Datquote:Op donderdag 22 december 2011 20:09 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
Ik dacht echt. WTF is er voor ergs gebeurd....... Is de thee op!
Dan doen ze er natuurlijk geen muziekje onder hè.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:09 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
Ik dacht echt. WTF is er voor ergs gebeurd....... Is de thee op!
En ook nog wat er aan vooraf gingquote:
die iemand was brittquote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef alors het volgende:
Was vannacht zo mooi, Timur ging een plaatje draaien voor iemands Oma, deed ie Rick Astley
Omdat ze vooraan staan (quote:Op donderdag 22 december 2011 20:11 schreef Yurithemaster het volgende:
waarom doen mensen hun had voor hun gezicht dan?
Wat een domoren.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Omdat ze vooraan staan () en niet in beeld willen omdat ze voor zichzelf schamen. Daarom staan ze ook vooraan (
)
Een SOA die die van britt heeft gekregen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef glaba het volgende:
Wat zijn die vlekjes die Timur op zijn gezicht heeft?
Het is snachts zelfs heel druk in Leiden... Ze staan alleen doodstil.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:16 schreef kingtoppie het volgende:
Tis nu vet druk op de beestenmarkt!
Komt door het geluid daar dacht ik...quote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het is snachts zelfs heel druk in Leiden... Ze staan alleen doodstil.
Nee hoor, dat is prima te horen, zeker vooraan.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt door het geluid daar dacht ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |