de mening hier overRoos
is omgeslagen.
Dat nooit.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:50 schreef Tourniquet het volgende:
is omgeslagen.
Jeroen Nieuwenhuijsen?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ken iemand die lijkt ontzettend op Gerarden is volgens mij nog iets kleiner ook
Ik vind haar nog toffer na m'n gesprek. Maar da's ook mede doordat ze een stukje van een obscuur Blur liedje voor me wilde draaien.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind Roos nog steeds niet leuk. En ik heb nog wel een gesprekje met haar gehad op de radio...
Roosquote:Op donderdag 22 december 2011 20:50 schreef Tourniquet het volgende:
is omgeslagen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik weet niet wat ik met je aanmoet, dus ga de boom maar versieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |