maar toch wel in het donker zoenen met timur hequote:Op woensdag 21 december 2011 06:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
En tot slot een "he,he zucht" al voegde ze direct toe dat Gerard dit alleen mocht doen.
en ze ging uit de kleren...quote:Op woensdag 21 december 2011 06:27 schreef Qunix het volgende:
Ohja... Irene lag boven op Gerard in bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
ja vast en zeker en elke keer als ze thuis komen van werk slaap ik nogquote:Op woensdag 21 december 2011 06:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]je ouders zullen trots zijn op je..
ik zat pics te kijken enzo.quote:
Meer last van me rug.. ipv een neukertje had ik graag een masseusequote:Op woensdag 21 december 2011 06:35 schreef Groninger. het volgende:
houten reet, ik zit of lig gvd de hele dag!
ja dat kan ook, ik ga nu ff een oproep op twitter plaatsen ;pquote:Op woensdag 21 december 2011 06:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meer last van me rug.. ipv een neukertje had ik graag een masseuse
slapen of lastig, ik kies lastig!quote:Op woensdag 21 december 2011 06:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmmm.. slapen.. of.. hmm.. lastig.. grrmbl..
lastigquote:Op woensdag 21 december 2011 06:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmmm.. slapen.. of.. hmm.. lastig.. grrmbl..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |