hun bijdrage is best netjes... maar ze hadden van mij ook met Ideal mogen betalenquote:
lol ja ik zat ook al te kijkenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kijk, een meisje met spinnenwimpers!
Net als jou?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kijk, een meisje met spinnenwimpers!
*proest*quote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hun bijdrage is best netjes... maar ze hadden van mij ook met Ideal mogen betalen
Heerlijke muziek!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken gehalte..
Ik ben voor.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef Yurithemaster het volgende:
nou opbokken en de volgende beukplaat inzetten
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hun bijdrage is best netjes... maar ze hadden van mij ook met Ideal mogen betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Boeient..quote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja leer jij maar Nederlands.
Ik ben het vanavond met je eensquote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef Yurithemaster het volgende:
nou opbokken en de volgende beukplaat inzetten
Is kansloos bij hem.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja leer jij maar Nederlands.
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
hee, was is btw de favoriete muziek van onze slaapgast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
hee, was is btw de favoriete muziek van onze slaapgast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |