Maar toen was ik nieuw en wist ik van niks.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb zelfs mijn huis ter beschikking gesteld een paar maanden terug
Ik ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom voor mij. Ik ben jarig (okee een week eerder maar toch)
Goed plan, dan moet ik weer gaan studeren enzo.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na al die meets stop ik er weer een poos mee hoor.Al vind ik met zulke grote groepen altijd wel tof.
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lukt zelfs lopend wel.
Misschien als ik niet hoef te werken.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom voor mij. Ik ben jarig (okee een week eerder maar toch)
Ik postte toen al drie weken ofzoquote:Op donderdag 22 december 2011 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar toen was ik nieuw en wist ik van niks.
Dit geldt ook voor mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien als ik niet hoef te werken.
Money naar een meet? Dan gaat er een grote opkomst komenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef moneyfornothing het volgende:
Misschien als ik niet hoef te werken.
Is wel naar de hele andere kant van de stad lopen, maar mijn fiets is nogal kapot. Bel, lampen, zadel, remmen en banden.quote:
Ik ook, om de reden dat mijn geld een keer op is.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na al die meets stop ik er weer een poos mee hoor.Al vind ik met zulke grote groepen altijd wel tof.
Whehe, ik zei misschien hè!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Money naar een meet? Dan gaat er een grote opkomst komen
Ik kwam toen net binnenvallen geloof ik. Jammer dat ik die gemist had. Anders had ik wellicht geprobeerd je te hosselen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik postte toen al drie weken ofzo
Oh gawd een hele stoet mfn fappers die opeens langs komt.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Money naar een meet? Dan gaat er een grote opkomst komen
Ik moet 2,5u in de treinquote:Op donderdag 22 december 2011 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel naar de hele andere kant van de stad lopen, maar mijn fiets is nogal kapot. Bel, lampen, zadel, remmen en banden.
Ik moet eerst naar school, dus ik ben er pas rond half 7.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
Jullie willen daar vanaf 12.00 gaan staan?
Ik ben te hosselbaar blijkbaarquote:Op donderdag 22 december 2011 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kwam toen net binnenvallen geloof ik. Jammer dat ik die gemist had. Anders had ik wellicht geprobeerd je te hosselen.
En dan ga je zeker weer uit eten met een enorme groep?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet eerst naar school, dus ik ben er pas rond half 7.
Dat dacht ik toch!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan verdien je wel een knuffel, me dunkt.
Jij hebt het alleen niet door.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben te hosselbaar blijkbaar
De McDonalds is lekker aan de overkant.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan ga je zeker weer uit eten met een enorme groep?
Hehe, lekkere slettebak van me.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben te hosselbaar blijkbaar
quote:
Nee, ik heb geen idee wat de rest doet. Ik loop met Palawan naar het plein. Denk dat ik van te voren al iets eet. Heb geen geld om ergens iets te gaan eten.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan ga je zeker weer uit eten met een enorme groep?
Maar loefje is beetje eng hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, lekkere slettebak van me.
[..]![]()
Loefje schijnt ook goed te kunnen knuffelen.
Ik eng?quote:
Je weet toch ondertussen wel wie het zegtquote:Op donderdag 22 december 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik eng?
Ik ben alles behalve eng.
Je hoeft het niet te benadrukken hoor, ik wist het al.quote:
Negrofoobje van me.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je weet toch ondertussen wel wie het zegt
Ah, koetsjie koetsjie!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te benadrukken hoor, ik wist het al.
1,83 maar.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n grote neger inderdaad.
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
Tevens heb ik het goede voornemen om in 2012 minder afhankelijk te worden van mijn ouders en normaal te gaan eten en slapen. En vaker bij Newb te zijn. En vaker toffe dingen te doen waar ik gewoon zin in heb.
Van mannen maakt het me niet zoveel uit.quote:
Dat is groter dan ik ben.quote:
Tevens heb ik het goede voornemen om in 2012 minder afhankelijk te worden van mijn ouders en normaal te gaan eten en slapen. En vaker bij Newb te zijn. En vaker toffe dingen te doen waar ik gewoon zin in heb.
Neuken dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Van mannen maakt het me niet zoveel uit.
Ik heb vet veel verbeterpunten in mijn leven omdat ik nu gewoon faal. Het heeft voordelen, het is niet moeilijk om je dingen voor te nemen zo.quote:
quote:
Jullie willen ook vaker bij Newbie zijn?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Jullie willen ook vaker bij Newbie zijn?
Dat zou iedereen wel willen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
hoi kaneelstokje.quote:
Heel aardig tegen doen tegen meisjes is niet aantrekkelijk heb ik gemerkt, meer hard to get spelen als je haar wil batsen.quote:
Hoi mlig.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoi kaneelstokje.
waar ontmoet jij mensen die je kan wederzien enzo?
en tot morgen waarschijnlijk
Nee hoor.quote:
Oke!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
O, daar is Sinosappel. Ik ga maar eens werken.
als je mensen haat die je alleen via een forum kent neem je het veel te serieus.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
Weet je, als ik mensen 'haat' op een forum negeer ik ze gewoon. Eigenlijk is het helemaal niet zo moeilijk.
Jij wil ook vaker bij newb zijn?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is groter dan ik ben.
[..]
Voetbalgifje, kudo's voor jou.quote:
Ik vind het wel een toffe gast hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Probeer het maar te ontkennen.
Daarom die aanhalingstekensquote:Op donderdag 22 december 2011 14:51 schreef dawg het volgende:
[..]
als je mensen haat die je alleen via een forum kent neem je het veel te serieus.
Nee, ik bedoel duim omhoog van; goedzo. Ik heb zelf andere voornemens.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Welke?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel duim omhoog van; goedzo. Ik heb zelf andere voornemens.
Tevens gmta.
ja waarschijnlijk. geen idee dat kan ik niet plannen maar zal wel na 12en zijn als ik probeer er voor 12 uur te zijn, want ik ben langzaam.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:50 schreef Joysa het volgende:
Hey mlig,
Ben jij er morgen ook? Hoelaat?
Soms vind ik je echt dom hoor jeroen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk
inclusief druiper
Hai Lokaquote:Op donderdag 22 december 2011 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
Weet je, als ik mensen 'haat' op een forum negeer ik ze gewoon. Eigenlijk is het helemaal niet zo moeilijk.
Ok, gezellig!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk
inclusief druiper
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk. geen idee dat kan ik niet plannen maar zal wel na 12en zijn als ik probeer er voor 12 uur te zijn, want ik ben langzaam.
inclusief druiper
TMIquote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk. geen idee dat kan ik niet plannen maar zal wel na 12en zijn als ik probeer er voor 12 uur te zijn, want ik ben langzaam.
inclusief druiper
Oh. Waarom? Ik ben ook maar een spamslet hier hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hai LokaHeb jou gemist gister
Ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij wil ook vaker bij newb zijn?
Hoe laat moet ik je bellen?, trouwens neem ik wel op met mijn echte naam dus wees niet verward als je "Hallo met Rayen" hoort.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
inclusief druiper
Ik ga jou whatsappenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik je bellen?, trouwens neem ik wel op met mijn echte naam dus wees niet verward als je "Hallo met Rayen" hoort.
Dan is hij niet thuis als het goed isquote:Op donderdag 22 december 2011 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.Kunnen we samen naar newb ieder weekend?
Omdat ik van pamsletten hou en jou er lief uit vind zienquote:Op donderdag 22 december 2011 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh. Waarom? Ik ben ook maar een spamslet hier hoor.
bel maar niet, of je moet wat willen vragen ofzoquote:Op donderdag 22 december 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik je bellen?, trouwens neem ik wel op met mijn echte naam dus wees niet verward als je "Hallo met Rayen" hoort.
ik kan niet beter krijgen en dat weet jij ook, en het moet voor de geruststelling die ik dan kan hebben op de momenten van confrontatie. minder bevestiging enzo.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms vind ik je echt dom hoor jeroen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is hij niet thuis als het goed is
Dat is inderdaad een stuk handiger met al dat volk om me heen.quote:
Daaromquote:Op donderdag 22 december 2011 14:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een stuk handiger met al dat volk om me heen.
Prima.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
bel maar niet, of je moet wat willen vragen ofzo
ik bel jou wel als het nodig is.
ik bel liever kaneelstokje. met ze franse naam enzo
quote:
Hij krijgt als het goed is binnenkort een OV-abonnementquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij krijgt als het goed is binnenkort een OV-abonnement
En dan ga ik op woensdag naar hem. Is het voornemen
Jij bent nog best slim voor een Limburgse.quote:
Meer discipline krijgen wat betreft mijn studie en andere dingen.quote:
limburg?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent nog best slim voor een Limburgse.
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent nog best slim voor een Limburgse.
JAWEL JONGEquote:Op donderdag 22 december 2011 14:57 schreef dawg het volgende:
[..]
limburg?toch niet met zo'n accent heh?
Ik kan me niet meer herinneren of ik ze had.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:58 schreef heloef het volgende:
Voornemen voor 2011 trouwens ook even bespreken.
Wat kwam er allemaal van terecht jongens?
Kaneelstokje heeft een Franse naam? Tof.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
bel maar niet, of je moet wat willen vragen ofzo
ik bel jou wel als het nodig is.
ik bel liever kaneelstokje. met ze franse naam enzo
oh, dat scheelt idd.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
JAWEL JONGE
Maar ik heb in Haarlem gewerkt, en daar hoorden ze het niet, dus tjah
Serious Request meetquote:Op donderdag 22 december 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kaneelstokje heeft een Franse naam?
Trouwens, wat is er morgen nou weer dan? De meet van dit topic is toch in januari?
Ja, dus nu kun je hem vinden op Facebook.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kaneelstokje heeft een Franse naam? Tof.
Trouwens, wat is er morgen nou weer dan? De meet van dit topic is toch in januari?
Ik heb ze al jaren niet meer, of nou ja een, het leuker of zoals dit jaar het net zo leuk maken als het vorige jaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren of ik ze had.
wat zijn je voornemens voor 2012 dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren of ik ze had.
Afvallen - checkquote:Op donderdag 22 december 2011 14:58 schreef heloef het volgende:
Ik heb studievertraging opgelopen en ik woon nu weer alleen. Ben 5 kilo aangekomen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:58 schreef heloef het volgende:
Weet ik ook nog niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:59 schreef dawg het volgende:
[..]
wat zijn je voornemens voor 2012 dan?
Ik ken de imperfecties van jouw leven niet natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Weet ik ook nog niet.![]()
Suggesties?
Stoppen met rokenquote:Op donderdag 22 december 2011 15:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Suggesties?
Die heeft ze dus niet, slimmerd.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zit je nu te pochen in een versieren gaat moeilijk topic met je vriendje?
Heel knap dat het je ook allemaal gelukt is.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Afvallen - check
Huidprobleem fixen - check
Bijbaan zoeken - check
Nieuwe leuke studie - check
Vriendje - uncheck
Dus bijna alles.
staat die rij er nog steeds?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Suggesties?
Lezen gaat je moeilijk af?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zit je nu te pochen in een versieren gaat moeilijk topic met je vriendje?
Moet het perse over het oplossen van imperfecties gaan dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken de imperfecties van jouw leven niet natuurlijk.
Fixedquote:Op donderdag 22 december 2011 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Begrijpend lezen gaat je moeilijk af?
Welk middel gebruik jij?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huidprobleem fixen - check
Ik snap het inderdaad niet, je hebt dus huidproblemen, geen studie geen baan, en je bent dik?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lezen gaat je moeilijk af?
Dingen die al perfect zijn hoef je niet te veranderen, dan heefft het voornemen weinig resultaatquote:Op donderdag 22 december 2011 15:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet het perse over het oplossen van imperfecties gaan dan?
Dankje.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel knap dat het je ook allemaal gelukt is.
Dus dan kun je die al afstrepen op je lijstje, goed bezigquote:Op donderdag 22 december 2011 15:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goede, als ik zou roken.
[..]
Altijd, altijd.
Zucht...quote:Op donderdag 22 december 2011 15:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het inderdaad niet, je hebt dus huidproblemen, geen studie geen baan, en je bent dik?
Check en uncheck zijn moeilijke woorden?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het inderdaad niet, je hebt dus huidproblemen, geen studie geen baan, en je bent dik?
Ik mis volgens mij iets.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Check en uncheck zijn moeilijke woorden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |