ja maar het moet, want alle stelletjes doen dat.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met z'n SOA.
Maar dat was te verwachten.
Zo ver weet ik het niet meer he.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg telkens bier in mijn handen gepropt. Daarna ging ik aan de Sangria en shotjes.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sowieso, en 1000% knapper dan dat kan ik me ook niet voorstellen.
sangria is wel lekker, shotjes helemaal. Maar die drink ik alleen als ik die gratis krijg bij binnenkomst van een club. Anders te duurquote:Op donderdag 22 december 2011 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg telkens bier in mijn handen gepropt. Daarna ging ik aan de Sangria en shotjes.
verkapte kijk mij seks gehad hebben post.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
Bedkeuring? Daar kwam ik vannacht doorheen.
Jij snapt het. Ik kom even pochen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
verkapte kijk mij seks gehad hebben post.
Ja, toen huppel en co binnen kwamen kreeg ik de eerste biertjes al.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo ver weet ik het niet meer he.
Maar weet nog dat toen ik nuchter was je aan het bier zat.
Ik vond het enigszins teleurstellend dat niemand hem durfde te vragen naar de symptomenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Met z'n SOA.
Maar dat was te verwachten.
Sangria is echt goddelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
sangria is wel lekker, shotjes helemaal. Maar die drink ik alleen als ik die gratis krijg bij binnenkomst van een club. Anders te duur![]()
Kingtoppie stelde dat hij lelijke meisjes 1000% mooier vindt met drank op. Dit leek mij een wat erg groot percentage, eerdergenoemde 25% klonk een stuk logischer.quote:
Hij ging er verder niet op in zei ie alquote:Op donderdag 22 december 2011 14:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vond het enigszins teleurstellend dat niemand hem durfde te vragen naar de symptomen
Die wilde hij niet prijsgeven geloof ik. Begrijpelijk wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vond het enigszins teleurstellend dat niemand hem durfde te vragen naar de symptomen
Ik niet, het is toch echt zijn eigen domme schuld.quote:
Irish carbomb.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
sangria is wel lekker, shotjes helemaal. Maar die drink ik alleen als ik die gratis krijg bij binnenkomst van een club. Anders te duur![]()
Hij zei dat hij zich niet in de ziektebeelden wilde verdiepen en de symptomen hier niet wilde noemen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja mijn ouders drinken sangria dus af en toe pak ik ook een glasquote:Op donderdag 22 december 2011 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sangria is echt goddelijk.Zeker perfect in de zomer bij aan thuis-BBQ feest iets. Was echt geniaal nice.
Shotjes gaat snel, meestal met vriendinnen gewoon thuis of een rondje ergens, maar niet vaak.
Ik weet nog wel dat ik ook van alles door elkaar gedronken heb toen het bier eenmaal op was.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, toen huppel en co binnen kwamen kreeg ik de eerste biertjes al.
Dat is zeker waar. Maar ik vind het wel zielig.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel zijn eigen stomme schuld. We hebben hem zo vaak gewaarschuwd.
Oh, dan sluit ik me daar bij aan.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kingtoppie stelde dat hij lelijke meisjes 1000% mooier vindt met drank op. Dit leek mij een wat erg groot percentage, eerdergenoemde 25% klonk een stuk logischer.
Eerst probeerde hij het aannemelijk te maken met enkel een plaatje van een koe, daarna kwam hij dus met die foto van die twee meisjes en volgens hem is rechts zo extreem lelijk dat ze wel 1000% mooier kan zijn als hij een slokje op heeft.
Dat lijkt mij alleen wat overdreven.
Hmm, ik had gewoon gevraagd of hij vaak moest krabbenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:19 schreef Joysa het volgende:
Hij ging er verder niet op in zei ie al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |