Dat ook, maar dat kijk ik niet dus dat ben ik vergeten te vermelden. Misschien maar beter zo.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in goede tijden slechte tijden zat?
Heeft hij ook gedaan ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in goede tijden slechte tijden zat?
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Goede, leuke presentator voor diverse programma's, ex-danser. Vinnig, grappig, fanatiek.
Maar, voor velen onder ons is hij Die Ene Die Toen Die Award Won Die Eigenlijk Voor Visuele Lachband Gijp Bestemd Was En Daarom Is Hij Stom.
Daarom haat aan hemquote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat kijk ik niet dus dat ben ik vergeten te vermelden. Misschien maar beter zo.
Wat een leuk ventjequote:
Qua uiterlijk lijkt hij een beetje te perfect maar in de programma's die ik met 'm heb gezien is hij gewoon echt tof. Niet van dat Arie Boomsma-positivisme-jakkieba-tof. Maar gewoon, tof.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom haat aan hemHij ziet er te glad en lief glibberig uit.. Beetje onwerkelijk uiterlijk dus.
Gezelliger dan eerder deze weekquote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
Dat plein ziet er wel wat gezellig uit lijkt wel.
Ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Qua uiterlijk lijkt hij een beetje te perfect maar in de programma's die ik met 'm heb gezien is hij gewoon echt tof. Niet van dat Arie Boomsma-positivisme-jakkieba-tof. Maar gewoon, tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |