Hoe dat dan?...quote:Op woensdag 21 december 2011 06:44 schreef Groninger. het volgende:
Lekker nummer hierdoor ben ik van school gekikt
tis leuker om de woorden te vernederlandsenquote:
Dan kom je er achter hoe tof Engels isquote:Op woensdag 21 december 2011 06:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tis leuker om de woorden te vernederlandsen
quote:Op woensdag 21 december 2011 06:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Vast tussen een ziekenhuis bed![]()
Nou onder andere dan, had bij 1 leraar altijd dit nummer vol op de speakers in de klas aan gezet net als hij begon te praten, vond ie niet leuk, heb nog veel meer geflikt daar (te veel) maar dit was de druppel ofzoquote:
Been therequote:Op woensdag 21 december 2011 06:49 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Nou onder andere dan, had bij 1 leraar altijd dit nummer vol op de speakers in de klas aan gezet net als hij begon te praten, vond ie niet leuk, heb nog veel meer geflikt daar (te veel) maar dit was de druppel ofzo
Ja en dan kom je in een traject met probleemjongerenquote:
Engels is tof, maar Nengels is tofferquote:Op woensdag 21 december 2011 06:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan kom je er achter hoe tof Engels is
Natte mosselen.quote:
dat klinkt zoquote:
Nee dat niet, ik ging naar de probleemjongeren/tokkie school zelf voor de komende jarenquote:Op woensdag 21 december 2011 06:50 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ja en dan kom je in een traject met probleemjongerenhalf jaar lang en het volgende schooljaar gewoon weer
Ja je moet ook niet denken dat wij het lekker vinden om te beffenquote:Op woensdag 21 december 2011 06:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat klinkt zo
mossels zijn
Ja ik zat daarvoor op een bijna zwarte schoolquote:Op woensdag 21 december 2011 06:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik ging naar de probleemjongeren/tokkie school zelf voor de komende jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |