Ik vind hem ook niet leuk hoor. Ik vind Gerard leuker.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij ziet er gewoon te.. idool achtig uit voor een meisje... Zo een bieber uitstraling, je wilt zeker ook zeggen dat we jaloers zijn op bieber?
Gerard is inderdaad een lekkerding.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet leuk hoor. Ik vind Gerard leuker.
dat was zo briljant toenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:45 schreef Cee het volgende:
Ahh, naar aanleiding van dit liedje mocht ik met Timur praten.
waarom precies?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:45 schreef Cee het volgende:
Ahh, naar aanleiding van dit liedje mocht ik met Timur praten.
gerard is zeker leuker.. maar jan mag er ook zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet leuk hoor. Ik vind Gerard leuker.
Zanger Rinusquote:Op donderdag 22 december 2011 20:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Van wie is dit nummer ook alweeR?
Damien Rice (met Lisa Hannigan)quote:Op donderdag 22 december 2011 20:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Van wie is dit nummer ook alweeR?
Valentijns-uitzending, mochten mensen hun Valentijnsrequests aanvragen. Een jongen vroeg dit nummer aan omdat het 't liedje is van hem en z'n vriendin, het was het eerste nummer dat ze voor elkaar draaiden in 't nieuwe jaar. Toen stuurde ik een sms'je of die gast wel doorhad dat het nummer over vreemdgaan gaat. En toen belden ze terug, moest ik 't uitleggen.quote:
Kijk ik snap dat gewoon niet, ik vind serieus dat hij een bieber uitstraling heeft.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Valentijns-uitzending, mochten mensen hun Valentijnsrequests aanvragen. Een jongen vroeg dit nummer aan omdat het 't liedje is van hem en z'n vriendin, het was het eerste nummer dat ze voor elkaar draaiden in 't nieuwe jaar. Toen stuurde ik een sms'je of die gast wel doorhad dat het nummer over vreemdgaan gaat. En toen belden ze terug, moest ik 't uitleggen.
Preciesquote:
Jaja, die Gerard mag er wel zijn hè?quote:
Ik ken iemand die lijkt ontzettend op Gerardquote:Op donderdag 22 december 2011 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is net Gerard met een comb-over!
Z'n zoon?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ken iemand die lijkt ontzettend op Gerarden is volgens mij nog iets kleiner ook
Ik was niet serieus hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:50 schreef Tourniquet het volgende:
Goed om te zien dat de mening hier overRoos
is omgeslagen.
Dat nooit.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:50 schreef Tourniquet het volgende:
is omgeslagen.
Jeroen Nieuwenhuijsen?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ken iemand die lijkt ontzettend op Gerarden is volgens mij nog iets kleiner ook
Ik vind haar nog toffer na m'n gesprek. Maar da's ook mede doordat ze een stukje van een obscuur Blur liedje voor me wilde draaien.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind Roos nog steeds niet leuk. En ik heb nog wel een gesprekje met haar gehad op de radio...
Roosquote:Op donderdag 22 december 2011 20:50 schreef Tourniquet het volgende:
is omgeslagen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik weet niet wat ik met je aanmoet, dus ga de boom maar versieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |