Meet: als versieren niet zo makkelijk gaatquote:Op donderdag 22 december 2011 14:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat valt er waar te beleven dan op de 20ste?
Utrecht en stappen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat valt er waar te beleven dan op de 20ste?
bier inniedergeval wel. Dat hij sterke drank niet gratis doet is te begrijpen. En als er eventueel wat bier meegenomen moet worden vind ik dat ook geen probleem.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Royco niet alles voor iedereen gratis gaat doen hoor.
Dat is niet op de 20ste.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meet: als versieren niet zo makkelijk gaat
Seriously? Dat gaat je toch veel te veel kosten.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drinks zijn on me he, dus het hoeft niet veel te kosten
Ik dacht meer aan deze [Radio 49] Meet op 20 januariquote:Op donderdag 22 december 2011 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weekend van 20 januari, Amsterdam.
Blowen doe ik al niet aan, verder klinkt die meet niet zo interessant.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weekend van 20 januari, Amsterdam.
Jawel, was een misverstand van die 10e.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is niet op de 20ste.
En waarom wordt er een meet georganiseerd van hier op mijn verjaardag?
Oh, die ook? Die kende ik niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seriously? Dat gaat je toch veel te veel kosten.
[..]
Ik dacht meer aan deze [Radio 49] Meet op 20 januari
Een kleine bijdrage zou misschien prettig zijn als er veel mensen komen, maar dat hoeft niet veel te zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ah radiotopic, daar kom ik nooit. Maar klinkt iig beter dan die Amsterdam meet rond die tijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
dat vind ik het geld meer dan waardquote:Op donderdag 22 december 2011 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een kleine bijdrage zou misschien prettig zijn als er veel mensen komen, maar dat hoeft niet veel te zijn.
Niet meer dan 10 euro in ieder geval
Ik zou inderdaad wel een bijdrage vragen ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een kleine bijdrage zou misschien prettig zijn als er veel mensen komen, maar dat hoeft niet veel te zijn.
Morgen sowiesoquote:Op donderdag 22 december 2011 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er heerst een ware meetfrenzy.![]()
Waar moet ik nou heen?
Ik zal eens kijken of ik overdag kan, s'avonds gaat niet helemaal lukken waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wilt ons gewoon niet meeten.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
Waarschijnlijk kan ik niet eens, naar geen van beide meets
Niet meteen die druk op mijn schouders leggen dat ik je ook moet laten komen hequote:Op donderdag 22 december 2011 14:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad wel een bijdrage vragen ja.
Ik wil best komen hoor, de 28ste is voor mij wel gunstig, dan heb ik mijn stufi net.
Jawel hoor, ik heb zelfs mijn huis ter beschikking gesteld een paar maanden terugquote:Op donderdag 22 december 2011 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt ons gewoon niet meeten.
Kom voor mij. Ik ben jarig (okee een week eerder maar toch)quote:Op donderdag 22 december 2011 14:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah radiotopic, daar kom ik nooit. Maar klinkt iig beter dan die Amsterdam meet rond die tijd.
Na al die meets stop ik er weer een poos mee hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er heerst een ware meetfrenzy.![]()
Waar moet ik nou heen?
Dat lukt je toch niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet meteen die druk op mijn schouders leggen dat ik je ook moet laten komen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |