Gratis bierquote:Op donderdag 22 december 2011 14:06 schreef stefanhaan het volgende:
Ach ja, Ik was te ver heen om nog iets te realiseren wat ik deed. En ik had blijkbaar een weddenschap met een maat om de dichtsbijzijnde chick te tongen. En dat bleek een lelijke troll te zijn achteraf. Maar wel gratis bier gewonnen
Je kan ook te kritisch zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die neus van die linker is ook niet mis
Om te janken.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals meisje rechts..
een man doet eenmaal rare dingen als ie dronken is.quote:
Hmmm, zo had ik er nog niet over nagedacht.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Welles, ze kijken of je bed groot genoeg is, of je lattenbodem hebt of niet.
En dan gaan ze je daar op afkeuren.
En dan krijg je nog ranzige meuk ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
een man doet eenmaal rare dingen als ie dronken is.
en ja bier ik koop met uitgaan geen whiskey man. daar betaal je een godsvermogen voor.
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Soort zoekt soort zullen we maar zeggen
inderdaad dus met stappen hou ik het altijd op bier.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan krijg je nog ranzige meuk ook.
quote:
Heel goed dames.quote:
Gelukkig ik ben niet de enige.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo erg is het toch ook weer niet.
Enorm lelijk niet neuh, ik vind die rechter trouwens leuker dan die linker.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oke ze heeft een grote neus, maar ik vind haar niet enorm lelijk of zo eigenlijk.
Sowieso, en 1000% knapper dan dat kan ik me ook niet voorstellen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig ik ben niet de enige.
Moet je vannacht eens teruglezen met mligquote:
Ik heb liever 1 mooi meisje dan 10 van die.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sowieso, en 1000% knapper dan dat kan ik me ook niet voorstellen.
Vannacht tot kwart over 2 in discussie geweest met em.quote:
Heb ik gedaan, heb me scheef gelachenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet je vannacht eens teruglezen met mlig
Nee dat ben ik.quote:
Als zijn posts de 3 regels overschrijden lees ik het al niet meer.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb best wel vaak gehad dat ik de dag erop een foto onder ogen kreeg dat ik toch wel keek van..''NEEEEEEEEEEE''quote:Op donderdag 22 december 2011 14:12 schreef stefanhaan het volgende:
Op zich worden vrouwen niet knapper van drank. Maar je eisen om ze te doen worden gewoon lager.
Je hoeft geen enkele te lezen.. ze zijn allemaal hetzelfde. met bewijzen, en zie je wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als zijn posts de 3 regels overschrijden lees ik het al niet meer.
Dank jequote:
komt te bekend voorquote:Op donderdag 22 december 2011 14:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb best wel vaak gehad dat ik de dag erop een foto onder ogen kreeg dat ik toch wel keek van..''NEEEEEEEEEEE''
Nee hij gelooft zelf dat het bewijzen zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 14:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je hoeft geen enkele te lezen.. ze zijn allemaal hetzelfde. met bewijzen, en zie je wel.
Ja dat bedoelde ik ook te zeggen, maar ik zei het op de mlig manier, zodat niemand het snaptquote:Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hij gelooft zelf dat het bewijzen zijn
Ik probeer even stemmen te winnen, je weet zelf.quote:
Jij zat op de meet bij jou toch ook gewoon aan het bier?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achja, eigenlijk drink ik het wel. En inderdaad alleen als het gratis is. Van andere.
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef Cactus1 het volgende:
Ik kreeg laatst een foto van een vriendin die een leuke vent voor me had gevonden in de kroeg. De volgende dag stuurde ik haar die foto terug en vroeg hoe dronken ze was geweest
Ik vind het niet prettig dat mijn foto zo verspreid wordquote:Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef Cactus1 het volgende:
Ik kreeg laatst een foto van een vriendin die een leuke vent voor me had gevonden in de kroeg. De volgende dag stuurde ik haar die foto terug en vroeg hoe dronken ze was geweest
Ja, ik kreeg telkens bier in mijn handen gepropt. Daarna ging ik aan de Sangria en shotjes.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zat op de meet bij jou toch ook gewoon aan het bier?
Met z'n SOA.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daarom ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je hoeft geen enkele te lezen.. ze zijn allemaal hetzelfde. met bewijzen, en zie je wel.
Wat lol?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met z'n SOA.
Maar dat was te verwachten.
ja maar het moet, want alle stelletjes doen dat.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met z'n SOA.
Zo ver weet ik het niet meer he.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg telkens bier in mijn handen gepropt. Daarna ging ik aan de Sangria en shotjes.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sowieso, en 1000% knapper dan dat kan ik me ook niet voorstellen.
sangria is wel lekker, shotjes helemaal. Maar die drink ik alleen als ik die gratis krijg bij binnenkomst van een club. Anders te duurquote:Op donderdag 22 december 2011 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg telkens bier in mijn handen gepropt. Daarna ging ik aan de Sangria en shotjes.
verkapte kijk mij seks gehad hebben post.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
Bedkeuring? Daar kwam ik vannacht doorheen.
Jij snapt het. Ik kom even pochen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
verkapte kijk mij seks gehad hebben post.
Ja, toen huppel en co binnen kwamen kreeg ik de eerste biertjes al.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo ver weet ik het niet meer he.
Maar weet nog dat toen ik nuchter was je aan het bier zat.
Ik vond het enigszins teleurstellend dat niemand hem durfde te vragen naar de symptomenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Met z'n SOA.
Sangria is echt goddelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
sangria is wel lekker, shotjes helemaal. Maar die drink ik alleen als ik die gratis krijg bij binnenkomst van een club. Anders te duur![]()
Kingtoppie stelde dat hij lelijke meisjes 1000% mooier vindt met drank op. Dit leek mij een wat erg groot percentage, eerdergenoemde 25% klonk een stuk logischer.quote:
Hij ging er verder niet op in zei ie alquote:Op donderdag 22 december 2011 14:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vond het enigszins teleurstellend dat niemand hem durfde te vragen naar de symptomen
Die wilde hij niet prijsgeven geloof ik. Begrijpelijk wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vond het enigszins teleurstellend dat niemand hem durfde te vragen naar de symptomen
Ik niet, het is toch echt zijn eigen domme schuld.quote:
Irish carbomb.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
sangria is wel lekker, shotjes helemaal. Maar die drink ik alleen als ik die gratis krijg bij binnenkomst van een club. Anders te duur![]()
Hij zei dat hij zich niet in de ziektebeelden wilde verdiepen en de symptomen hier niet wilde noemen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja mijn ouders drinken sangria dus af en toe pak ik ook een glasquote:Op donderdag 22 december 2011 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sangria is echt goddelijk.Zeker perfect in de zomer bij aan thuis-BBQ feest iets. Was echt geniaal nice.
Shotjes gaat snel, meestal met vriendinnen gewoon thuis of een rondje ergens, maar niet vaak.
Ik weet nog wel dat ik ook van alles door elkaar gedronken heb toen het bier eenmaal op was.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, toen huppel en co binnen kwamen kreeg ik de eerste biertjes al.
Dat is zeker waar. Maar ik vind het wel zielig.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel zijn eigen stomme schuld. We hebben hem zo vaak gewaarschuwd.
Oh, dan sluit ik me daar bij aan.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kingtoppie stelde dat hij lelijke meisjes 1000% mooier vindt met drank op. Dit leek mij een wat erg groot percentage, eerdergenoemde 25% klonk een stuk logischer.
Eerst probeerde hij het aannemelijk te maken met enkel een plaatje van een koe, daarna kwam hij dus met die foto van die twee meisjes en volgens hem is rechts zo extreem lelijk dat ze wel 1000% mooier kan zijn als hij een slokje op heeft.
Dat lijkt mij alleen wat overdreven.
Hmm, ik had gewoon gevraagd of hij vaak moest krabbenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:19 schreef Joysa het volgende:
Hij ging er verder niet op in zei ie al
We moeten nog eens zo'n meet bij iemand thuis houden. Ik vind dat chiller dan ergens in de stad.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik ook van alles door elkaar gedronken heb toen het bier eenmaal op was.
Maar was in ieder geval gezellig
In juli 2012 is mijn huis beschikbaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
We moeten nog eens zo'n meet bij iemand thuis houden. Ik vind dat chiller dan ergens in de stad.
Heeft ie echt een soa dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik niet, het is toch echt zijn eigen domme schuld.
Het is vervelend, maar het hoeft gelukkig niet heel ernstig te zijn als hij het laat behandelen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar ik vind het wel zielig.
Highfive chick.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, dan sluit ik me daar bij aan.
Ik heb gister een datum voorgesteldquote:Op donderdag 22 december 2011 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
We moeten nog eens zo'n meet bij iemand thuis houden. Ik vind dat chiller dan ergens in de stad.
Vertel eens meer.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gister een datum voorgesteld
Dan ben ik er sowieso.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
In juli 2012 is mijn huis beschikbaar.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, dan sluit ik me daar bij aan.
1000% = 10x zo knap hèquote:
Hij heeft nog geen test gedaan, dus niks is zeker.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft ie echt een soa dan?
Zonder condoom gedaan met een hoer?
Er is de 20ste al een meet toch? Dat is wel erg snel na elkaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om op zaterdag 28 januari bij mij een meet te doen.
Ja weet ik, maar de 2 weken daarna heb ik feestjes zitten en dan is het alweer carnaval.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is de 20ste al een meet toch? Dat is wel erg snel na elkaar.
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:24 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens loefje alsjeblieft
[ afbeelding ]
Leuk, ik snap niet dat mensen het erg vinden om met zijn tweeën in een eenpersoonsbed te slapen, ik vind het altijd zalig. Lekker warm en samen dichtbij elkaar zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was het met je vrijer?
Ik denk dat hij zich drukker maakt, dan nodig is. Maar misschien heeft hij echt ergens last van.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:21 schreef Royco1 het volgende:
Heeft ie echt een soa dan?
Zonder condoom gedaan met een hoer?
Waar is dat ongeveer?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om op zaterdag 28 januari bij mij een meet te doen.
Eens in de zoveel tijd kan dat wel. Iedere nacht wordt een ander verhaal.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leuk, ik snap niet dat mensen het erg vinden om met zijn tweeën in een eenpersoonsbed te slapen, ik vind het altijd zalig. Lekker warm en samen dichtbij elkaar zijn
Ik vind in je eentje slapen oneindig veel kutter.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd kan dat wel. Iedere nacht wordt een ander verhaal.
Nouja, je kan kijken of er mensen willen, maar ik denk dat de mensen die de 20ste gaan er dan sowieso niet heen gaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar de 2 weken daarna heb ik feestjes zitten en dan is het alweer carnaval.
Anders wordt het in maart ergens
ik wel hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 14:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, je kan kijken of er mensen willen, maar ik denk dat de mensen die de 20ste gaan er dan sowieso niet heen gaan.
Omdat ik dan niet kan slapen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leuk, ik snap niet dat mensen het erg vinden om met zijn tweeën in een eenpersoonsbed te slapen, ik vind het altijd zalig. Lekker warm en samen dichtbij elkaar zijn
Wat valt er waar te beleven dan op de 20ste?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, je kan kijken of er mensen willen, maar ik denk dat de mensen die de 20ste gaan er dan sowieso niet heen gaan.
Drinks zijn on me he, dus het hoeft niet veel te kostenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:24 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens loefje alsjeblieft
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat Royco niet alles voor iedereen gratis gaat doen hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:26 schreef stefanhaan het volgende:
Als student moet je gratis bier en een leuk feestje nooit afslaan
Meet: als versieren niet zo makkelijk gaatquote:Op donderdag 22 december 2011 14:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat valt er waar te beleven dan op de 20ste?
Utrecht en stappen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat valt er waar te beleven dan op de 20ste?
bier inniedergeval wel. Dat hij sterke drank niet gratis doet is te begrijpen. En als er eventueel wat bier meegenomen moet worden vind ik dat ook geen probleem.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Royco niet alles voor iedereen gratis gaat doen hoor.
Dat is niet op de 20ste.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meet: als versieren niet zo makkelijk gaat
Seriously? Dat gaat je toch veel te veel kosten.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drinks zijn on me he, dus het hoeft niet veel te kosten
Ik dacht meer aan deze [Radio 49] Meet op 20 januariquote:Op donderdag 22 december 2011 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weekend van 20 januari, Amsterdam.
Blowen doe ik al niet aan, verder klinkt die meet niet zo interessant.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weekend van 20 januari, Amsterdam.
Jawel, was een misverstand van die 10e.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is niet op de 20ste.
En waarom wordt er een meet georganiseerd van hier op mijn verjaardag?
Oh, die ook? Die kende ik niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seriously? Dat gaat je toch veel te veel kosten.
[..]
Ik dacht meer aan deze [Radio 49] Meet op 20 januari
Een kleine bijdrage zou misschien prettig zijn als er veel mensen komen, maar dat hoeft niet veel te zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ah radiotopic, daar kom ik nooit. Maar klinkt iig beter dan die Amsterdam meet rond die tijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
dat vind ik het geld meer dan waardquote:Op donderdag 22 december 2011 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een kleine bijdrage zou misschien prettig zijn als er veel mensen komen, maar dat hoeft niet veel te zijn.
Niet meer dan 10 euro in ieder geval
Ik zou inderdaad wel een bijdrage vragen ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een kleine bijdrage zou misschien prettig zijn als er veel mensen komen, maar dat hoeft niet veel te zijn.
Morgen sowiesoquote:Op donderdag 22 december 2011 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er heerst een ware meetfrenzy.![]()
Waar moet ik nou heen?
Ik zal eens kijken of ik overdag kan, s'avonds gaat niet helemaal lukken waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wilt ons gewoon niet meeten.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
Waarschijnlijk kan ik niet eens, naar geen van beide meets
Niet meteen die druk op mijn schouders leggen dat ik je ook moet laten komen hequote:Op donderdag 22 december 2011 14:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad wel een bijdrage vragen ja.
Ik wil best komen hoor, de 28ste is voor mij wel gunstig, dan heb ik mijn stufi net.
Jawel hoor, ik heb zelfs mijn huis ter beschikking gesteld een paar maanden terugquote:Op donderdag 22 december 2011 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt ons gewoon niet meeten.
Kom voor mij. Ik ben jarig (okee een week eerder maar toch)quote:Op donderdag 22 december 2011 14:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah radiotopic, daar kom ik nooit. Maar klinkt iig beter dan die Amsterdam meet rond die tijd.
Na al die meets stop ik er weer een poos mee hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er heerst een ware meetfrenzy.![]()
Waar moet ik nou heen?
Dat lukt je toch niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet meteen die druk op mijn schouders leggen dat ik je ook moet laten komen he
Maar toen was ik nieuw en wist ik van niks.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb zelfs mijn huis ter beschikking gesteld een paar maanden terug
Ik ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom voor mij. Ik ben jarig (okee een week eerder maar toch)
Goed plan, dan moet ik weer gaan studeren enzo.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na al die meets stop ik er weer een poos mee hoor.Al vind ik met zulke grote groepen altijd wel tof.
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lukt zelfs lopend wel.
Misschien als ik niet hoef te werken.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom voor mij. Ik ben jarig (okee een week eerder maar toch)
Ik postte toen al drie weken ofzoquote:Op donderdag 22 december 2011 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar toen was ik nieuw en wist ik van niks.
Dit geldt ook voor mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien als ik niet hoef te werken.
Money naar een meet? Dan gaat er een grote opkomst komenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef moneyfornothing het volgende:
Misschien als ik niet hoef te werken.
Is wel naar de hele andere kant van de stad lopen, maar mijn fiets is nogal kapot. Bel, lampen, zadel, remmen en banden.quote:
Ik ook, om de reden dat mijn geld een keer op is.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na al die meets stop ik er weer een poos mee hoor.Al vind ik met zulke grote groepen altijd wel tof.
Whehe, ik zei misschien hè!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Money naar een meet? Dan gaat er een grote opkomst komen
Ik kwam toen net binnenvallen geloof ik. Jammer dat ik die gemist had. Anders had ik wellicht geprobeerd je te hosselen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik postte toen al drie weken ofzo
Oh gawd een hele stoet mfn fappers die opeens langs komt.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Money naar een meet? Dan gaat er een grote opkomst komen
Ik moet 2,5u in de treinquote:Op donderdag 22 december 2011 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel naar de hele andere kant van de stad lopen, maar mijn fiets is nogal kapot. Bel, lampen, zadel, remmen en banden.
Ik moet eerst naar school, dus ik ben er pas rond half 7.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
Jullie willen daar vanaf 12.00 gaan staan?
Ik ben te hosselbaar blijkbaarquote:Op donderdag 22 december 2011 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kwam toen net binnenvallen geloof ik. Jammer dat ik die gemist had. Anders had ik wellicht geprobeerd je te hosselen.
En dan ga je zeker weer uit eten met een enorme groep?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet eerst naar school, dus ik ben er pas rond half 7.
Dat dacht ik toch!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan verdien je wel een knuffel, me dunkt.
Jij hebt het alleen niet door.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben te hosselbaar blijkbaar
De McDonalds is lekker aan de overkant.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan ga je zeker weer uit eten met een enorme groep?
Hehe, lekkere slettebak van me.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben te hosselbaar blijkbaar
quote:
Nee, ik heb geen idee wat de rest doet. Ik loop met Palawan naar het plein. Denk dat ik van te voren al iets eet. Heb geen geld om ergens iets te gaan eten.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan ga je zeker weer uit eten met een enorme groep?
Maar loefje is beetje eng hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, lekkere slettebak van me.
[..]![]()
Loefje schijnt ook goed te kunnen knuffelen.
Ik eng?quote:
Je weet toch ondertussen wel wie het zegtquote:Op donderdag 22 december 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik eng?
Ik ben alles behalve eng.
Je hoeft het niet te benadrukken hoor, ik wist het al.quote:
Negrofoobje van me.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je weet toch ondertussen wel wie het zegt
Ah, koetsjie koetsjie!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te benadrukken hoor, ik wist het al.
1,83 maar.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n grote neger inderdaad.
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
Tevens heb ik het goede voornemen om in 2012 minder afhankelijk te worden van mijn ouders en normaal te gaan eten en slapen. En vaker bij Newb te zijn. En vaker toffe dingen te doen waar ik gewoon zin in heb.
Van mannen maakt het me niet zoveel uit.quote:
Dat is groter dan ik ben.quote:
Tevens heb ik het goede voornemen om in 2012 minder afhankelijk te worden van mijn ouders en normaal te gaan eten en slapen. En vaker bij Newb te zijn. En vaker toffe dingen te doen waar ik gewoon zin in heb.
Neuken dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Van mannen maakt het me niet zoveel uit.
Ik heb vet veel verbeterpunten in mijn leven omdat ik nu gewoon faal. Het heeft voordelen, het is niet moeilijk om je dingen voor te nemen zo.quote:
quote:
Jullie willen ook vaker bij Newbie zijn?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Jullie willen ook vaker bij Newbie zijn?
Dat zou iedereen wel willen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
hoi kaneelstokje.quote:
Heel aardig tegen doen tegen meisjes is niet aantrekkelijk heb ik gemerkt, meer hard to get spelen als je haar wil batsen.quote:
Hoi mlig.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoi kaneelstokje.
waar ontmoet jij mensen die je kan wederzien enzo?
en tot morgen waarschijnlijk
Nee hoor.quote:
Oke!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
O, daar is Sinosappel. Ik ga maar eens werken.
als je mensen haat die je alleen via een forum kent neem je het veel te serieus.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
Weet je, als ik mensen 'haat' op een forum negeer ik ze gewoon. Eigenlijk is het helemaal niet zo moeilijk.
Jij wil ook vaker bij newb zijn?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is groter dan ik ben.
[..]
Voetbalgifje, kudo's voor jou.quote:
Ik vind het wel een toffe gast hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Probeer het maar te ontkennen.
Daarom die aanhalingstekensquote:Op donderdag 22 december 2011 14:51 schreef dawg het volgende:
[..]
als je mensen haat die je alleen via een forum kent neem je het veel te serieus.
Nee, ik bedoel duim omhoog van; goedzo. Ik heb zelf andere voornemens.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Welke?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel duim omhoog van; goedzo. Ik heb zelf andere voornemens.
Tevens gmta.
ja waarschijnlijk. geen idee dat kan ik niet plannen maar zal wel na 12en zijn als ik probeer er voor 12 uur te zijn, want ik ben langzaam.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:50 schreef Joysa het volgende:
Hey mlig,
Ben jij er morgen ook? Hoelaat?
Soms vind ik je echt dom hoor jeroen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk
inclusief druiper
Hai Lokaquote:Op donderdag 22 december 2011 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
Weet je, als ik mensen 'haat' op een forum negeer ik ze gewoon. Eigenlijk is het helemaal niet zo moeilijk.
Ok, gezellig!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk
inclusief druiper
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk. geen idee dat kan ik niet plannen maar zal wel na 12en zijn als ik probeer er voor 12 uur te zijn, want ik ben langzaam.
inclusief druiper
TMIquote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk. geen idee dat kan ik niet plannen maar zal wel na 12en zijn als ik probeer er voor 12 uur te zijn, want ik ben langzaam.
inclusief druiper
Oh. Waarom? Ik ben ook maar een spamslet hier hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hai LokaHeb jou gemist gister
Ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij wil ook vaker bij newb zijn?
Hoe laat moet ik je bellen?, trouwens neem ik wel op met mijn echte naam dus wees niet verward als je "Hallo met Rayen" hoort.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
inclusief druiper
Ik ga jou whatsappenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik je bellen?, trouwens neem ik wel op met mijn echte naam dus wees niet verward als je "Hallo met Rayen" hoort.
Dan is hij niet thuis als het goed isquote:Op donderdag 22 december 2011 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.Kunnen we samen naar newb ieder weekend?
Omdat ik van pamsletten hou en jou er lief uit vind zienquote:Op donderdag 22 december 2011 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh. Waarom? Ik ben ook maar een spamslet hier hoor.
bel maar niet, of je moet wat willen vragen ofzoquote:Op donderdag 22 december 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik je bellen?, trouwens neem ik wel op met mijn echte naam dus wees niet verward als je "Hallo met Rayen" hoort.
ik kan niet beter krijgen en dat weet jij ook, en het moet voor de geruststelling die ik dan kan hebben op de momenten van confrontatie. minder bevestiging enzo.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms vind ik je echt dom hoor jeroen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is hij niet thuis als het goed is
Dat is inderdaad een stuk handiger met al dat volk om me heen.quote:
Daaromquote:Op donderdag 22 december 2011 14:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een stuk handiger met al dat volk om me heen.
Prima.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
bel maar niet, of je moet wat willen vragen ofzo
ik bel jou wel als het nodig is.
ik bel liever kaneelstokje. met ze franse naam enzo
quote:
Hij krijgt als het goed is binnenkort een OV-abonnementquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij krijgt als het goed is binnenkort een OV-abonnement
En dan ga ik op woensdag naar hem. Is het voornemen
Jij bent nog best slim voor een Limburgse.quote:
Meer discipline krijgen wat betreft mijn studie en andere dingen.quote:
limburg?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent nog best slim voor een Limburgse.
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent nog best slim voor een Limburgse.
JAWEL JONGEquote:Op donderdag 22 december 2011 14:57 schreef dawg het volgende:
[..]
limburg?toch niet met zo'n accent heh?
Ik kan me niet meer herinneren of ik ze had.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:58 schreef heloef het volgende:
Voornemen voor 2011 trouwens ook even bespreken.
Wat kwam er allemaal van terecht jongens?
Kaneelstokje heeft een Franse naam? Tof.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
bel maar niet, of je moet wat willen vragen ofzo
ik bel jou wel als het nodig is.
ik bel liever kaneelstokje. met ze franse naam enzo
oh, dat scheelt idd.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
JAWEL JONGE
Maar ik heb in Haarlem gewerkt, en daar hoorden ze het niet, dus tjah
Serious Request meetquote:Op donderdag 22 december 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kaneelstokje heeft een Franse naam?
Trouwens, wat is er morgen nou weer dan? De meet van dit topic is toch in januari?
Ja, dus nu kun je hem vinden op Facebook.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kaneelstokje heeft een Franse naam? Tof.
Trouwens, wat is er morgen nou weer dan? De meet van dit topic is toch in januari?
Ik heb ze al jaren niet meer, of nou ja een, het leuker of zoals dit jaar het net zo leuk maken als het vorige jaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren of ik ze had.
wat zijn je voornemens voor 2012 dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren of ik ze had.
Afvallen - checkquote:Op donderdag 22 december 2011 14:58 schreef heloef het volgende:
Ik heb studievertraging opgelopen en ik woon nu weer alleen. Ben 5 kilo aangekomen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:58 schreef heloef het volgende:
Weet ik ook nog niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:59 schreef dawg het volgende:
[..]
wat zijn je voornemens voor 2012 dan?
Ik ken de imperfecties van jouw leven niet natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Weet ik ook nog niet.![]()
Suggesties?
Stoppen met rokenquote:Op donderdag 22 december 2011 15:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Suggesties?
Die heeft ze dus niet, slimmerd.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zit je nu te pochen in een versieren gaat moeilijk topic met je vriendje?
Heel knap dat het je ook allemaal gelukt is.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Afvallen - check
Huidprobleem fixen - check
Bijbaan zoeken - check
Nieuwe leuke studie - check
Vriendje - uncheck
Dus bijna alles.
staat die rij er nog steeds?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Suggesties?
Lezen gaat je moeilijk af?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zit je nu te pochen in een versieren gaat moeilijk topic met je vriendje?
Moet het perse over het oplossen van imperfecties gaan dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken de imperfecties van jouw leven niet natuurlijk.
Fixedquote:Op donderdag 22 december 2011 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Begrijpend lezen gaat je moeilijk af?
Welk middel gebruik jij?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huidprobleem fixen - check
Ik snap het inderdaad niet, je hebt dus huidproblemen, geen studie geen baan, en je bent dik?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lezen gaat je moeilijk af?
Dingen die al perfect zijn hoef je niet te veranderen, dan heefft het voornemen weinig resultaatquote:Op donderdag 22 december 2011 15:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet het perse over het oplossen van imperfecties gaan dan?
Dankje.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel knap dat het je ook allemaal gelukt is.
Dus dan kun je die al afstrepen op je lijstje, goed bezigquote:Op donderdag 22 december 2011 15:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goede, als ik zou roken.
[..]
Altijd, altijd.
Zucht...quote:Op donderdag 22 december 2011 15:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het inderdaad niet, je hebt dus huidproblemen, geen studie geen baan, en je bent dik?
Check en uncheck zijn moeilijke woorden?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het inderdaad niet, je hebt dus huidproblemen, geen studie geen baan, en je bent dik?
Ik mis volgens mij iets.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Check en uncheck zijn moeilijke woorden?
Ik ben nog van de boom roos vis vuur generatie he, wij leerden dat nietquote:Op donderdag 22 december 2011 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Check en uncheck zijn moeilijke woorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |