Whehe, alweer...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef Qunix het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik en probeer het dan nog eens.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Deze blijft zo verschrikkelijk mooi
Echt johquote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef miieejj het volgende:
[KNVB beker] Ajax - AZ gestaakt na aanval op Esteban
sjonge jonge
Neem een abo.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef Qunix het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik en probeer het dan nog eens.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef Yurithemaster het volgende:
minimaal moet elke avond/nacht een paar nummers langskomen om lekker te hakken
Ditquote:
Ja.. wie doet dat steedsquote:Op woensdag 21 december 2011 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan toch niet man, al die dikke spam hier met die plaatjes.
Ik heb in alle 5 topics die het snelst waren gepostquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb in alle 5 topics die het snelst waren gepostDe 4 na snelste had ik de meeste posts
beetje sneue types vind ik dat altijdquote:
Ik vind het persoonlijk rete-irritant.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. wie doet dat steedsik vind het best gezellig eigenlijk, beetje VJ mix achtig!
Jawelquote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Toen Paul in het huis zat hè, was er toen iets van een Half Uur Happy Hardcore? Nee toch?
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Toen Paul in het huis zat hè, was er toen iets van een Half Uur Happy Hardcore? Nee toch?
Dat ws toch gewoon ergens bij de radio? Niet SR?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Geo4kant is triester..quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:00 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Weet niet of het echt waar is, waarschijnlijk gelul maarja boeien.
Ik had gehoord dat een keer een stelletje dat hier vlakbij woont, een beetje gingen expirimenteren en toen dachten ze we stoppen wat skitlles in haar gleuf, en hij meost ze met zijn mond eruit halen, maar achteraf had hij 1 skittle teveel op gegeten.
En de volgende dag zat zijn hele bek onder de uitslag en shit (weet niet wat allemaal) had ie perongeluk een genitale wrat opgegeten
Hij zingt 'swallow, swallow, swallow' en dan kun je Zwolle verstaan... mama appelsapjequote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat miste ik even, wat is er met Zwolle dan?
Ga lekker in bed luisteren en val in slaapquote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef CindieY het volgende:
Te weinig slaap, weinig eten en rondstuiteren: ik sta te shaken op m'n benen nu
Vet stoer man. Kneus.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb in alle 5 topics die het snelst waren gepostDe 4 na snelste had ik de meeste posts
Waarom weet je dit eigenlijk? Staat het in je CV ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat. Ik wilde allang gaan slapen. Ach ja, volgende week een hele week vrij, kan ik bijslapen.quote:
10 uurquote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Piles houdt die shit bij.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom weet je dit eigenlijk? Staat het in je CV ofzo?
Staat op het internet...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:
Oquote:
Ja buiten SR sowieso al meerdere kerenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ws toch gewoon ergens bij de radio? Niet SR?
goed verhaal, maar skittles smaken heel anders dus ik geloof je nog niet helemaal.quote:
Vraag het Arcee, die kan zo alles opzoeken.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:
http://piles.nl/fok/quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar als je zon ding al aanraakt is het toch al te laat?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed verhaal, maar skittles smaken heel anders dus ik geloof je nog niet helemaal.
de laatste keer dat ik skittles at had ik nergens last van..quote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Maar als je zon ding al aanraakt is het toch al te laat?
nee op www.piles.nl/fok/quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoelingquote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
Groninger..![]()
ik moest al bijna kotsen toen ik het hoorde, toen ik er net aan dacht en nu weer omdt je het weer post.
Ik hoor em net voorbij komen jaquote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Hij zingt 'swallow, swallow, swallow' en dan kun je Zwolle verstaan... mama appelsapje
Het lijkt wel een travoquote:
Wat een agressie.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kut een eind op met je mamma appelsap-shitgezeikdomgedoe.
Trustenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bed... ben moe en heb het wel gehad met deze dag....
Tot morgen en nog veel plezier
Die kan zo in KISSquote:
ook leuk dat je meedoet in dit topic hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kut een eind op met je mamma appelsap-shitgezeikdomgedoe.
waar at je ze vandaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik skittles at had ik nergens last van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |