Whehe, alweer...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef Qunix het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik en probeer het dan nog eens.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Deze blijft zo verschrikkelijk mooi
Echt johquote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef miieejj het volgende:
[KNVB beker] Ajax - AZ gestaakt na aanval op Esteban
sjonge jonge
Neem een abo.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef Qunix het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik en probeer het dan nog eens.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef Yurithemaster het volgende:
minimaal moet elke avond/nacht een paar nummers langskomen om lekker te hakken
Ditquote:
Ja.. wie doet dat steedsquote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan toch niet man, al die dikke spam hier met die plaatjes.
Ik heb in alle 5 topics die het snelst waren gepostquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb in alle 5 topics die het snelst waren gepostDe 4 na snelste had ik de meeste posts
beetje sneue types vind ik dat altijdquote:
Ik vind het persoonlijk rete-irritant.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. wie doet dat steedsik vind het best gezellig eigenlijk, beetje VJ mix achtig!
Jawelquote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Toen Paul in het huis zat hè, was er toen iets van een Half Uur Happy Hardcore? Nee toch?
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Toen Paul in het huis zat hè, was er toen iets van een Half Uur Happy Hardcore? Nee toch?
Dat ws toch gewoon ergens bij de radio? Niet SR?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Geo4kant is triester..quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:00 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Weet niet of het echt waar is, waarschijnlijk gelul maarja boeien.
Ik had gehoord dat een keer een stelletje dat hier vlakbij woont, een beetje gingen expirimenteren en toen dachten ze we stoppen wat skitlles in haar gleuf, en hij meost ze met zijn mond eruit halen, maar achteraf had hij 1 skittle teveel op gegeten.
En de volgende dag zat zijn hele bek onder de uitslag en shit (weet niet wat allemaal) had ie perongeluk een genitale wrat opgegeten
Hij zingt 'swallow, swallow, swallow' en dan kun je Zwolle verstaan... mama appelsapjequote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat miste ik even, wat is er met Zwolle dan?
Ga lekker in bed luisteren en val in slaapquote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef CindieY het volgende:
Te weinig slaap, weinig eten en rondstuiteren: ik sta te shaken op m'n benen nu
Vet stoer man. Kneus.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb in alle 5 topics die het snelst waren gepostDe 4 na snelste had ik de meeste posts
Waarom weet je dit eigenlijk? Staat het in je CV ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat. Ik wilde allang gaan slapen. Ach ja, volgende week een hele week vrij, kan ik bijslapen.quote:
10 uurquote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Piles houdt die shit bij.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom weet je dit eigenlijk? Staat het in je CV ofzo?
Staat op het internet...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:
Oquote:
Ja buiten SR sowieso al meerdere kerenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ws toch gewoon ergens bij de radio? Niet SR?
goed verhaal, maar skittles smaken heel anders dus ik geloof je nog niet helemaal.quote:
Vraag het Arcee, die kan zo alles opzoeken.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:
http://piles.nl/fok/quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar als je zon ding al aanraakt is het toch al te laat?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed verhaal, maar skittles smaken heel anders dus ik geloof je nog niet helemaal.
de laatste keer dat ik skittles at had ik nergens last van..quote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Maar als je zon ding al aanraakt is het toch al te laat?
nee op www.piles.nl/fok/quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoelingquote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
Groninger..![]()
ik moest al bijna kotsen toen ik het hoorde, toen ik er net aan dacht en nu weer omdt je het weer post.
Ik hoor em net voorbij komen jaquote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Hij zingt 'swallow, swallow, swallow' en dan kun je Zwolle verstaan... mama appelsapje
Het lijkt wel een travoquote:
Wat een agressie.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kut een eind op met je mamma appelsap-shitgezeikdomgedoe.
Trustenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bed... ben moe en heb het wel gehad met deze dag....
Tot morgen en nog veel plezier
Die kan zo in KISSquote:
ook leuk dat je meedoet in dit topic hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
waar at je ze vandaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik skittles at had ik nergens last van..
Is ie dat niet dan? altijd gedachtquote:
Roel, Mike Tyson, Jewel.quote:
zo blij dat ik maar 1x per jaar nog 3fm luister, je zal dit maar dagelijks moeten horen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
zakje...quote:
Je went eraan. Zoals aan alles.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zo blij dat ik maar 1x per jaar nog 3fm luister, je zal dit maar dagelijks moeten horen.
quote:
Wel meer dan alleen dat item, 90% 3FMquote:Op woensdag 21 december 2011 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels wel jegens dat domme item.
quote:
Ja, is m'n eerste keer.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:39 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ook leuk dat je meedoet in dit topic haha
Joh, is toch leuk. Als je daar liedjes voor jezelf door laat verpesten is het best ernstig.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels wel jegens dat domme item.
duur geintjequote:Op woensdag 21 december 2011 23:40 schreef cheese. het volgende:
Hij betaalt die 50 ¤ zelf volgens mij.
oh, ik dacht die gozer door die skittles uitslag kreeg....quote:Op woensdag 21 december 2011 23:40 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ja als je er dan last van wil hebben moet het een heel raar verhaal worden
Ach, verdient zat joh..quote:
Ik weet nog goed dat je die pinguin-icon had en 'forumvriendje uit Maastricht' als ondertitel had. Herinner ik me nu ineens.quote:
Het begint redelijk kansloos te worden ja.quote:
Zo'n tshirt wil ik ookquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat je die pinguin-icon had en 'forumvriendje uit Maastricht' als ondertitel had. Herinner ik me nu ineens.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik dacht altijd dat ze zongen 'googoo times' ofzoiets
Plus bonus voor dit.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar gaat zijn oh zo dikke salaris.
Klopt.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was niet alles beter en was je hopeloos single.
En dan ga je nog mee ookquote:Op woensdag 21 december 2011 23:42 schreef ChatGirl het volgende:
Die Philips kroontjes had ik ook toen we met het werk naar de Toppersgingen.
bijna ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik dacht altijd dat ze zongen 'googoo times' ofzoiets
Was gratieschquote:
Dan nog zou ik niet heen gaanquote:
Ach, potje bier dr bijquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Veldhuis en Kemper... daar krijg ik nou genitale skittles van
Ik wou dat ik jou wasquote:Op woensdag 21 december 2011 23:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
van welk liedje zijn zij ook alweer?
Ik wou dat ik jou wasquote:Op woensdag 21 december 2011 23:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik wil ook omgquote:
Van 'ik wou dat ik jou was'quote:Op woensdag 21 december 2011 23:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wou dat ik jou was.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Auto Vliegtuug.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kies het veldhuis!quote:
Wel oke, anders is het ook maar saai.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef WickedTunes het volgende:
Hoe vinden jullie t dat er gasten welkom zijn in het huis? Ipv dat het huis dus echt 'hermetisch gesloten' is?
Ja toch? Ik dacht het nog maar ik dacht nee dat zijn de Poema's. Maar dat is van Zij Maakt Het Verschil zeker?quote:
quote:
Ik zou er Kamervragen over stellen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef WickedTunes het volgende:
Hoe vinden jullie t dat er gasten welkom zijn in het huis? Ipv dat het huis dus echt 'hermetisch gesloten' is?
Leuk toch? Anders wordt het zo saai.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef WickedTunes het volgende:
is ieder jaar zoquote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef WickedTunes het volgende:
Niks mis mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef WickedTunes het volgende:
dik 5000euro geloof ik.quote:
Dat vroeg 'ie niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is ieder jaar zoiig de afgelopen 2-3 jaar...
jaquote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja toch? Ik dacht het nog maar ik dacht nee dat zijn de Poema's. Maar dat is van Zij Maakt Het Verschil zeker?
Dat doet Lange Frans welquote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou er Kamervragen over stellen.
nee, das waar. maar dat antwoordde ik welquote:
Je kan maar een bepaalde tijd naar een vissenkom staren. Na een tijdje wil je uitbreiden tot een aquarium met tropische vissen en leuke algjes om ge-entertained te blijven.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef WickedTunes het volgende:
moet echt verboden worden!!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:45 schreef WickedTunes het volgende:
Het liedje heeft in ieder geval te maken met het thema, dat kan ik niet zeggen van dat misbaksel van Ilse.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:46 schreef Yurithemaster het volgende:
ze hebben ook nog een liedje gemaakt
of een fuut!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
Een kuut is dat geen vogel? onee, das een kluut
Of een fuut.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
Een kuut is dat geen vogel? onee, das een kluut
Beetje sneu wel, toch niet aardigquote:Op woensdag 21 december 2011 23:47 schreef DeLuna het volgende:
Haha dat smsje net.![]()
Britt opdracht: Ga alstjeblieft naar huis!
Ik moest ook hard lachenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:47 schreef DeLuna het volgende:
Haha dat smsje net.![]()
Britt opdracht: Ga alstjeblieft naar huis!
Leuker of niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:47 schreef WickedTunes het volgende:
In Belgie hebben ze alleen de muzikale gast er soms ff bij, niet een nachtgast enzo ... is toch anders
Vermaak...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:47 schreef WickedTunes het volgende:
In Belgie hebben ze alleen de muzikale gast er soms ff bij, niet een nachtgast enzo ... is toch anders
niet per se, maar meer aandacht voor dj's. Wel moeilijker voor hen om het spannend te houden natuurlijk...quote:
hun bijdrage is best netjes... maar ze hadden van mij ook met Ideal mogen betalenquote:
lol ja ik zat ook al te kijkenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kijk, een meisje met spinnenwimpers!
Net als jou?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kijk, een meisje met spinnenwimpers!
*proest*quote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hun bijdrage is best netjes... maar ze hadden van mij ook met Ideal mogen betalen
Heerlijke muziek!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken gehalte..
Ik ben voor.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef Yurithemaster het volgende:
nou opbokken en de volgende beukplaat inzetten
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hun bijdrage is best netjes... maar ze hadden van mij ook met Ideal mogen betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Boeient..quote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja leer jij maar Nederlands.
Ik ben het vanavond met je eensquote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef Yurithemaster het volgende:
nou opbokken en de volgende beukplaat inzetten
Is kansloos bij hem.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja leer jij maar Nederlands.
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
hee, was is btw de favoriete muziek van onze slaapgast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
hee, was is btw de favoriete muziek van onze slaapgast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
hee, was is btw de favoriete muziek van onze slaapgast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wta is 114?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
opdracht voor britt: 114 bellen omdat haar badeend zoek is
Dierenpolitie!quote:
iggyquote:Op woensdag 21 december 2011 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is dit ook weer? Stoochies?
Dieren ambulance/politie schat ik zoquote:
dierenpolitiequote:
zat ik iig in de richting.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |