ik heb nog wel een leuk verhaaltjequote:Op woensdag 21 december 2011 06:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ah jij hebt wel de goeie smaken gehad
please, do tellquote:Op woensdag 21 december 2011 06:56 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ik heb nog wel een leuk verhaaltje
ga je er dan een rondje van maken?quote:Op woensdag 21 december 2011 06:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wacht wel tot er een ster naar beneden dondert.
quote:Op woensdag 21 december 2011 06:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wacht wel tot er een vrouw naar beneden dondert.
Veel plezier in dromenlandquote:
Trustequote:
Misschien.quote:Op woensdag 21 december 2011 06:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga je er dan een rondje van maken?
Weet niet of het echt waar is, waarschijnlijk gelul maarja boeien.quote:
Wou je ermee doen dan?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wou je ermee doen dan?
je bent 14 toch?
Oh dat is bull. kan ik je nu al wel vertellenquote:Op woensdag 21 december 2011 07:00 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Weet niet of het echt waar is, waarschijnlijk gelul maarja boeien.
Ik had gehoord dat een keer een stelletje dat hier vlakbij woont, een beetje gingen expirimenteren en toen dachten ze we stoppen wat skitlles in haar gleuf, en hij meost ze met zijn mond eruit halen, maar achteraf had hij 1 skittle teveel op gegeten.
En de volgende dag zat zijn hele bek onder de uitslag en shit (weet niet wat allemaal) had ie perongeluk een genitale wrat opgegeten
is maar goed ook. WEG MET RINUS!quote:Op woensdag 21 december 2011 07:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zanger Rinus geeft een huiskamerconcert voor 3FM Serious Request
¤ 660,00 is ook niks bijgekomen sinds gister
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh dat is bull. kan ik je nu al wel vertellen
DUDEquote:Op woensdag 21 december 2011 07:00 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Weet niet of het echt waar is, waarschijnlijk gelul maarja boeien.
Ik had gehoord dat een keer een stelletje dat hier vlakbij woont, een beetje gingen expirimenteren en toen dachten ze we stoppen wat skitlles in haar gleuf, en hij meost ze met zijn mond eruit halen, maar achteraf had hij 1 skittle teveel op gegeten.
En de volgende dag zat zijn hele bek onder de uitslag en shit (weet niet wat allemaal) had ie perongeluk een genitale wrat opgegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |