Maar toen was ik nieuw en wist ik van niks.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb zelfs mijn huis ter beschikking gesteld een paar maanden terug
Ik ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom voor mij. Ik ben jarig (okee een week eerder maar toch)
Goed plan, dan moet ik weer gaan studeren enzo.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na al die meets stop ik er weer een poos mee hoor.Al vind ik met zulke grote groepen altijd wel tof.
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lukt zelfs lopend wel.
Misschien als ik niet hoef te werken.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom voor mij. Ik ben jarig (okee een week eerder maar toch)
Ik postte toen al drie weken ofzoquote:Op donderdag 22 december 2011 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar toen was ik nieuw en wist ik van niks.
Dit geldt ook voor mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien als ik niet hoef te werken.
Money naar een meet? Dan gaat er een grote opkomst komenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef moneyfornothing het volgende:
Misschien als ik niet hoef te werken.
Is wel naar de hele andere kant van de stad lopen, maar mijn fiets is nogal kapot. Bel, lampen, zadel, remmen en banden.quote:
Ik ook, om de reden dat mijn geld een keer op is.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na al die meets stop ik er weer een poos mee hoor.Al vind ik met zulke grote groepen altijd wel tof.
Whehe, ik zei misschien hè!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Money naar een meet? Dan gaat er een grote opkomst komen
Ik kwam toen net binnenvallen geloof ik. Jammer dat ik die gemist had. Anders had ik wellicht geprobeerd je te hosselen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik postte toen al drie weken ofzo
Oh gawd een hele stoet mfn fappers die opeens langs komt.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Money naar een meet? Dan gaat er een grote opkomst komen
Ik moet 2,5u in de treinquote:Op donderdag 22 december 2011 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel naar de hele andere kant van de stad lopen, maar mijn fiets is nogal kapot. Bel, lampen, zadel, remmen en banden.
Ik moet eerst naar school, dus ik ben er pas rond half 7.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
Jullie willen daar vanaf 12.00 gaan staan?
Ik ben te hosselbaar blijkbaarquote:Op donderdag 22 december 2011 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kwam toen net binnenvallen geloof ik. Jammer dat ik die gemist had. Anders had ik wellicht geprobeerd je te hosselen.
En dan ga je zeker weer uit eten met een enorme groep?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet eerst naar school, dus ik ben er pas rond half 7.
Dat dacht ik toch!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan verdien je wel een knuffel, me dunkt.
Jij hebt het alleen niet door.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben te hosselbaar blijkbaar
De McDonalds is lekker aan de overkant.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan ga je zeker weer uit eten met een enorme groep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |