Moet je vannacht eens teruglezen met mligquote:
Ik heb liever 1 mooi meisje dan 10 van die.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sowieso, en 1000% knapper dan dat kan ik me ook niet voorstellen.
Vannacht tot kwart over 2 in discussie geweest met em.quote:
Heb ik gedaan, heb me scheef gelachenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet je vannacht eens teruglezen met mlig
Nee dat ben ik.quote:
Als zijn posts de 3 regels overschrijden lees ik het al niet meer.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb best wel vaak gehad dat ik de dag erop een foto onder ogen kreeg dat ik toch wel keek van..''NEEEEEEEEEEE''quote:Op donderdag 22 december 2011 14:12 schreef stefanhaan het volgende:
Op zich worden vrouwen niet knapper van drank. Maar je eisen om ze te doen worden gewoon lager.
Je hoeft geen enkele te lezen.. ze zijn allemaal hetzelfde. met bewijzen, en zie je wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als zijn posts de 3 regels overschrijden lees ik het al niet meer.
Dank jequote:
komt te bekend voorquote:Op donderdag 22 december 2011 14:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb best wel vaak gehad dat ik de dag erop een foto onder ogen kreeg dat ik toch wel keek van..''NEEEEEEEEEEE''
Nee hij gelooft zelf dat het bewijzen zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 14:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je hoeft geen enkele te lezen.. ze zijn allemaal hetzelfde. met bewijzen, en zie je wel.
Ja dat bedoelde ik ook te zeggen, maar ik zei het op de mlig manier, zodat niemand het snaptquote:Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hij gelooft zelf dat het bewijzen zijn
Ik probeer even stemmen te winnen, je weet zelf.quote:
Jij zat op de meet bij jou toch ook gewoon aan het bier?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achja, eigenlijk drink ik het wel. En inderdaad alleen als het gratis is. Van andere.
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef Cactus1 het volgende:
Ik kreeg laatst een foto van een vriendin die een leuke vent voor me had gevonden in de kroeg. De volgende dag stuurde ik haar die foto terug en vroeg hoe dronken ze was geweest
Ik vind het niet prettig dat mijn foto zo verspreid wordquote:Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef Cactus1 het volgende:
Ik kreeg laatst een foto van een vriendin die een leuke vent voor me had gevonden in de kroeg. De volgende dag stuurde ik haar die foto terug en vroeg hoe dronken ze was geweest
Ja, ik kreeg telkens bier in mijn handen gepropt. Daarna ging ik aan de Sangria en shotjes.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zat op de meet bij jou toch ook gewoon aan het bier?
Met z'n SOA.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daarom ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je hoeft geen enkele te lezen.. ze zijn allemaal hetzelfde. met bewijzen, en zie je wel.
Wat lol?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met z'n SOA.
Maar dat was te verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |