Nee dit stond niet geheel in de planing dit latertje, maarja mag ze begin van de avond wel langs komenquote:Op woensdag 21 december 2011 06:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maja.. de liefde voor eten overwon?
Irene was tofquote:Op woensdag 21 december 2011 06:23 schreef franklop het volgende:
Hoe is/was irene? In ieder geval nog wel wakker zo te horen
Best geinigquote:Op woensdag 21 december 2011 06:23 schreef franklop het volgende:
Tettenquote:Op woensdag 21 december 2011 06:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
21-12-2011 04:58 Bloot op TV! whut ?
Botergeil kon maar niet van gerard afblijven....quote:Op woensdag 21 december 2011 06:23 schreef franklop het volgende:
Ze hadden inderdaad ook wat nummertjes gemaakt.. Iets met jinglebells on the side...quote:Op woensdag 21 december 2011 06:24 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Botergeil kon maar niet van gerard afblijven....
ze kermde het af en toe uit van plezierquote:Op woensdag 21 december 2011 06:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad ook wat nummertjes gemaakt.. Iets met jinglebells on the side...
Dat zijn er nog minder dan 20quote:Op woensdag 21 december 2011 06:23 schreef Specularium het volgende:
Ga je vandaag weer voor de 500+ posts, TS?
En tot slot een "he,he zucht" al voegde ze direct toe dat Gerard dit alleen mocht doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 06:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze kermde het af en toe uit van plezier
Ik vond haar tof. Alleen al om het feit dat ze inderdaad nog wakker is.quote:Op woensdag 21 december 2011 06:23 schreef franklop het volgende:
maar toch wel in het donker zoenen met timur hequote:Op woensdag 21 december 2011 06:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
En tot slot een "he,he zucht" al voegde ze direct toe dat Gerard dit alleen mocht doen.
en ze ging uit de kleren...quote:Op woensdag 21 december 2011 06:27 schreef Qunix het volgende:
Ohja... Irene lag boven op Gerard in bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
ja vast en zeker en elke keer als ze thuis komen van werk slaap ik nogquote:Op woensdag 21 december 2011 06:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]je ouders zullen trots zijn op je..
ik zat pics te kijken enzo.quote:
Meer last van me rug.. ipv een neukertje had ik graag een masseusequote:Op woensdag 21 december 2011 06:35 schreef Groninger. het volgende:
houten reet, ik zit of lig gvd de hele dag!
ja dat kan ook, ik ga nu ff een oproep op twitter plaatsen ;pquote:Op woensdag 21 december 2011 06:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meer last van me rug.. ipv een neukertje had ik graag een masseuse
slapen of lastig, ik kies lastig!quote:Op woensdag 21 december 2011 06:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmmm.. slapen.. of.. hmm.. lastig.. grrmbl..
lastigquote:Op woensdag 21 december 2011 06:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zoeken broquote:Op woensdag 21 december 2011 06:37 schreef heloef het volgende:
/zeikmodus aan
Ik wil ook een neukertje![]()
/zeikmodus uit
Bedankt voor uw aandacht.
Geen dankquote:Op woensdag 21 december 2011 06:37 schreef heloef het volgende:
/zeikmodus aan
Ik wil ook een neukertje![]()
/zeikmodus uit
Bedankt voor uw aandacht.
lastig ben ik altijd alquote:Op woensdag 21 december 2011 06:37 schreef Groninger. het volgende:
[..]
slapen of lastig, ik kies lastig!
DM beantwoordenquote:Op woensdag 21 december 2011 06:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ga je naar het station!quote:Op woensdag 21 december 2011 06:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lastig ben ik altijd al
ik heb zin om mensen te irriteren met mn ballon maar geen mensen..
en een muur swaffelen is de lol ook snel vanaf
alloquote:
de uitermate gezellige sfeerquote:Op woensdag 21 december 2011 06:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allo Knetter wat brengt gij hier?
ik breng niks.. maar kreeg op twitter soort van opdracht om hier te komen ipv een eenzijdige monoloog op twitter houden over sr11quote:Op woensdag 21 december 2011 06:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allo Knetter wat brengt gij hier?
quote:Op woensdag 21 december 2011 06:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik breng niks.. maar kreeg op twitter soort van opdracht om hier te komen ipv een eenzijdige monoloog op twitter houden over sr11
Trustequote:Op woensdag 21 december 2011 06:39 schreef chufi het volgende:
Ga zo maar eens slapen... Trusten morgennacht weer werken
ja was leukquote:Op woensdag 21 december 2011 06:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik begreep dat de graveyard van Gerard geweldig was?
jaquote:
Geweldig wil ik het niet noemen, maar gewoon goedquote:Op woensdag 21 december 2011 06:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik begreep dat de graveyard van Gerard geweldig was?
iedere dag is hij het. Behalve op zondag. Toen heerste ikquote:Op woensdag 21 december 2011 06:40 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Jij bent nummer 1 met meeste posts in 3 fm
Share it!quote:Op woensdag 21 december 2011 06:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja
ik dacht net dat ik wat tofs had bedacht.. toen dacht ik shit..
wat ik bedacht had was serieus te blond voor woorden.. ik word dommer..
met 20 min ga ik echt slapen
haha bazenquote:Op woensdag 21 december 2011 06:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
iedere dag is hij het. Behalve op zondag. Toen heerste ik
Nou ik heb dus zo een ballon waarmee ik kan swaffelen enzoquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 06:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nou ik heb dus zo een ballon waarmee ik kan swaffelen enzo
en nu dacht ik net.. heul slim
als ik er nou aan 2 kanten een gaatje in maak dan kan ik er staand doorheen plassen..
gelukkig had ik op tijd door dat dat wel heel blond denken was![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 06:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nou ik heb dus zo een ballon waarmee ik kan swaffelen enzo
en nu dacht ik net.. heul slim
als ik er nou aan 2 kanten een gaatje in maak dan kan ik er staand doorheen plassen..
gelukkig had ik op tijd door dat dat wel heel blond denken was![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 21 december 2011 06:44 schreef Groninger. het volgende:
Lekker nummer hierdoor ben ik van school gekikt
Hoe dat dan?...quote:Op woensdag 21 december 2011 06:44 schreef Groninger. het volgende:
Lekker nummer hierdoor ben ik van school gekikt
tis leuker om de woorden te vernederlandsenquote:
Dan kom je er achter hoe tof Engels isquote:Op woensdag 21 december 2011 06:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tis leuker om de woorden te vernederlandsen
quote:Op woensdag 21 december 2011 06:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Vast tussen een ziekenhuis bed![]()
Nou onder andere dan, had bij 1 leraar altijd dit nummer vol op de speakers in de klas aan gezet net als hij begon te praten, vond ie niet leuk, heb nog veel meer geflikt daar (te veel) maar dit was de druppel ofzoquote:
Been therequote:Op woensdag 21 december 2011 06:49 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Nou onder andere dan, had bij 1 leraar altijd dit nummer vol op de speakers in de klas aan gezet net als hij begon te praten, vond ie niet leuk, heb nog veel meer geflikt daar (te veel) maar dit was de druppel ofzo
Ja en dan kom je in een traject met probleemjongerenquote:
Engels is tof, maar Nengels is tofferquote:Op woensdag 21 december 2011 06:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan kom je er achter hoe tof Engels is
Natte mosselen.quote:
dat klinkt zoquote:
Nee dat niet, ik ging naar de probleemjongeren/tokkie school zelf voor de komende jarenquote:Op woensdag 21 december 2011 06:50 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ja en dan kom je in een traject met probleemjongerenhalf jaar lang en het volgende schooljaar gewoon weer
Ja je moet ook niet denken dat wij het lekker vinden om te beffenquote:Op woensdag 21 december 2011 06:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat klinkt zo
mossels zijn
Ja ik zat daarvoor op een bijna zwarte schoolquote:Op woensdag 21 december 2011 06:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik ging naar de probleemjongeren/tokkie school zelf voor de komende jaren
dan heb je de verkeerde smaken te pakken gehad..quote:Op woensdag 21 december 2011 06:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet denken dat wij het lekker vinden om te beffen
Ik ookquote:Op woensdag 21 december 2011 06:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het werkt, ik denk aan coca cola.
quote:Op woensdag 21 december 2011 06:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet denken dat wij het lekker vinden om te beffen
ook niet echt....quote:Op woensdag 21 december 2011 06:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan heb je de verkeerde smaken te pakken gehad..
heb er zelf nooit problemen mee gehad
quote:Op woensdag 21 december 2011 06:53 schreef Groninger. het volgende:
ik wil nog wel even beste knokpartij voor glazen huis zien jonguh!
quote:Op woensdag 21 december 2011 06:53 schreef Groninger. het volgende:
ik wil nog wel even beste knokpartij voor glazen huis zien jonguh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ah jij hebt wel de goeie smaken gehadquote:
ik heb nog wel een leuk verhaaltjequote:Op woensdag 21 december 2011 06:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ah jij hebt wel de goeie smaken gehad
please, do tellquote:Op woensdag 21 december 2011 06:56 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ik heb nog wel een leuk verhaaltje
ga je er dan een rondje van maken?quote:Op woensdag 21 december 2011 06:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wacht wel tot er een ster naar beneden dondert.
quote:Op woensdag 21 december 2011 06:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wacht wel tot er een vrouw naar beneden dondert.
Veel plezier in dromenlandquote:
Trustequote:
Misschien.quote:Op woensdag 21 december 2011 06:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga je er dan een rondje van maken?
Weet niet of het echt waar is, waarschijnlijk gelul maarja boeien.quote:
Wou je ermee doen dan?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wou je ermee doen dan?
je bent 14 toch?
Oh dat is bull. kan ik je nu al wel vertellenquote:Op woensdag 21 december 2011 07:00 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Weet niet of het echt waar is, waarschijnlijk gelul maarja boeien.
Ik had gehoord dat een keer een stelletje dat hier vlakbij woont, een beetje gingen expirimenteren en toen dachten ze we stoppen wat skitlles in haar gleuf, en hij meost ze met zijn mond eruit halen, maar achteraf had hij 1 skittle teveel op gegeten.
En de volgende dag zat zijn hele bek onder de uitslag en shit (weet niet wat allemaal) had ie perongeluk een genitale wrat opgegeten
is maar goed ook. WEG MET RINUS!quote:Op woensdag 21 december 2011 07:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zanger Rinus geeft een huiskamerconcert voor 3FM Serious Request
¤ 660,00 is ook niks bijgekomen sinds gister
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh dat is bull. kan ik je nu al wel vertellen
DUDEquote:Op woensdag 21 december 2011 07:00 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Weet niet of het echt waar is, waarschijnlijk gelul maarja boeien.
Ik had gehoord dat een keer een stelletje dat hier vlakbij woont, een beetje gingen expirimenteren en toen dachten ze we stoppen wat skitlles in haar gleuf, en hij meost ze met zijn mond eruit halen, maar achteraf had hij 1 skittle teveel op gegeten.
En de volgende dag zat zijn hele bek onder de uitslag en shit (weet niet wat allemaal) had ie perongeluk een genitale wrat opgegeten
Die wratten zie je.. als hij er dan met zijn bek langs geslobberd heeft kan hij wel ook wratten rond zijn mond krijgen..quote:
http://www.3fmfan.nl/page/eventlogquote:Op woensdag 21 december 2011 07:02 schreef AppleBite het volgende:
Ennn, heb ik vannacht nog veel gemist?
Immitatiesquote:Op woensdag 21 december 2011 07:02 schreef AppleBite het volgende:
Ennn, heb ik vannacht nog veel gemist?
Wel een keer op een vinger ofzo toen ik klein wasd maar genitaal niet, dus heb geen flauw idee hoe dat te werk gaat, misschien laten die los als ze rijp zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 07:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die wratten zie je.. als hij er dan met zijn bek langs geslobberd heeft kan hij wel ook wratten rond zijn mond krijgen..
maar heb je ooit een wrat gehad?
die hap je niet zo weg als snoepjes lijkt me zo
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:03 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Wel een keer op een vinger ofzo toen ik klein wasd maar genitaal niet, dus heb geen flauw idee hoe dat te werk gaat, misschien laten die los als ze rijp zijn
elk nummer wordt uitgemolkenquote:Op woensdag 21 december 2011 07:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
te vaak gehoord ondertussen
Beide herpes ja, maar wel anders.quote:Op woensdag 21 december 2011 07:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ik weet het ook niet.. maar denk dat het hetzelfde is als met herpes en koortslip.. is toch ook hetzelfde virus?
Ik heb nog nooit een koortslip gehadquote:Op woensdag 21 december 2011 07:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beide herpes ja, maar wel anders.
Dat de fuckers een cure vinden..gelukkig nu veel minder last van maar vroeger pff
Aids kan wachten, eerst dit fixen
geen flauw idee hoop met beiden nooit te maken te krijgenquote:Op woensdag 21 december 2011 07:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ik weet het ook niet.. maar denk dat het hetzelfde is als met herpes en koortslip.. is toch ook hetzelfde virus?
Wees blij, 1x krijgen en je hebt het altijd bij je. Ik ben er mee geboren, bedankt mam!quote:Op woensdag 21 december 2011 07:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een koortslip gehad
lijkt me verschrikkelijk
jij gaat er niet dood aan ziet er misschien bagger uit hun welquote:Op woensdag 21 december 2011 07:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beide herpes ja, maar wel anders.
Dat de fuckers een cure vinden..gelukkig nu veel minder last van maar vroeger pff
Aids kan wachten, eerst dit fixen
Ja! Die hard bazenquote:Op woensdag 21 december 2011 07:07 schreef Krambo het volgende:
Zijn jullie de hele nacht doorgegaan?
Nee, ben net twee uur wakker.quote:Op woensdag 21 december 2011 07:07 schreef Krambo het volgende:
Al 3x tot 06.00+quote:Op woensdag 21 december 2011 07:07 schreef Krambo het volgende:
Nee ben net een uur wakkerquote:Op woensdag 21 december 2011 07:07 schreef Krambo het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:07 schreef Krambo het volgende:
Ah jij bent er.. dan kan ik met een gerust hart gaan slapenquote:
Goedemorgenquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ah jij bent er.. dan kan ik met een gerust hart gaan slapen
Beter dan ik waarschijnlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 07:10 schreef Krambo het volgende:
Die ziet er nog best redelijk uit na een nachtje doorhalen
HA! Ik heb me ritme weg gegooidquote:Op woensdag 21 december 2011 07:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter dan ik waarschijnlijkheb me spiegel ook weggegooid toen ik wist dat SR startte .. dat kan ik niet verdragen.
nachtbrakerquote:Op woensdag 21 december 2011 07:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ah jij bent er.. dan kan ik met een gerust hart gaan slapen
Wacht maar af tot je weer een voet op straat zetquote:Op woensdag 21 december 2011 07:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter dan ik waarschijnlijkheb me spiegel ook weggegooid toen ik wist dat SR startte .. dat kan ik niet verdragen.
Vrijdag..quote:Op woensdag 21 december 2011 07:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht maar af tot je weer een voet op straat zet
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:12 schreef Symphonic het volgende:
Echt toevallig, dat mama appelsapliedje van net was tegelijk op radio Noord Holland
Dacht ff dat ik gezopen had
Het blijft in me zittenquote:
spring onder de douche mien jongquote:Op woensdag 21 december 2011 07:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrijdag..ben me al mentaal aan het voorbereiden, is toch alweer 3 weken geleden.
ja ik luister ook altijd 2 radio zenders tegelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 07:12 schreef Symphonic het volgende:
Echt toevallig, dat mama appelsapliedje van net was tegelijk op radio Noord Holland
Dacht ff dat ik gezopen had
Helpt dat tegen agorafobie?quote:Op woensdag 21 december 2011 07:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
spring onder de douche mien jong
van welke site is onzin radio?quote:Op woensdag 21 december 2011 07:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het blijft in me zitten
de nachten bij onzin radio waren ook altijd te tof
iets met verkeersinformatiequote:Op woensdag 21 december 2011 07:13 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ja ik luister ook altijd 2 radio zenders tegelijk
onzin radio, het nu radio 49 is een radio van het subforum onzin hier op fok hequote:Op woensdag 21 december 2011 07:14 schreef Groninger. het volgende:
[..]
van welke site is onzin radio?
contact gestoord dusquote:Op woensdag 21 december 2011 07:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pleinvrees, angst om buiten te komen, jeweet.
ahhhquote:Op woensdag 21 december 2011 07:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pleinvrees, angst om buiten te komen, jeweet.
ahhh vandaarquote:Op woensdag 21 december 2011 07:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
onzin radio, het nu radio 49 is een radio van het subforum onzin hier op fok he
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja afsluiten.. slapen.. nu echt
doei mensjesthx voor de leuke nacht
op jullie neus
Truste knetterquote:Op woensdag 21 december 2011 07:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
op jullie neus
slaap lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 07:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
op jullie neus
Truste!quote:Op woensdag 21 december 2011 07:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
op jullie neus
Trustequote:Op woensdag 21 december 2011 07:16 schreef Geo4kant het volgende:
07.15 dag vriendjes en bazen, en ajacied422, tot de volgende keerrrrrrrr
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:16 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:16 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Truste!![]()
Ik ga zo ook maar slapen
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:16 schreef Geo4kant het volgende:
TOT VANAVOND!!!!111!!!!11!!!!!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 07:16 schreef Geo4kant het volgende:
Whahaquote:
doos wil bie de best memoriiisssquote:Op woensdag 21 december 2011 07:18 schreef Ajacied422 het volgende:
al de kreezieshit ei dit it toenaait
het nummer is wat minder als je wilt gaan slapenquote:Op woensdag 21 december 2011 07:19 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel een lekker wakker word nummer
whehehequote:Op woensdag 21 december 2011 07:19 schreef Groninger. het volgende:
[..]
het nummer is wat minder als je wilt gaan slapen
gewoon doenquote:Op woensdag 21 december 2011 07:21 schreef Groninger. het volgende:
Ben actief gaan posten door SR topics, ben benieuwd of ik nu ook een vaste FOK! autist wordt
en gewoon dfe hele nacht opgeblven, en zo hoort hetquote:Op woensdag 21 december 2011 07:24 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij was Irene wel een geslaagde slaapgast als ik de reacties zo doorlees
quote:In Afrika is de maatregel met begrip ontvangen. Kwame Mpufu (9) verloor zijn beide ouders aan de gevolgen van AIDS, maar ziet in dat ook Nederland het zwaar heeft. Mpufu: “De overheidsfinancien staan zwaar onder druk. Het zou egoistisch zijn om dan gewoon hetzelfde bedrag te verwachten als vorig jaar” De DJ’s in het glazen huis zijn ‘teleurgesteld maar begripvol’. “Jarenlang hebben we genoeg welvaart gehad om bakken met geld weg te geven en dat gaf best een goed gevoel”, aldus Giel Beelen, die dit jaar voor de vijfde keer zes dagen lang niets zal eten om geld in te zamelen voor Afrika. “Maar in deze tijd van crisis moeten we niet alleen aan onszelf denken.”
De regering onderzoekt nog of de maatregel met terugwerkende kracht kan worden uitgevoerd. “Anders komt die JSF er nooit”, aldus De Jager.
ik begin altijd rond 7 uurquote:Op woensdag 21 december 2011 07:28 schreef Karina het volgende:
[..]Symph, vroege vogels allemaal hier.
speld.nl is echt een geweldige sitequote:Op woensdag 21 december 2011 07:28 schreef Evertjan het volgende:
http://www.speld.nl/2010/(...)gst-serious-request/
[..]
Jaquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een half uur geleden zei ze al dat ze naar huis ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |