Jij hebt het alleen niet door.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben te hosselbaar blijkbaar
De McDonalds is lekker aan de overkant.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan ga je zeker weer uit eten met een enorme groep?
Hehe, lekkere slettebak van me.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben te hosselbaar blijkbaar
quote:
Nee, ik heb geen idee wat de rest doet. Ik loop met Palawan naar het plein. Denk dat ik van te voren al iets eet. Heb geen geld om ergens iets te gaan eten.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan ga je zeker weer uit eten met een enorme groep?
Maar loefje is beetje eng hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, lekkere slettebak van me.
[..]![]()
Loefje schijnt ook goed te kunnen knuffelen.
Ik eng?quote:
Je weet toch ondertussen wel wie het zegtquote:Op donderdag 22 december 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik eng?
Ik ben alles behalve eng.
Je hoeft het niet te benadrukken hoor, ik wist het al.quote:
Negrofoobje van me.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je weet toch ondertussen wel wie het zegt
Ah, koetsjie koetsjie!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te benadrukken hoor, ik wist het al.
1,83 maar.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n grote neger inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |